[ Shadowed @ 14.11.2002. 16:46 ] @
Posto sam totalni pocetnik sa assemblerom (znam pomalo kako funkcionisu stvari ali nista nisam probao) interesuje me da li postoji neki standardni editor i kopajler (po mogucstvu da je to jedan program). Znaci da postoji provera sintakse i sl u editoru. Takodje pod onim standardni podrazumevam da mogu da se koriste sve instrukcije i najnovijih procesora (znam "pocetnik a odmah bi sve" ali hocu da ako ucim da radim sa tim imam sve mogucnosti na raspolaganju) i da je u pitanju software neke poznatije firme, jednom recju nesto sto predstavlja standard. Kao Microsoft C++, Borland C++ itd.
[ ljuban @ 17.11.2002. 19:56 ] @
To je sada malo diskutabilna stvar. Zasto za pocetak ne uzmes Macro Assembler, ili MASM. Zadnja verzija koju sam koristio je 6.13, mada su ti za pocetak i ostale dobre. U okviru njega imas sve editor, kompajler, dibager...

[ Mikky @ 18.11.2002. 00:43 ] @
zavisi za koju platformu, npr ja koristim RadAsm jer pretezno pisem win32 programcice pa ti za to mogu dati savete

potrazi na google "RADasm"
win32 editor, po ugledu malo na visual c++
ja ga koristim i zadovoljan sam

to ti je entuzijasticki projekat od asm programera za asm programere
u stvari pretezno je napravljen za pravljenje win32 aplikacija, mada mozes i da pises i za dos

trebace ti i masm
njega ces naci na sajtu hutch-a, kucaj "hutch masm" posto te sajtove nepamtim bas najbolje

za debuger googlaj "ollydbg"

za tutoriale www.win32asm.cjb.net

to je dovoljno za start

eh da ovo sam ti dao znaci asembler u win32 okruzenju, mozda bi bilo najbolje ako si pocetnik, da se prvo malo zezas u dos-u, potrazi knjigu art of assembly language i kompajler A86, to je jednostavan kompajler za dos
ja sam sa njim poceo

procitaj neke starije teme odavde i nacices jos korisnih saveta + resursa za ucenje
[ Shadowed @ 18.11.2002. 13:03 ] @
E hvala vam na odgovorima. Mislim da cu probati sa MASM-om...