[ unisoft @ 22.11.2008. 23:49 ] @
Ova tema se tice Login forme.Kada se neko uloguje u program u 1 tabelu treba da se smeste sledeci podatci : username, password , vreme i datum ulazka u program .Naravno treba da se pamte i oni pogresni unosi username i password sa datumom i vremenom njihovoga unosa.

Svaki predlog,tutorijal ,primer je doborodosao.

Ako mi neko odradi ceo kod za ovo sto meni treba ZAMOLIO BIH GA JOS JEDNU STVAR ,da svaki red koda,svaku funkciju objasni sta znaci.Ja sam jos uvek pocetnik i neke vam proste stvari meni se cine teske i mora neko da mi ih dobro objasni da bih razumeo.

Meni nije cilj da to sto mi neko uradi ja negde primenim ili da to nabubacim i samo teraj dalje.Vec mi je cilj da to razumem i da kasnije sam mogu u nekim drugim situacijama da to primeni sa nekim nadogradnjama toga koda ili modifikacijama.


Trazio sam nesto po forumu vezano za ovu temu i necu da kazem nista nisam naso.Nasao sam neke teme-kodovi vezani za ovu temu ( kod mene ti kodovi nisu radili ) ali posto sam rekao da sam pocetnik to mi nije bilo jasno.Ja sam se pojedinm ljudima obracao koji su odgovarali u tim temam i resavali odredjene delove problema ALI NIKO MI NIJE ODGOVRIO.

Pa se ovo prilikom izvinjavam moderatorima foruma ako je moja tema 100% kojim slucajem ista sa nekim temam jer nisam se setio za neko drugo resenje.Molim vas da ne briste mi temu ili pako ako je to problem kada mi neko odgovori ili pomogne u resavanju problema onda je obriste.

Hvala i pozdrav.
[ Trtko @ 23.11.2008. 09:09 ] @
Najlakše ti je da u accessu otvoriš HELP i pogledaš funkcije koje ima, i
onda si napraviš jednu formu s buttonom i onda u VB kodu ISKOPIRAŠ funkciju iz
HELPA i vidiš što radi.

I što je najvažnije moraš sam imati neku svoju logiku u riješavanju problema, jel svatko
od nas "programera" ima svoju logiku programiranja i stil programiranje.

neko će koristiti IF funkciju za ispitivanje vrijednosti a neko CASE ....

itd...