[ Stijak @ 15.01.2007. 23:43 ] @
Konačno nakon tri godine na prepaidu gdje sam trošio minimalno 800-1000 din mjesečno i gotovo nikad nisam imao nulu na računu odlučim da predjem na postpaid i to na BEL SMS tarifni model.

Odem fino do MTSa i šokiram se kad ugledam gužvu i silne ljude koji čekaju da dobiju mobilne telefone. Pitam ove iz osiguranja da li možda ja imam prednost s obzirom da ne uzimam telefon, i nakon što su me uputili da pitam tamo nekog, kažem, mlad sam i zdrav, čekaću.

Poslije sat vremena dodjem na prvi šalter gdje mi odštampa zahtjev, ja nešto ispotpisujem, kopira ličnu kartu i kaže da stanem u novi red gdje ću dobiti postpaid karticu koja će mi već sutra biti aktivirana.

U drugom redu čekam i čekam... i nakon nova tri tri sata konačno dočekam. Počnu oni popunjavati tamo neka polja u kompjuteru, i kad me pitao šta sam po zanimanju i ja mu odgovorio da sam student, službenik me šokirano pogledao i rekao: "znači, niste zaposleni!". Nakon toga mi je rekao da ne mogu oni tek tako da mi daju postpaid karticu i da će morati da me "provjere" i da će me za nekih sedmicu dana zvati da mi jave da li eventualno zaslužujem da budem u klubu postpaid korisnika (doduše, malo ljepše sročeno).

Pa dobro ko je ovdje lud?!? Prvo, ne uzimam čak ni telefon već potpisujem običan postpaid ugovor, a oni su se, hvala bogu, obezbjedili da i čak kad bih i htio ne bih mogao mnogo da ih oštetim. Prvih nekoliko mjeseci postoji limit od nekoliko hiljada dinara, a roaming ne radi...

Drugo, šta oni imaju mene da provjeravaju, gdje će da me provjeravaju i ko će to mene da provjerava?!? On je odmah na kompjuteru provjerio da nemam kod njih možda nekih neplaćenih računa i stvarno ne znam šta bi njih još moglo interesovati. Nije da tražim zaposlenje na nekom poslu sa naoružanjem pa da provjerava moj dosije ili nešto slično.