[ idza @ 05.08.2007. 16:10 ] @
kako napraviti na MAC-u print screen??? mislim nema tog dugmeta nego tu ide F13 F14 F15. ja sam to radio na PC tako sto pritisnem print screen pa idem u paint/edit/paste i snimim je u jpg formatu. sada mi treba da to isto uradim na MAC-u.
[ Darko Selakovic @ 05.08.2007. 16:32 ] @
U Applications/Utilities ima aplikacija Grab koja služi za Screen Shots.

A pogledaj u System Preferences/Keyboard & Mouse/Keyboard Shortcuts baš prve četiri prečice su za Screen Shots.

update:
Take a picture of the whole screen
⌘-Shift-3

Take a picture of part of the screen
⌘-Shift-4,
then drag to select the area you want in the picture.

To cancel, press Escape.

Take a picture of a window, a menu, the menu bar, or the Dock.

Press ⌘-Shift-4, then press the Space bar. Move the pointer over the area you want so that it's highlighted, then click.

To drag to select the area instead, press the Space bar again. To cancel, press Escape.

Screen shots are saved as files on the desktop. If you want to put the screen shot in the Clipboard, rather than create a file, hold down the Control key when you press the other keys. You can then paste the picture into a document.
[ cikaKosta @ 06.08.2007. 10:20 ] @
dobra fora sa precicama...ovo nisam znao :)
thx darko!
[ madamov @ 06.08.2007. 12:35 ] @
Rezultujući fajlovi se traže na Desktopu i imaju ime tipa Picture XXX.png (na Tigeru, na Pantheru je default format PDF), gde je XXX broj.
[ -V-O-Y-A-G-E-R- @ 06.08.2007. 13:30 ] @
I na Leopardu su ostale iste prečice i .png kao default, nisu menjali ništa, osim što su nišanu (Command+Shift+4) dodate i koordinate.
Spremam par screenshotova, pa primetih :)
[ DS_Store @ 06.08.2007. 15:34 ] @
Citat:
-V-O-Y-A-G-E-R-: osim što su nišanu (Command+Shift+4) dodate i koordinate.

Ekstra! :}

Još ako je sa shift drag moguće napraviti kvadratni crop u Preview-u onda sreći nikad kraja.

Citat:
cikaKosta: dobra fora sa precicama...ovo nisam znao :)

Daj ne zezaj :))) Mislio sam da je to jedna od prvih stvari koja se nauči :)
[ cikaKosta @ 07.08.2007. 07:43 ] @
Obzirom da 3,4x godishnje imam potrebu za screenshootovima, to bi trebalo da bude raumljivo :)
[ madamov @ 07.08.2007. 14:17 ] @
^S obzirom. B) A treba pomenuti i odličan Snapz Pro, ali on košta, tj. nije džabe.
[ -V-O-Y-A-G-E-R- @ 07.08.2007. 17:25 ] @
Citat:
DS_Store: Još ako je sa shift drag moguće napraviti kvadratni crop u Preview-u onda sreći nikad kraja.

Moguće je :)
[ DS_Store @ 07.08.2007. 17:58 ] @

Neko gore me sluša!
[ -V-O-Y-A-G-E-R- @ 07.08.2007. 18:58 ] @
iPhoto i bez ovog Eventsa sve više liči na Aperture :)

Citat:
With iPhoto '08, can hide photos and see only ones you like, but then later bring them back and view them. Only see photos starred three stars and above. Copy photo adjustments for a single photo and paste them into the rest of the pics you've taken at the same time.