[ jelica86 @ 22.06.2008. 12:14 ] @
Ljudi pomagajte...
Imam slican problem kao Nenad2007(tema postavljena 17.01.2008) samo sto meni dokumenti pucaju tokom modelovanja, chim ubacim neki malo tezi VRay material.
Problem je u tome sto je moje poznavanje 3DsMax-a relativno usko-pohadjala sam neki osnovni kurs, a ostalo sama uchila sa neta i iz knjiga, a sve sto znam o VRay-u preuzeto je sa tutorials-a sa neta...(Inace sam student arhitekture i ovo mi se desava sad kad sam u najvecoj frci sa predjom grafickih radova,a u mom okruzenju premalo ljudi radi u Max-u i koga god da pitam, niko ne zna !!!).
Bas negde ovde sam procitala i provalila da sam verovatno u dokumentu imala neke stare mape sa raytrace-om i sve sam stare mape ponistila, ali ovo se i dalje desava. Kako da budem sigurna da sam ponistila mape i da mi neka mapa nije zalutala, posto scena na kojoj radim nije od pocetka radjena u VRay-u :(((. I zanima me sta jos moze da izazove pucanje, sta od podesavanja mogu da smanjim, posto neki problem definitivno postoji...

I zamolila bih nekog da mi predlozi neki dobar tutorial za interior lighting, ili najbolja podesavanja za enterijer scenu, posto imam nekoliko verzija...shto pre...
-konfiguracija mog kompa je: MSI SAM K9N4 ULTRA-F NF4 Ultra/PCI-E/DDR2 800/SATA I
AMD D.CoreA64 X2 AM2 3800 2.0Gtray
KHX 2GB 800MHz DDR2
MSI nVidia NX7600GS-T2D256EH PCI-E/400MHz/800MHz/25
[ deepwhite @ 25.06.2008. 11:30 ] @
promeni verziju 3d max-a. verzije 6 i 8 su imale problema sa odredjenim vrstama materijala.
tvoj problem je sto koristis lose krekovan softver.


ps:
jesi ovaj jpg snimila mobilnim?!
[ joXit @ 25.06.2008. 11:40 ] @
@deep...
Sony Ericsson W700i slikano 22.06.2008. u 3.34pm bilo je jako toplo! :D


@jelica
Slozio bih se sa deepwhiteom, s obzirom da nisam neki debugger.
Zamena softvera zna da resi stvar.
Srecno... :)
[ daysleeper025 @ 25.06.2008. 11:58 ] @
jelica86: