[ dendi @ 29.05.2008. 07:51 ] @
Pozdrav!
U photo shopu cs2 želio bih skinuti bjelu boje podloge jedne sličice tako da je mogu staviti na drugu podlogu u boji.
Pokušao sam sa Magic Wand Tool ali nisam uspio.Ako neko želi da mi opiše postupak bio bih Vam zahvalan.
Ne treba naglasiti da sam početnik, vidi se valjda po pitanju
Hvala
[ Skandy @ 29.05.2008. 10:25 ] @
Problem je sto su pojedini detalji na logotipu takodje bele boje. Pokusaj da uradis sledece:

1. Na paleti sa lejerima, od lejera pozadina napravi "lejer 0". Dupli klik na njega, pa onda "OK".
2. Zatim ponovo pokusaj sa magic wandom, ali ovaj put smanji osetljivost na 1% , posto na osnovnom podesavanju stoji na 32%.
3. Selektovanu pozadinu obrisi i to bi trebalo da je to.

U slucaju da ti ovo ne zavrsi posao, moraces pojedine detalje da odradis rucno. Evo i najbrzeg i najlakseg nacina kako da to odradis.

Ponovicemo prve dve tacke...
1. Na paleti sa lejerima, od lejera pozadina napravi "lejer 0". Dupli klik na njega, pa onda "OK".
2. Zatim ponovo pokusaj sa magic wandom, ali ovaj put smanji osetljivost na 1% , posto na osnovnom podesavanju stoji na 32%.
3. Sada ces primeniti postupak, pomocu kojeg ces odstraniti selekciju sa delova koje ne zelis da selektujes, znaci delove logotipa koji su selektovani zajedno sa pozadinom.
4. Posto je selekcija aktivna, prebacics se u rezim "Quck Mask", jednostavno ces samo pritisnuti taster "Q" i odmah si u tom rezimu.
5. Dok je Quick Mask aktivan, izabraces alatku cetkica ( taster B) i odrediti optimalnu velicinu za tvoj posao. Izabrana boja prednjeg plana (cetkice) neka bude crna.
6. Izabranom cetkicom, podesenom na zeljenu velicinu, pocni da bojis delove koje zelis da odstranis, znaci delove logotipa koji su selektovani. Kada to odradis, ponovo pritisni taster "Q" da se vratis u normalan rezim. Ako treba jos dorade, mozes se ponovo vratiti u Quck Mask rezim i tako dok nedobijes zeljeno.