[ kontroler @ 07.12.2007. 01:18 ] @
Imam pomalo čudno pitanje.
Naime imao sam užasno loše profesore matematike u srednjoj školi tako da mi je znanje matematike oskudno.
Zanima me može li se matematika učiti samostalno putem udžbenika sa fakulteta i koji bi to udžbenici bili odgovarajući
ili je tako nešto neizvedivo.Zanosim se mišlju da upišem ETF u Bg ,da odslušam i položim matematike i posle batalim jer me
elektrotehnika i ostale stvari ne zanimaju.Pominjem ETF jer mislim da je tamo matematika najjača i može se najviše naučiti
u odnosu na ostale tehničke fakultete.Matematika mi je potrebna jer bez nje ,smatram tako,nema nekog ozbilljnog programiranja.
Po vama koja vrsta programiranja ne zahteva neko posebno znanje matematike ili gotovo nikakvo;
-npr:baze podataka,web(php,asp...),skript jezici.
Izvinjavam se ako sam nekoga iznervirao sa ovakvim pitanjima i unapred zahvaljujem na svakom odgovoru!
Pozdrav!
[ dreadknight @ 09.02.2008. 00:32 ] @