[ kosac @ 27.11.2006. 10:49 ] @
Ja sam teski pocetnik u ovome pa da nesto priupitam.

Imam Nokiu E60 i vidim da ima neku podrsku za GPS.
Sta mi treba (legalno - ne legalno) da bih se ukljucio u GPS svet?
Naravno, najjeftinije moguce.

Pretpostavljam da mi treba neka GPS antena (ili tako nesto) sa podrskom za bluetooth?
Onda mozda nesto doinstaliram na phone i to bi trebalo da radi?

Ili gresim?

Hvala na pomoci.
[ kristi @ 27.11.2006. 15:11 ] @
Da, sto si naveo GPS antena (prijemnik) sa bluetooth onda na tvoju karticu ( MMC ili SD ) trebas instalirati recimo TomTom i treba ti karta drzave gde hoces da koristis. Ako imas karticu od 64 Mb onda ti treba veca zavisi koje mape hoces da koristis ja bih ti prporucio 1Gb moze i 500 Mb. Ako te nesto zanima za A, CH ili D tu ti mogu pomoci. Sve ovo mozes ds skidas sa emule.
GPS antene mozes naci jako dobre na ebay.
Javi se ako nesto nije jasno.
Pozdrav
Kristi
[ kosac @ 28.11.2006. 09:56 ] @
Hvala na informaciji.
Koja je realna cena svega toga?
Software (ukljucen Beograd) + bluetooth prijemnik?
Interesuje me i legalna i ne legalna cena?
... informativno ...

Citat:
kristi: Da, sto si naveo GPS antena (prijemnik) sa bluetooth onda na tvoju karticu ( MMC ili SD ) trebas instalirati recimo TomTom i treba ti karta drzave gde hoces da koristis. Ako imas karticu od 64 Mb onda ti treba veca zavisi koje mape hoces da koristis ja bih ti prporucio 1Gb moze i 500 Mb. Ako te nesto zanima za A, CH ili D tu ti mogu pomoci. Sve ovo mozes ds skidas sa emule.
GPS antene mozes naci jako dobre na ebay.
Javi se ako nesto nije jasno.
Pozdrav
Kristi
[ zzz @ 28.11.2006. 12:34 ] @
Software mozes pogledati (legalno) na www.tomtom.com, mapu za istocnu evropu jos nisu izbacili, ali kruzi po netu beta verzija, a sto se tice prijemnika, cena je oko 100e trenutno kod nas.
[ kosac @ 28.11.2006. 12:47 ] @
Hvala!
[ autarh @ 02.12.2006. 00:43 ] @
aj da ne pocinjem novu temu imam slican telefon to jest E61
znaci zanima me ako neko ima vremena da mi odkuca