[ Dr Darko @ 01.12.2007. 10:58 ] @
Od danas je moguce proveriti stanje mt:s postpaid racuna USSD kodom *797# pa ok.
[ Emil Ranc @ 01.12.2007. 11:03 ] @
Fala bogu nešto korisno Još da proradi kak' valja, pošto ja dobijam neke nebuloze
[ p90teleman @ 01.12.2007. 12:03 ] @
Meni radi savrseno! ;)
[ p90teleman @ 01.12.2007. 12:06 ] @
Jos da mi neko objasni sta znaci da imam jos 13:4 SMS poruke? :)
[ Emil Ranc @ 01.12.2007. 12:12 ] @
Pa to znači da imaš još 3,25 poruka

Elem, izgleda da su nešto malo pobrkali.
Pod stavkom "u mreži" stoji broj sms-a, u "van mreže" stoji preostali saobraćaj u mreži, a pod "sms" stoji preostali saobraćaj van mreže. Dešava se, pogreši čovek
[ VOJVODA01 @ 01.12.2007. 12:26 ] @
ok! ali gde su mi besplatne poruke, pa danas je 1 u mesecu, zar ne? Katastrofa smo, sve bi ja to pozatvarao! NEZNAS DA RADIS? E, KAD BUDES ONDA MOZES!
[ momsab @ 01.12.2007. 13:15 ] @
a to ti prikazuje poslednje azurirano stanje :)
jos uvek nisu poceli sa decembrom da javljaju, tj. nije realtime
[ sEaGhOsT @ 01.12.2007. 14:59 ] @
Dobro su se setili, mada je bez veze ovo ako nije real time...
[ Dacha_NS @ 01.12.2007. 15:29 ] @
da li je besplatno ovo proveravanje?

ne bi me chudilo i da ovo naplacuju
[ majce22 @ 01.12.2007. 16:29 ] @
i mene to interesuje
[ nikolamnt @ 01.12.2007. 16:49 ] @
naravno da ne, pobogu
servis je isti kao i *100# na prepaidu
[ mischo @ 01.12.2007. 21:35 ] @
Citat:
sEaGhOsT: Dobro su se setili, mada je bez veze ovo ako nije real time...


Postapaid po defaultu nije u realnom vremenu.
[ sEaGhOsT @ 03.12.2007. 17:57 ] @
Citat:
mischo: Postapaid po defaultu nije u realnom vremenu.


Ok, ali sve moze da se uradi kad se hoce... Sigurno neki operatiri u svetu imaju real time accounting...
[ Catch 22 @ 04.12.2007. 03:32 ] @
Citat:
Dacha_NS: da li je besplatno ovo proveravanje?

ne bi me chudilo i da ovo naplacuju

Citat:
nikolamnt: naravno da ne, pobogu
servis je isti kao i *100# na prepaidu

Ehh... mala zbrka sa nejasnim negacijama u maternjem jeziku...
Elem: servis *797# je besplatan
[ barcode @ 04.12.2007. 19:12 ] @
Zanimljivo, sada u redu ispisuje broj minuta i poruka (istina za kraj proslog meseca), kao i zaduzenje za novembar, ali nemoguce je da imam -3000 din stanje? Koliko se secam, to stanje je uvek bilo u +?

Kako god, nesto tu definitivno ne valja.

[Ovu poruku je menjao barcode dana 04.12.2007. u 20:24 GMT+1]
[ grba_dejn_3 @ 04.12.2007. 19:54 ] @
ma daj bre ovo je nemoguce pise mi zaduzenje:1433.95 to ajde tako je uvek
ali ovo Stanje: -2078.82 to je nemoguce Ovo ocigledno ne sljaka kao treba
Besplatni saobracaj sve je na 0
[ Emil Ranc @ 04.12.2007. 22:20 ] @
Hehe Da li je ikada radilla provera stanja već četvrtog u mesecu
[ barcode @ 04.12.2007. 22:41 ] @
Pa ne, ali nesto kontam, u redu je sto ne radi "Stanje" na 797, i onda lepo pise da servis nije aktivan.

Zasto tako nisu uradili i za *797#, nego se samo blamiraju...
[ rajco @ 04.12.2007. 22:48 ] @
Citat:
grba_dejn_3:Stanje: -2078.82

Samo? Moje stanje je:-3043.18 :)
[ aleksandaraleksandar @ 04.12.2007. 23:31 ] @
zna li neko šta znači:

u mreži: 45:57
van mreže: 11:2
[ Catch 22 @ 05.12.2007. 03:28 ] @
Evo ja sam sinoć dobio sasvim smislen izveštaj na *797#, koji prikazuje uredno zaduženje za prošli mesec i korektne podatke za tekući mesec... Ne znam da li je tekuće stanje besplatnih minuta / SMS-a ažurirano baš u minut, ali deluje mi sve OK.
:)
A servis SMS "STANJE" i dalje obaveštava "...da pokušam kasnije"
[ aleksandaraleksandar @ 05.12.2007. 04:56 ] @
i sta ti pise kao saobracaj u i van mreze?

sta znaci koji broj?
[ kime1 @ 05.12.2007. 05:12 ] @
pa u mreži je za mts, van mreže za ostalo (vip, telenor, fiksna, mtel bih, mtel cg), ako si na mix, onda piše samo za van mreže (tu se računa i mts)...
[ Catch 22 @ 05.12.2007. 05:17 ] @
Citat:
kime1:...ako si na mix, onda piše samo za van mreže (tu se računa i mts)...

Upravo tako...


PS
Jedino me nervira što poruku na Nokia E50 moram da "slikam", a na starom Siemens S65 mogu normalno da je sačuvam kao SMS poruku
[ aleksandaraleksandar @ 05.12.2007. 05:26 ] @
pogledaj moju poruku na prvoj stranici

meni pise

u mrezi: 45:57
van mreze 11:2

to mi nije jasno
[ owim @ 05.12.2007. 07:17 ] @
Zvanično: USSD provera još nije validna, sem zaduženja za prethodni mesec.

Kod mene je "stanje" nerealno, ali broj minuta/poruka je sasvim očekivan (mada i za to kažu da je nevalidno).

Super što je uvedena USSD provera, sad mogu i iz rominga da proveravam BESPLATNO!
[ saks69 @ 05.12.2007. 10:19 ] @
Izgleda da je stvarno proradio.Sigurno tacan broj preostalih minuta i poruka kao i stanje i zaduzenje za Bel tarifu.Jedino sto umesto zareza odnosno tacke izmedju minuta i sekundi stoji dvotacka-primer 38:04
Ali u svakako bolje nego pre kad smo morali da cekamo 10-i u mesecu za proveru!
[ Joker @ 05.12.2007. 11:02 ] @
Zar dvotačka nije pravilno pisanje vremena ?
[ grba_dejn_3 @ 05.12.2007. 12:03 ] @
Evo sad sve radi i na BEL tarfnim profilima.

Ne znam ali ja telekom nikada ne bi menjao, imam vec 2 godine postpaid (paket BEL 100) kod njih i nikada mi nista vise nisu napltaili nego cak mi se izvinjavaju sto su mi naplatili roming vise i vratili mi pare, a da se pritom nisam zalio na racun...
Dok mi je iskustvo sa telenorom UZAS, ne bi ga u zivotu vise uzeo!
[ aleksandaraleksandar @ 05.12.2007. 17:50 ] @
Citat:
saks69: Jedino sto umesto zareza odnosno tacke izmedju minuta i sekundi stoji dvotacka-primer 38:04


a ti misliš da su to sekunde?
[ Dr Darko @ 05.12.2007. 17:50 ] @
Proradilo je stanje danas samo sto se azurira dva puta dnevno. USSD provera me odusevljava.
[ aleksandaraleksandar @ 05.12.2007. 17:56 ] @
da, proradilo je

meni je izgledalo kao minuti iz tekućeg meseca i preneti minuti.
jer mi je pisalo 45:57, a znam da bi trebalo da imam barem preko 90:xx
[ Catch 22 @ 05.12.2007. 22:48 ] @
Citat:
Joker: Zar dvotačka nije pravilno pisanje vremena ?

Apsolutno da jeste!
hh:mm:ss

*h = sat (engl. hour)... se ovde koristi i u formatu hhhh, inače bi se vreme predstavljalo u mesecima:danima:satima:sekundama

Vreme se ne meri dekadnim jedinicama pa je pogrešno odvajati ih zarezom ili tačkom...
Primer: 0,1 sat = 6 minuta; 0,1 min = 6 sekundi itd...
[ aleksandaraleksandar @ 05.12.2007. 23:06 ] @
Citat:
Catch 22: Apsolutno da jeste!
hh:mm:ss

*h = sat (engl. hour)... se ovde koristi i u formatu hhhh, inače bi se vreme predstavljalo u mesecima:danima:satima:sekundama

Vreme se ne meri dekadnim jedinicama pa je pogrešno odvajati ih zarezom ili tačkom...
Primer: 0,1 sat = 6 minuta; 0,1 min = 6 sekundi itd...


merenje vremene i prikaz istog su različite stvari.
nema ničeg lošeg u 0,5 sati (30 minuta).
[ Catch 22 @ 06.12.2007. 01:31 ] @
Citat:
Joker: Zar dvotačka nije pravilno pisanje vremena ?



PS
Večeras mi *797# pokazuje uvećano stanje (MIX500) za otprilike još 125 min / 125 SMS (valda iz paketa za decembar)
Kad ću ja da potrošim ukupno: 343 min / 341 SMS (!!!????!!!)
Auuuuuuuuuuu!

A proradiila i SMS provera "STANJE" na 797 i to pokazuje identične podatke kao i *797#
Obzirom da je 06.12. ovo je prijatno, pozitivno iznenađenje od strane mts-a!

[Ovu poruku je menjao Catch 22 dana 06.12.2007. u 02:46 GMT+1]
[ zenith @ 14.12.2007. 00:55 ] @
A da li postoji neko zvanicno obavestenje od strane Telekoma vezano za ovu uslugu? Da ne citam ES ziveo bih u neznanju! Mislim da je super stvar sto su ovo uveli, sad sam probao i meni sve funkcionise kako treba...
[ Jbyn4e @ 14.12.2007. 08:47 ] @
Ne postoji zvanicno. To znaci da je to sve zasad u test fazi i nezvanicno... Mada recimo i *103# na prepaidu je odavno, ali nigde nije objavljeno da to zvanicno radi...
To je izgleda neka politika telekoma da se to sve skriva, sta li ...
[ avala100 @ 14.12.2007. 09:49 ] @
A kako se proverava stanje za Fresh tarifu? Ja probao, i sve mi, sem zaduzenja za prethodni mesec, stoji 0.0.0.0.0.
[ dragan76 @ 02.01.2008. 11:18 ] @
vezano za fresh tarifni paket. jos uvek nisu uveli nacin da proveris koliko si od pocetnog iznosa potrosio (500, 2000, 4000 din) - na call centru sam dobio informaciju da rade na tome. mozes samo da proveris stanje koje pokazuje iznos koji treba da platis preko inicijalnog.
ako neko ima drugu informaciju neka me demantuje.

milsim da im je ovo veoma glupo jer ne postoje nacini da kontrolises racun (jednostavno moras da pricas pa kad krene da se povecava stanje, znaci da potrosio svu pretplatu?!?!). ja sam zbog ovog morao da predjem sa fresh 2000 na bel1000 - to je min koji moram zbog aparata koji sam uzeo preko mts-a.

poz
dragan
[ Nesha_bg @ 07.01.2008. 16:17 ] @
Taj servis *797# je u test fazi, nigde nije zvanicno potvrdjeno!!!!
Sto se tice *103# klinci su sami provalili pa i nas obavestili :)
[ neobee1979 @ 09.01.2008. 13:23 ] @
Pozdrav drustvo!
Da li neko zna kada ce ovima iz Mt:s proraditi servis za pregled zaduzenja na postpaidu posto je vec skoro 10-ti a servis ne radi?
Da li su pozivi ka 788 i 789 besplatni? I jos nesto, da li postoji sansa da mi naplati cimanje kao uspostavljanje veze?
Unapred hvala
[ genijalcina @ 09.01.2008. 13:39 ] @
Dacu samo odgovore na pitanja koja znam...

Pozivi ka 788 i 789 su besplatni (kad zoves sa 064/065 broja), a cimanje ti se naplacuje samo ukoliko ti je pozvana strana odgovorila na tvoje cimanje. Tj. ako si upecan. A ako ti se niko nije javio, onda nema sta da se naplacuje.
[ sledgeh44 @ 09.01.2008. 23:51 ] @
Ne radi im stanje... Valjda su preterali sa slavljem
Da nije tužno - bilo bi smešno!
[ Catch 22 @ 10.01.2008. 02:33 ] @
"Spajanje praznika" - čekaćemo verovatno do 14.01.
[ Stijak @ 10.01.2008. 09:30 ] @
Ispada da svakog mjeseca na provjeri moraju raditi minimum 5 radnih dana da bi proradila. Mislim, stvarno... Da mi je znati od koga su kupili taj softver.
[ avala100 @ 10.01.2008. 10:39 ] @
Softver su verovatno sami "razvijali". I dalje ne radi...
[ Catch 22 @ 11.01.2008. 11:37 ] @
Sinoć su mi poslali SMS račun za decembar, a provera stanja evo ni danas (11. januar) još uvek ne radi...
[ momsab @ 11.01.2008. 12:05 ] @
barem znamo koliko smo duzni :D
[ agasoft @ 11.01.2008. 12:07 ] @
MT:S, vrh brate... :(...
[ genijalcina @ 11.01.2008. 13:21 ] @
Jel dobio jos neko sms za decembar?
[ Emil Ranc @ 11.01.2008. 13:42 ] @
Da... sva sreća da su mi izračunali kolko sam im dužan, a ne radi ni provera stanja ni provera decembarskog listinga još... Da naglasim da sam i juče poslao neki sms tek iz trećeg pokušaja. Živo me interesuje da vidim koliko sam SMS-ova potrošio ove godine.
[ Jbyn4e @ 11.01.2008. 16:24 ] @
Po nezvanicnim informacijama (citaj: prijatelj mi rekao) bice listing gotov u toku dana, trenutno se puni baza... obzirom na novogodisnje praznike, 1 dan zakasnjenja i nece biti tako puno izgleda.
[ Slobodan Milivojevic @ 11.01.2008. 17:16 ] @
I burazeru stigao SMS kolko ce da plati za decembar na njegov biznet broj... Stanje jos ne radi
[ batancev @ 11.01.2008. 18:07 ] @
Citat:
Emil Ranc:  Živo me interesuje da vidim koliko sam SMS-ova potrošio ove godine.


pa zar nemas brojac u telefonu ili sent folder...
[ Slobodan Milivojevic @ 11.01.2008. 19:30 ] @
Problem je sto mt:s tarifira i poruke koje nisu uspesno poslate. Tu nastaju problemi.
[ Stijak @ 11.01.2008. 21:36 ] @
Još ne radi. Evo mog laičkog tumačenja, koje ne mora da bude tačno. Naime, provjera im nije radila cijeli mjesec jer su programirali nove tarife i prenošenje minuta. Mislim da tad nisu uradili cijeli posao, već su samo ubacili da se minute prenose, ali nisu isprogramirali da se poslije tri mjeseca brišu. Januar je mjesec kad bi septembarske minute morale biti nevažeće (iako su u septembru nove tarife dobili samo novi korisnici), pa bi sad mogli opet jedno mjesec da se zezaju sa tim :)
[ Slobodan Milivojevic @ 12.01.2008. 00:48 ] @
Ma fali "kataklinger" iz Nemacke, cim stigne bice i provere stanja.
[ Emil Ranc @ 12.01.2008. 01:35 ] @
Radi provera listinga (RACUN na 773), radi glasovna provera stanja na 788, kao i SMS provera (STANJE na 797). *797# još uvek ne radi.
[ aleksandaraleksandar @ 12.01.2008. 01:59 ] @
zna li neko kako se provarava koji su dodaci aktivirani?
[ Emil Ranc @ 12.01.2008. 11:02 ] @
Mislim da je to za sada moguće samo kroz razgovor sa operaterom.
[ neobee1979 @ 13.01.2008. 23:36 ] @
Nista mi nije jasno. Imam MIX500 paket (125 min / 125 sms). Zvanicno sam postao korisnik 24.12.2007. Dobio sam racun sa uracunatim potrosenim minutima i porukama za decembar za tih nedelju dana 150 din. Danas sam proverio koliko imam besplatnih minuta jos u januaru kad ono 220 minuta preostalo i jos 201 poruka. Nije mi jasno kako sam mogao da prenesem minute i poruke iz decembra kad sam krajem decembra postao korisnik tj. kad su mi naplatili samo potrosene minute i poruke a ne celu pretplatu? Cisto sumnjam da su me castili posto i kod babe nema dzabe!? I sta znaci kad kod preostalih minuta stoji 220:45? Jesu li to minute i sekunde?
[ Catch 22 @ 14.01.2008. 00:27 ] @
Imao sam potpuno isti iskustvo, MIX 500 aktiviran 28.09.2007 - dobio ceo paket (125 min + 125 SMS), naplatili mi samo deo mesečne pretplate, a onda sam već posle dva dana dobio "sledovanje" za oktobar još 125 min + 125 SMS... Sve se to nagomilalo, tako da sam od 01.01. prešao na MIX 250 dok ne potrošim ove silne besplatne minute i poruke (računam par meseci, pa ću onda opet na MIX 500 ako bude trebalo)... Uživaj!
PS
Prva promena tarife je besplatna, a posle naplaćuju neku malu sumu... naravno, tarifu možeš da menjaš na nižu samo ako nisi vezan ugovorom za kupovinu telefona.
[ aleksandaraleksandar @ 14.01.2008. 15:40 ] @
ne znam da li ima veze sa tim vašim mix tarifama, ali dodaci se naplaćuju:

01-10 u mesecu - 3/3 dodatka, 3/3 cene
10-20 u mesecu - 2/3 dodatka, 2/3 cene
20-30 u mesecu - 1/3 dodatka, 1/3 cene.
[ Catch 22 @ 15.01.2008. 02:11 ] @
Da se vratimo na temu iz naslova, servis *797# za proveru stanja je konačno opet proradio... rekoh ja da su "spajali praznike"
[ MilanMilan @ 22.01.2008. 21:22 ] @
Stize mi danas sms od mtsa:
"Postovani, blabla, od danas mozete besplatno da proveravate kredit preko *797#, blabla.."
I ja odmah *797#, stize odgovor: "Servis trenutno nije dostupan."
[ calexx @ 22.01.2008. 21:51 ] @
Izgleda da je to svima stiglo i probali pa se zagušilo. Ja takođe probao, prvi put nedostupno, posle 3 sekunde proradilo.
[ Catch 22 @ 23.01.2008. 01:40 ] @
Meni nije stigla poruka još, ali sam video na njihovom sajtu da je ta usluga zvanično puštena u rad 21.01.2008.
Takođe sam u nekoliko navrata dobijao obaveštenje da je servis trenutno nedostupan, valda zbog gužve... jer je posle opet proradio.
[ MilanMilan @ 29.01.2008. 14:54 ] @
Jel radi vama provera stanja? Meni vec par dana pokazuje isto stanje.
[ Catch 22 @ 29.01.2008. 23:51 ] @
Citat:
MilanMilan:Meni vec par dana pokazuje isto stanje.

Isti slučaj... prilično neupotrebljivo!
[ DJ CYBER @ 07.02.2008. 12:51 ] @
Posto mi nije radio servis,nazvao sam ih i rekli su da se od 1. do 5. u mesecu radi presek i da usluga u tom periodu ne radi. i da mi to pise u ugovoru.Moram priznati da to nisam procitao i da je moja greska.Ali evo vec 2 dana pokusavam da proverim stanje,a usluga i dalje nedostupna..Jel to onda neki "duzi presek" ili je je to klasika nasih mobilnih operatera?Cemu ta usluga ako je nedostupna...?
[ MilanMilan @ 07.02.2008. 14:43 ] @
Klasika. Provera stanja vise ne radi nego sto radi. ;)
[ Slobodan Milivojevic @ 07.02.2008. 14:55 ] @
tamo 10-11 u mesecu ce da proradi kao i svakog meseca
[ Emil Ranc @ 07.02.2008. 16:17 ] @
^ uglavnom... mada nekad ne proradi ni tad.
[ genijalcina @ 08.02.2008. 12:14 ] @
Proradilo
[ Catch 22 @ 08.02.2008. 13:11 ] @
Citat:
genijalcina: Proradilo

Kod mene još uvek ništa!
[ plava_motorola @ 08.02.2008. 18:19 ] @
Radilo je jedno 1-2h,ali nije stanje bilo tacno(bar kod mene).Poz
[ batancev @ 08.02.2008. 23:55 ] @
kome ne radi kod neka pokusa preko sms poruke ili govornog automata
treba svima da je uradjen presek
[ genijalcina @ 09.02.2008. 00:06 ] @
Citat:
plava_motorola: Radilo je jedno 1-2h


Istina. Cak sam i sms o zaduzenju dobio i tada je radilo stanje. A onda... Bez veze...
[ Catch 22 @ 09.02.2008. 03:42 ] @
Račun za januar (SMS) je stigao, a stanje i dalje ne radi...
[ nuno @ 11.02.2008. 08:23 ] @
ni dalje ne radi, vrh stvarno
[ genijalcina @ 11.02.2008. 13:03 ] @
Au, brate mili... Ovo i dalje ne radi... Nece izgleda pre 15.
[ genijalcina @ 11.02.2008. 15:57 ] @
Konacno. Opet proradilo.
[ voja_pfc @ 11.02.2008. 16:31 ] @
Bolje da nije, pokazuje mi da imam 45 poruka (od 50, ni jedna nije prenesena), a poslao sam bar 25.
[ Laki024 @ 11.02.2008. 19:52 ] @
Proradilo je i meni..... Sva sreca uspeo sam sa Bel 150 preci na MIX 500, sto cce smanjiti moj racun za oko 300 din, a i imam brdo prenetih minuta i poruka....Nisam uzeo novi tel iako mi je istekao ugovor... ne znam jos sta da radim tacno po tom pitanju
[ MilanMilan @ 13.02.2008. 23:19 ] @
Da meni sad istekne ugovor, SIGURNO ga ne bi produzivao.
Ovo je stvarno kriminal.

Provera stanja i dalje NE RADI.
[ Nesha_bg @ 14.02.2008. 01:35 ] @
provera stanja.... provera stanja....

Ja mislim da se mts zajebao sto je proveru uopste i pustio. Jel imate proveru na fixnom telefonu?.... ali sad sta je tu je....

Nerazumem ljude koji toliko kukaju na tu proveru! Jbt shvatite postpaid nije PREPAID!!!

Uostalom zasto vam toliko znaci provera? Ako mislite da nesto nije u redu, izvadite listing i u poslovnicu!!! Zaokruzite sta nije u redu i vrati vam se kesh....

mogao bih novu temu da otvorim za ovu raspravu....

[ Jbyn4e @ 14.02.2008. 07:50 ] @
@MIlanMilan

meni radi bez problema... izgleda da to mozebit' zavisi i od tarifnog paketa

Nesho,
pa normalno je da ljudi ne zele da potrose vise nego sto imaju u besplatnim minutama.Kad bi telekom fiksni uveo - imate 1000 minuta besplatno za 200 dinara (npr) - da vidis kako bi mu se popeli korisnici na glavu da saznaju koliko im je jos ostalo.

A i VEOMA je bitno da covek sazna stanje - npr. ako je zapao u pogranicno podrucje pa telefonirao iz rominga i ne znajuci - i onda dobije informaciju o stanju - moze da se raspita, blokira karticu ili sta li vec...
[ voja_pfc @ 14.02.2008. 10:36 ] @
I ja ne razumem ljude koji se mesaju u ono sto njih ne interesuje.
Ne treba ti provera? Odlicno, onda ti nemas nikakav problem, ali nemoj svoje misljenje nametati drugima. Jbt shvati da svi nemaju iste zahteve.
Treba mi provera da znam da ne prekoracim mnogo minuta i poruka iz paketa.
[ Slobodan Milivojevic @ 14.02.2008. 11:48 ] @
Provera treba jer je mnogo povoljnije pricati/slati poruke u kvoti, nego kad prekoracite, pogotovo sto mt:s zaokruzuje prvi minut na bel paketima nakon sto prekoracite kvotu, a uspostava veze takodje nije mala stavka.

[Ovu poruku je menjao Slobodan Milivojevic dana 14.02.2008. u 13:16 GMT+1]
[ Nesha_bg @ 15.02.2008. 07:59 ] @
Ok ... Mozda bas moj komentar i nije prikladan,
ali zna se da do u 10 mesecu ne moze da se proveri stanje i verujte mi da u mts se ulazu veliki napori kako bi se resio taj problem... Elem od 1 -10 u mesecu vama ako je potrebna bilo kakva informacija, npr izgubite postpaid karticu kada pozovete call centar ima da chekate nekad vise i od pola sata samo iz razloga sto korisnici toliko zele da znaju svoje stanje iz proslog meseca! Sad malo mi to neide u glavu, ako ste vec posle 10 mogli da proveravate stanje do kraja meseca, zasto se toliko poziva od 1- 10 , ako mislite da ste do 10 iskoristili besplatan saobracaj , onda defitivno trebate da menjate paket!

Citat:
Slobodan Milivojevic: Provera treba jer je mnogo povoljnije pricati/slati poruke u kvoti, nego kad prekoracite, pogotovo sto mt:s zaokruzuje prvi minut na bel paketima nakon sto prekoracite kvotu, a uspostava veze takodje nije mala stavka.


To se slazem , ali kao sto rekoh prvih 10 dana samo stanje nije validno.... (osim cini mi se novembra kada nije moglo da se proveri ceo mesec)

Citat:
voja_pfc: I ja ne razumem ljude koji se mesaju u ono sto njih ne interesuje.
Ne treba ti provera? Odlicno, onda ti nemas nikakav problem, ali nemoj svoje misljenje nametati drugima. Jbt shvati da svi nemaju iste zahteve.
Treba mi provera da znam da ne prekoracim mnogo minuta i poruka iz paketa.


Opet se vracam na isto....

Citat:
Jbyn4e: @MIlanMilan
A i VEOMA je bitno da covek sazna stanje - npr. ako je zapao u pogranicno podrucje pa telefonirao iz rominga i ne znajuci - i onda dobije informaciju o stanju - moze da se raspita, blokira karticu ili sta li vec...


Ako zaspis u pogranicnom stanju... teshko tebi :) Taj saobracaj se posebno obracunava, i to salje roming partner i moze zakasniti do par dana taj obracun a vi ni da neznate...

Sve se to deshava jer POSTPAID nije online sistem kao prepaid.....
[ Slobodan Milivojevic @ 15.02.2008. 11:54 ] @
Citat:
Nesha_bg:Sve se to deshava jer POSTPAID nije online sistem kao prepaid...


Meni nije jasno zasto postpaid ne moze da bude online kao i prepaid? Da li je to toliko tesko uraditi? Obzirom da ima manje postpaid nego prepaid korisnika?
[ owim @ 15.02.2008. 23:19 ] @
Pitanje za Nešu: kada mi 789 agent za postpaid broj kaže stanje u sekundama - koliko je ono ažurno? Da li je real-time?

Testirao sam, nije real-time, ali moguće da je jako blizu.

Totalno mi nije jasno što za pola godine nije uvedena provera stanja tarifnih dodataka.
[ MilanMilan @ 16.02.2008. 03:33 ] @
@Jbyn4e
Pogledaj malo bolje, i meni radi, ali vraca stare podatke, tj. update-uje se jednom u par dana. ;)

@Nesha_bg
Prvi post ne bih komentarisao posto je olicenje gluposti.

Kazes da se u MTS-u ulazu veliki napori kako bi se resio taj problem sa proverom stanja? Ja sam postpaid pretplatnik vise od godinu dana, i oduvek je tako bilo proverom. Ne mogu da zamislim normalnu firmu koja za vise od godinu dana ne moze 'ulaganjem velikih napora' da otkloni jedan takav i veliki problem.
Inace, i ja stvarno mislim da je cudno sto ljudi pokusavaju da saznaju koliki im je racun za prethodni mesec, pa sta ce njima ta informacija? Ko da oni placaju taj racun??
Ne znam kako je to uradjeno u MTS-u, ali nema razloga da postpaid ne bude real-time, osim ako to nije volja(ili lenjost) nekoga u MTS-u. A ta 'ne-volja' ili lenjost se vidi na svakom koraku. ;)
[ mischo @ 16.02.2008. 14:19 ] @
Objašnjenje kako funkcionišu billing sistemi je premešteno u novu temu:

http://www.elitesecurity.org/t...usluga-operatera-Biling-sistem
[ Nesha_bg @ 16.02.2008. 20:06 ] @
Citat:
owim: Pitanje za Nešu: kada mi 789 agent za postpaid broj kaže stanje u sekundama - koliko je ono ažurno? Da li je real-time?

Testirao sam, nije real-time, ali moguće da je jako blizu.

Totalno mi nije jasno što za pola godine nije uvedena provera stanja tarifnih dodataka.


odgovorio sam ovde sorry

http://www.elitesecurity.org/t...usluga-operatera-Biling-sistem


[mod] Gornji link nije bio ispravan (sada jeste)


[Ovu poruku je menjao Catch 22 dana 17.02.2008. u 01:48 GMT+1]
[ zzviktor @ 24.02.2008. 23:29 ] @
Da li je i kod vas stanje od petka isto? Meni se na *797# stanje ne menja od petka ma da koristim mobilni telefon da li se tu radi o cinjenici da mts ne radi vikendom.
[ owim @ 25.02.2008. 01:31 ] @
Meni je stanje od 21.feb isto, a kad zatražim u sekundama, kažu mi da je to "najažurnije stanje", pri čemu je isto kao od 21.feb. Pojma nemam koje mi je stanje!
[ mazazeka @ 25.02.2008. 13:12 ] @
Ja mislim da oni to namerno rade da ljudi ne bi navalili da trose besplatne minute i sms-ove koje im vaze samo do kraja februara i ne mogu se preneti u mart. Korisnik sam telekomovog postpejda par godina i nikada se nije desilo da im se servis za proveru stanja pokvari u sred meseca, obicno ne radi od 1. do 10. u mesecu.
Sta reci osim bezobrazluk.
[ MilanMilan @ 25.02.2008. 16:29 ] @
Pa lepo sam ja rekao, azurira se na par dana. A sad izgleda nece raditi do kraja meseca, kako bi sto vise zajebali one koji su nastekali besplatne minute.

Opet ponavljam - cim mi istekne ugovorna obaveza, raskidam ugovor. Istog momenta.
[ freeworld @ 25.10.2013. 11:05 ] @
Sta je sa proverom stanja na *797#?KAda proverim izbacuje mi da je nedostupno.Jel se desava jos nekom ovo?
[ bachi @ 25.10.2013. 11:21 ] @
Da, meni na dva broja i kolegi.

Do njih je nešto, opet vraćaju "staru slavu".
[ freeworld @ 25.10.2013. 12:21 ] @
A ne,pre su samo kasnili,sad nema nikakvo stanje :)
[ deki111 @ 25.10.2013. 12:54 ] @

Na mom broju takođe ne radi, a ranije je uvek bio problem krajem i početkom meseca, tako da sam odavno prestao da koristim tu opciju.
[ Slobodan Milivojevic @ 25.10.2013. 15:40 ] @
00:30 do oko 06:00 radi bez greške, izgleda da imaju ogroman load na serveru za proveru stanja sa kojim komunicira server za USSD.

Zvao sam korisnicki, rekli su da ce uskoro da srede (sta god to znacilo).
[ smsoft @ 25.10.2013. 16:04 ] @
Isto desavanje....rado bih da menjam provajdera!!!!!
[ Jbyn4e @ 25.10.2013. 18:08 ] @
Da si Živko i Zdravko, tako već mesec dana, manje više. Pun .... komentara na njihovoj fb stranici o tome:
https://www.facebook.com/imateprijatelje

Poenta je da je mts promenio billing sistem, mislim negde avgusta, ali još ne uspevaju da sve povežu....

Ja recimo ludujem zbog toga što servis "mojracun" pokazuje podatke za avgust, ne mogu da pogledam listinge za septembar (još uvek, i posle žalbi), avgustovski listinzi su se pojavili početkom oktobra... pritom, "listing" servis pojedinačnog broja (listing.telekom.rs) daje lepo podatke za broj za septembar... očigledno ne koriste istu bazu za te servise.
[ ekof9 @ 28.10.2013. 08:55 ] @
Citat:
Slobodan Milivojevic:
00:30 do oko 06:00 radi bez greške, izgleda da imaju ogroman load na serveru za proveru stanja sa kojim komunicira server za USSD.

Zvao sam korisnicki, rekli su da ce uskoro da srede (sta god to znacilo).


To njihovo uskoro obicno traje nedeljama/mesecima!
[ calexx @ 28.10.2013. 09:38 ] @
Meni je proradilo pre neki dan i sada normalno pokazuje.
[ ekof9 @ 28.10.2013. 13:26 ] @
Samo sto ce ovih dana da bude presek stanja, pa opet 7 dana nece biti u f-ji. :)
[ ekof9 @ 31.10.2013. 13:17 ] @
Sta sam rekao jopet ne radi. :)
[ novica.stefanovic @ 20.11.2013. 13:49 ] @
narode,nešto meni nije jasno, pa rekoh da pitam ovde :
dakle, kad uradim *797#, pa provera stanja, trenutno stanje...
vrati mi sledeće :
Tarifa :Mix 400
Trenutno stanje 2,96
Preostali besplatan saobraćaj:
Min u nacionalnom saobraćaju :96
SMS:121

deo koji mi nije jasan, a dešava se svakog meseca, je ovo Trenutno stanje :2,96
šta je to mts tarifirao ako imam još 96 minuta i 121 SMS ?

internet koristim isključivo preko WIFI

[ calexx @ 20.11.2013. 15:15 ] @
Ako se ponavlja, pogledaj neki račun pa ćeš da vidiš šta je. Možda kamata zbog kašenjenja plaćanja, neki kilobajt ipak promakao preko mobilnog interneta ... šta piše na poslednjem računu? Kada obično plaćaš?
[ vujkev @ 20.11.2013. 19:33 ] @
Možda BusPlus ili neki servis koji se u svakom slučaju naplaćuje
[ novica.stefanovic @ 21.11.2013. 07:50 ] @
@calexx
plaćam 18-19-og u mesecu, ne verujem da je kamata,zar se obračun kamate ne radi na kraju meseca kad i račun ?
možda je ipak neki kilobajt,
gledam račune,specifikaciju,na zadnjoj strani, ne vidim ništa neobično....

@vujkev
nije BusPlus, parking ili neki sličan servis je mnogo više od 2,96....

elem,da me ne shvatite pogrešno,
nije problem u x dinara, samo me "golica" šta je to, prosto me interesuje....nije da sam nešto dokon,pa ono trla baba lan....nego eto, rekoh da pitam, možda neko imao slično iskustvo

hvala vam u svakom slučaju

pozz
[ calexx @ 21.11.2013. 08:54 ] @
Mislio sam na neku kamatu od prethodnih meseci koja nije plaćena, ili je zaokruženo kod plaćanja. Recimo platiš račun sa nekoliko dana zakašnjenja i u sledećem računu se pojavi kamata. Možda i tokom meseca.
Ako je u računu sve jasno, plaćaš samo i jedino cenu pretplate i ništa preko, možda se samo softver zbunio pa doda nešto što kasnije uklopi. Kažeš da se to stalno dešava, jel ista cifra i uvek se pojavljuje?
E da, obično na računu levo ima stavka o nečemu što je neplaćeno, ako tu nema ništa, onda negde greši. Naravno da nisu pare u pitanju, mene isto nervira 0,7 dinara koliko dugujem EPS-u. ;) A bio sam u preplati ceo dinar.
[ Matarese @ 21.11.2013. 10:41 ] @
Bolje da te golica 2,96 dinara nego 2.960,00 dinara ;-)
Ako otkriješ šta je - podeli sa nama.
[ novica.stefanovic @ 21.11.2013. 13:24 ] @
Citat:
Matarese: Bolje da te golica 2,96 dinara nego 2.960,00 dinara ;-)


hahahaa ,u pravu si !

@calexx
nije uvek ista cifra u pitanju, često se pojavljuje ,tako neki iznos za koji pojma nemam šta je...
uvek plaćam preko pretplate, i to je još jedna interesantna stvar, iako ponekad ne iskoristim minute i sms ...to me još više nervira...

možda ja samo tripujem ;-);-);-);-)
verovatno je sve ok, ali moj mozak ne može da "poveruje" da je sve ok, mislim ,živimo u Srbiji...
[ Matarese @ 26.11.2013. 10:21 ] @
Vidi - private ;)
[ marip @ 02.07.2014. 10:13 ] @
Presla sam pre neki dan sa pripejd broja na Mix Net S pretplatu sa 50% popusta. Imala sam 2 i po hiljade kredita uglavnom prebacenog sa drugog KT broja. Sluzbenik mi je rekao da ce kredit postati avans za placanje.

Interesuje me da li se taj avans i njegovo smanjivanje iz meseca u mesec moze pratiti na nekom sajtu ili preko nekog *xxx# broja?
[ ironman @ 02.07.2014. 10:29 ] @
Ne.
[ Raider357 @ 07.11.2014. 20:56 ] @
Da li jos neko ima problem sa proverom stanja u zadnjih nekoliko dana?
Azuriranje je uzas, imam utisak da je jednom dnevno. Radilo je koliko toliko "normalno" do preseka stanja na kraju meseca.
[ Branko.R @ 07.11.2014. 21:17 ] @
U zadnjih nekoliko dana?
Nikada im taj servis nije radio kako treba.
[ since1986BC @ 13.11.2014. 10:20 ] @
Azuriranje im je radilo lepo, do skoro. Bar meni.
Doduse ne azurira real-time potrosene minute/poruke/megabajte odmah nakon upotrebe ali najkasnije kroz par sati stanje mi bude realno.

Medjutim... poslednjih nekoliko dana upravo i ja dobijam random stanja.
Odjednom mi sa preostalih 270 sms-ova stanje skocilo na 400+ preostalih; minuti u mrezi su isto tako random uvecani...

Verovatno jer imam novi ugovor od kraja oktobra pa se stanje naknadno nivelise? A isti dan po potpisivanju novog ugovora ,ponistili su mi staro stanje i ubacili sve
iz novog paketa. Pre isteka meseca.
[ Slobodan Milivojevic @ 13.11.2014. 14:23 ] @
Meni se normalno ažurira:

[ since1986BC @ 16.11.2014. 19:52 ] @
Vec drugi dan dobijam poruku - Servis nedostupan. :/
(juce i danas, celi dan)
[ ekof9 @ 16.11.2014. 20:17 ] @
Radi stanje fino sad.
[ since1986BC @ 17.11.2014. 14:57 ] @
Ni danas ne radi servis.
Na 064/789 (call centar Mts-a) kazu, malopre sam zvao: imaju nekih problema kod odredjenog broja korisnika, resavaju, ne znaju kada ce tacno problem biti otklonjen, probajte povremeno da proverite stanje.

Dakle, nisam lud
[ Emil Ranc @ 23.11.2014. 08:54 ] @
Meni je stanje radilo ok ceo ovaj mesec. Međutim, juče sam imao baš dosta razgovora i od tada mi provera stanja ne radi...
[ Hackman @ 23.11.2014. 13:58 ] @
Ne radi ni kod mene od juče, kaže da servis nije dostupan. Takođe mi ne kaže
koliko imam potrošeno kad pozovem 788, tako da ne mogu nikako da proverim
stanje.
[ Slobodan Milivojevic @ 24.11.2014. 01:31 ] @
Izgleda im kompletno ne radi, cak i mts.rs/stanje vraca samo megabajte:
[ miki069 @ 25.11.2014. 06:59 ] @
Meni ne radi od subote 15. novembra 2014. godine.
I kada proradi izbacije po +-200 poruka.
Totalni random.

Ozbiljno razmišljam da se vratim na Telenor na kome sam bio do 2006. godine.
Onda me MTS navuko na blagodeti privatnog Bizneta, koga je jednostrano ukinuo 01. oktobra 2014. godine.
[ Dexic @ 26.11.2014. 13:46 ] @
Sta je nudio Biznet do 1. oktobra?

A sto se potrosnje tice, da li imas smartfon ili glupicu?
[ since1986BC @ 26.11.2014. 20:00 ] @
Proradio mi servis, od juce (25.11.) i od tada konstantno radi.

Minuti iz paketa su otisli, to sam pretpostavljao - telefoniram. Ovi za MTS mrezu minuti su umanjeni, kako i koliko ne znam... a SMS se najednom sveo na 6 preostalih.
Kucam SMS i to onaj sa kvačicama, povremeno. Ali sumnjam da sam sve uspeo da potrošim.

Ko ce ga znati sta su se igralili. Nadam se ne one igre: "kako pred kraj godine zaraditi 13. platu".
[ Matarese @ 26.11.2014. 22:34 ] @
Zbog savršenog MTS IT-a, desi se da (kada rade obračin) "ispuste" neki
SMS ili minut, napravljen na kraju meseca, pa ga prikažu u sledećem.
Tako nekako sam ja dobio info.
[ since1986BC @ 27.11.2014. 13:12 ] @
"Ispustanje" nije nekoliko stotina SMS-ova. Tolerancija bi bila +-10 , mada se sa kompjuterom nije zezati - on ne gresi! Covek gresi, odnosno usadjuje mu greske.