[ shy @ 15.10.2002. 01:04 ] @
Pre svega totalni sam laik sto se tice ove oblasti.
Mene zanima digitalna SAT TV i PC,znaci ne poseban digitalni risiver,nego kartica koja se zabada u maticnu plocu....Sto se tice opreme imam analogni risiver sa pozicionerom(koji cu da iskoristim za buduci system),digitalnu glavu,tanjir...

Pre svega me interesuju SKYSTAR 1 kartice ,jer kako sam skontao SKYSTAR2 su lose i preko njih se mogu gledati samo free kanali i da onda ide sa paketom europeonline (koji kako kontam iz diskusija se danas gasi).....
Cela prica je postala interesantna kada sam cuo (a ne video) pricu o NEXUS kartici koja je povucena iz prodaje 1999 godine i koja sadrzi (neki) Ruski chip set,a kojim mogu da gledaju programski paketi ,koji sa drugom karticom ne mogu (pre svega Tequila,Sky Premier....itd)....
E sada interesuje me koji se programi koriste za dekodiranje itd.....i naravno gde moze da se kupi takva kartica u YU!Znaci ako znate neki site ili znate nesto vise o ovoj temi,molio bih ako mozete da mi pomognete.


Hvala unapred!
[ Marvin Freestyle @ 17.10.2002. 09:49 ] @
Owako ... ako smem da se umesham. Moja preporuka (iz lichnog iskustva) je Hauppauge WinTV Nexus - S. To shto si chuo o karti je ono ... u najmanju ruku ... glupost. Znachi rusku chipsetovi i shta ja znam. Karta se proizvodi u Germaniji, a firma je Amerikanska. :)

Da je karta povuchena iz prodaje nije tachno jer ja dowlachim Hauppauge karte, znachi ceo program, izmedju ostalog iz i Nexus, iz Nemachke, i dan danas. Znachi pricha da je powuchena iz prodaje 1999 je takodje bezweze.

Karta u kombinacinji sa odgovarajuchim softwareom, tipa: MultiDec, ProgDVB (i slichni), kanal listama i kljuchewima, otwara swe one kanale koje mogu da otwore i 'normalni' risiveri, a ponekada i po koji kanal wishe.

Shto se tiche poslednjeg twog pitanja, mogu kao korisne linkowe da ti ostavim sledeche:
www.hauppauge.com
www.anteam.com

Pozdraw
[ Marvin Freestyle @ 17.10.2002. 10:02 ] @