[ Nuklearni Vojvoda @ 11.07.2002. 13:33 ] @
Dakle radim u osnovnoj skoli, i treba da napravim dve jednostavne baze podataka, jedna je maticna knjiga, znaci podaci o uceniku, ocene svih razreda, par povezanih tabela,jedna lepa forme sa jeziccima, query itd.Druga je u vezi sa zaposlenima.
Zanimaju me dve stvari:Koliko da trazim para za to, ako uopste ima smisla traziti nesto?
A druga stvar je pitanje, kako da oduzmem dva datuma u Accessu.Pokusavao sam i datepart i dateadd (sa minusom) i datediff ali nikako da dobijem ono sto hocu.Ne mora resenje, samo mi dajte hint.
Hvala unapred
[ ventura @ 11.07.2002. 15:34 ] @
Nema smisla traziti pare za to jer je to posao od pola sata... a i nije nesto komercijalan...
[ Nuklearni Vojvoda @ 11.07.2002. 16:19 ] @
Pa dobro, meni ce trebati mnogo vise vremene posto sam pocetnik. Ali meni, s obzirom na to radim u prosveti znaci i manja suma novca, pa me zanima da li mogu da kazem nesto oko 50 DM ili ne vredi ni toliko.

Sta bi sa ovim datumom? Nemoguce da nije ugradjeno u Access tako nesto bitno!Znaci:01-01-2001 minus 01-01-1998 da daje 00-00-0003 ??
[ alex @ 11.07.2002. 16:50 ] @
Takve sitne stvari kao ta dva programceta se rade za slavu, a ne za pare..
[ Nuklearni Vojvoda @ 11.07.2002. 21:14 ] @
Slazem se sa tobom i razumem sta hoces da kazes, ali opet ima i ono da ne treba nista raditi besplatno jer drugi nece ceniti tvoj rad...
Hvala na odgovoru

Sta bi sa datumom, dajte neki predlog ;-(
[ dostanov @ 12.07.2002. 00:35 ] @
Pogledaj u PC-Press-u (jedan od prolećnih brojeva). Sećam se da sam čitao neki članak o tome kako Access tretira datume.
Takođe možeš pogledati i Access-ovu radionicu na sajtu www.praktikum.co.yu
[ ultraKeen @ 12.07.2002. 07:24 ] @
Citat:
ventura:
Nema smisla traziti pare za to jer je to posao od pola sata... a i nije nesto komercijalan...


svasta!
NISTA u vezi baza podataka nije posao od pola sata...
i da je figurativno receno - mnogo je neozbiljno!
[ dekys @ 12.07.2002. 09:51 ] @