[ goran-g @ 01.12.2002. 02:05 ] @
Da li mogu sa VB6 da otvorim exe fajl i da ga prepravim odnosno da prepravim njegove ikone OK CLOSE ..... i da promjenim sliku koja se nalazi u pozadini i kako ako vam nije tesko malo preciznije da mi objasniti posto sam pocetnik sto se programiranja tice
Unaprijed zahvalan Goran
[ Shadowed @ 01.12.2002. 18:25 ] @
Ne mozes.
[ jc denton @ 01.12.2002. 22:59 ] @
Moze. Jednom samnaleteo na neko programce koje 'vadi' slike iz *.exe fajlova. Kako se zvase, zaboravih. Verujem da takvih programa ima dosta.
[ goran-g @ 01.12.2002. 23:18 ] @
Ako nije tesko da mi das ime tog programa ili link ili program
hvala
[ degojs @ 02.12.2002. 04:00 ] @
Potrazi na google resource editor i slicno.
[ Shadowed @ 02.12.2002. 12:40 ] @
Mislis na Resource Hacker ali sam ja pogresno shvario sta je goranu potrebno. Mislio sam da covek hoce da u potpunosti prepravlja program (znaci kod, izgled, sve). Sa Resource Hackerom moze samo izgled i to ne kod svih programa (mislim da bas sa VB6 ima problema ali nisam siguran).
Potrazi na Google-u Resource Hacker i naci ces
[ goran-g @ 29.12.2002. 15:15 ] @
Ne mora da bude VB6 bitno mi je da moze da promjeni samo izgled programa odnosno samo masku. Da ubacim sliku povecam tastere OK CLOSE itd probao sam sa -resourcehacker-om- ali moze samo na nekim programima.Da li postoji jos neki program koji to moze da uradi i koji je ili link na kojem da ga nadjem posto sam na Net-u gledao tri ista programa malo promjenjene ikone a u pozadini drugacije slike sa resourcehackerom uzmem taj program i prepravim ga i on moze,ali ne mogu neke druge koji su isto tako prepravljeni
Puno hvala na odgovorima
Goran
GG Electronic

[email protected]
[ Voodoo @ 04.01.2003. 21:18 ] @
Resource Hacker je pisan u Pravom Programskom Okruzenju, Delphiju. Posto Delphi koristi Object Pascal, mozes da pristupis resursima iz EXE fajla lako, a posto VB ima obe naredbe, mozes da se slikas (ili da se preshaltash na VC++ ili Delphi).