[ igor82 @ 04.09.2005. 14:22 ] @
Ja sam pocetnik u izradi web sajtova pa pitam koji program treba da koristim u izradi sajta, da taj sajt na nesto lici a da program nije komplikovan.Na sajtu bi zeleo da napravim neku galeriju slika i anketu(kako to da izvedem a da bude po sistemu glasanja). FrontPage sam savladao pa me interesuje koji je sledeci nivo - Dremweaver?
[ MileG @ 04.09.2005. 18:30 ] @
Probaj DW!
[ ivanvul @ 04.09.2005. 18:37 ] @
ako si pocetnik trebace ti ovo

http://www.macromedia.com/supp...umentation/dwmx_tutorials.html
[ NikolaBlink @ 04.09.2005. 22:25 ] @
Bezi od front page-a. Pun je prljavog koda. DW je mnogo, mnogo bolji. Ako si vec savladao front page, nadji nekog ko poznaje DW, da ti pokaze osnove.
[ snipa @ 05.09.2005. 03:52 ] @
Dreamweaver ,izasla je 8ica.. www.macromedia.com


btw NikolaBlink: A ti si video Front Page-ov cod a?

[Ovu poruku je menjao snipa dana 05.09.2005. u 04:53 GMT+1]
[ NikolaBlink @ 05.09.2005. 11:24 ] @
Citat:
snipa: Dreamweaver ,izasla je 8ica.. www.macromedia.com


btw NikolaBlink: A ti si video Front Page-ov cod a?



Ocigledno da sam nejasno napisao ono sto sam zeleo da kazem. Nisam mislio na to da je pun prljavog koda FrontPage, vec da je HTML koji se iz njega generise pun prljavog koda.

Nadam se da je sada bilo dovoljno jasno.
[ snipa @ 05.09.2005. 21:36 ] @
Ja mislim da Front Page generishe sasvim ispravan kod ... ostalo je na choveku koji ga koristi
[ broker @ 06.09.2005. 00:35 ] @
Citat:
igor82: Ja sam pocetnik u izradi web sajtova pa pitam koji program treba da koristim u izradi sajta, da taj sajt na nesto lici a da program nije komplikovan.Na sajtu bi zeleo da napravim neku galeriju slika i anketu (kako to da izvedem a da bude po sistemu glasanja).