[ pigi @ 19.12.2005. 01:24 ] @
Moze li mi neko reci sta treba za pripremu MCSA. Potpuni sam pocetnik i bez iskustva. Da li mogu da polozim te ispite samo sedeci kod kuce bubajuci i bez kursa. I gde mogu da ih skinem na engleskom u e-book formatu (Ovo je sve sigurno vec neko pitao, ali ako nekom nije tesko molio bih da mi ponovi)

Na sajtovima koji su navedeni za download:
www.shareodie.com i
giuciao.atspace.org

nisam uspeo nista da uradim jer mi nije bio dozvoljen pristup.

Molim pomoc i razumevanje
[ Ivic@ @ 28.12.2005. 09:14 ] @
Prosvrljaj malo po ovom forumu i naci ces sve sto te interesuje. O ovoj temi je razglabano x puta do sada. Jedino sto bih ti ja preporucio, a i vecina ljudi koji su MCSA\MCSE je da ne strebas bez razumevanja. Najmanji je problem nauciti 2-3 testkinga iz kojih ce ti najverovatnije doci pitanja na ispitu. Ti sutra trebas da radis kao system administrator a to je jako odgovoran posao. Trebace ti prakticno znanje a ne bubanje. Za pocetak bih ti preporucio CET-ovu literaturu na srpskom(ispiti 70-270,70-290,70-291 i 70-350) i izolovanu mrezu u kojoj mozes da "praktikujes".

[Ovu poruku je menjao Ivic@ dana 28.12.2005. u 10:22 GMT+1]
[ pigi @ 05.01.2006. 03:07 ] @
---------------------------------
Yahoo! DSL Something to write home about. Just $16.99/mo. or less
--0-274848472-1136430215=:34894
Content-Type: text/html; charset=iso-8859-1
Content-Transfer-Encoding: 8bit