[ drdrksa @ 21.11.2003. 09:44 ] @
Posto planiram da u najskorije vreme emigriram iz zemlje (najeverovatnije ce to biti USA), zeleo bih da cujem i Vasa misljenja o tome. Konkretno :

1. Da li biste emigrirali iz Srbije?
2. Koji su razlozi za odgovor na 1. pitanje?
3. U koju biste zemlju imigrirali?
4. Da li bi Vam bilo tesko da napustite zemlju u kojoj ste toliko godina ziveli?

[Ovu poruku je menjao secret dana 15.05.2005. u 16:16 GMT+1]
[ mladenovicz @ 21.11.2003. 10:15 ] @
1. da
2. stan (trenutno dajem 3000 eura godisnje za iznajmljivanje gajbe, mogu to sebi da priustim, ali me to iritira s vremena na vreme ), cirkus drzava u kojoj zivim, ... Vise je razloga za odlazak nego za ostanak.
3. USA
4. moguce
[ ventura @ 21.11.2003. 10:19 ] @
1. Ne
2. Ne
3. mozda Dominikanska Republika
4. Ne
[ alex @ 21.11.2003. 11:34 ] @
1. Da
2. Karijera, miran i lagodan zivot
3. Neku od skandinavskih zemalja
4. Nimalo
[ pctel @ 21.11.2003. 12:06 ] @
To moze da zavisi od trenutnog raspolozenja. Vecina ljudi nije zadovoljna trenutnim nacinom zivota i od buducnosti ocekuje vise. Emigriranjem covek nesto dobija, nesto gubi. Kada pojedinac stavi na jedan tas ono sto mu se nudi, a na drugi ono sto mu se uzima, vidi koja strana ce da prevagne i to je to.

Prakticno da i ne postoji covek koji ne bi emigrirao, ako se izuzmu onih 0.01% koji su duhovno iznad svih materijalnih vrednosti i koji ne bi promenili svoja ubedjenja ni za pola Amerike... e sad, takvi ljudi obicno niti su nacionalisti, niti su po prirodi iskljucivi, pa bi se moglo desiti da bez i najmanjeg razloga odu negde gde samo njima moze pasti na pamet.

Kao sto vidis, tema je malo bez veze, jer bi i onih 99.99% i onih 0.01% u nekom trenutku mogli emigrirati.

Ja naravno spadam u ovih prvih 99.99%, medjutim, trenutno mi se nigde ne nudi nesto sto bi meni bilo dovoljno interesantno, tako da do daljnjeg ostajem ovde.

Ubedjen sam da je to tako, a oni koji tvrde suprotno, neka procitaju pricu Lisica i grozdje (ili Kiselo grozdje - kako bese tacan naziv?).
[ leka @ 21.11.2003. 12:11 ] @
1. Da

2. Glavni razlog je zapravo nesto sto Srbija mozda nikada nece imati - ispravan sistem vrednosti. Nekome ce mozda biti potrebno dodatno objasnjenje, pa sa obzirom da je ovo anketa pokusacu da sto krace objasnim jednom recenicom. - U srbiji obican seljak koji blage veze nema o politici moze da postane politicar, moze postati doktor, akademik (...), dok se pravi doktori, inzinjeri, politicari doslovce "tamane" i guraju tamo gde im nije mesto - da rade nizerazredne poslove. Samo u Srbiji doktor nauka moze da prodaje jaja na Kalenic-pijaci! Zasto to radi? - Zato jer mu se to vise isplati, i vise je postovan, nego da radi svoj posao! I naravno, takodje zbog toga jer ne zeli da mu seljak koji ima 4-8 godina skole, sa uzasno povrsnim znanjem, bude nadredjeni...

3. Svedska, Holandija ili Belgija.

4. Posto sam ja vec otisao iz Srbije mogu odmah da kazem sta je najteze - covek izgubi prijatelje koje voli... naravno, tu je i familija. Ali prijatelji (osim najuze obitelji) najvise nedostaju od svega! Sve ostalo je uglavnom bolje nego u Srbiji (govorim o zemljama iz stavke 3), osim sto se govori drugi jezik i sto je narod MNOGO kulturniji...
[ Gojko Vujovic @ 21.11.2003. 14:11 ] @
1. Da
2. Tortura koju svakodnevno doživljavam na političkoj, nacionalnoj i "verskoj" osnovi, ma šta to "vera" značilo pošto meni nije jasno značenje te reči i kako neko uopšte može da "veruje" u nešto kad to podrazumeva logičku grešku i odbacivanje naučnih činjenica
3. EU, Canada, USA - preferirano tim redom
4. Da, ali to je manja žrtva nego ovo što trpim pod 2


[Ovu poruku je menjao Gojko Vujovic dana 22.01.2004. u 21:23 GMT]
[ -zombie- @ 21.11.2003. 15:58 ] @
1, 2, 3) dobar dan, želim da za 29. decembar rezervišem kartu u JEDNOM pravcu do...

4) za zemlju mi ne bi bilo teško, za rodbinu i prijatelje bi, ali je to manja žrtva od one koju podnosim svakodnevno...


Citat:
pctel:
Prakticno da i ne postoji covek koji ne bi emigrirao, ako se izuzmu onih 0.01% koji su duhovno iznad svih materijalnih vrednosti i koji ne bi promenili svoja ubedjenja ni za pola Amerike...


meni (a verujem ni mnogim drugima) nisu materijalnie vrednosti primarne za odlazak. u ovoj zemlji se vrlo dobro može materijalno živeti. naročiti ako uspeš da radiš za strance, a živiš ovde.

meni su mnogo veći problemi ponašanje, kultura, vladavina, prava, pravda i mnogo drugih stvari koje nemaju mnogo veze sa materijalnim...
[ Dejan Lozanovic @ 21.11.2003. 18:53 ] @

1. Mozda.
2. Da si lakse obezbedim penziju :), posto na zapadu su vece plate pa može verovatno više da se uštedi :).
3. Zemlje EU(Španija,Francuska,Nemačka,Švedska,Holandija)
4. Pa verovatno bi mi bilo tesko da ostavim sve ovo iza sebe.

[Ovu poruku je menjao mangel dana 29.11.2003. u 00:47 GMT]
[ Boris Stevanovic @ 21.11.2003. 19:17 ] @

1. Ne
2. Ne bih emigrirao, ali bih otisao da radim negde za novac. Vratio bi se jednog dana jer najlepse je kod kuce.
3. SAD
4. Da

[Ovu poruku je menjao mangel dana 29.11.2003. u 00:47 GMT]
[ impaque @ 21.11.2003. 21:00 ] @
1. Da.
2. Nekompatabilnost mentaliteta.
3. Nisam razmišljao tačno gde bih, ali skoro sve "malo zapadnije" (pa i severnije i južnije) deluje bolje...
4. Bi.
[ ddz @ 22.11.2003. 00:08 ] @
Elem:

1. Da.
2. Ovde će normalan život biti moguć za min 20 godina. Nemam neku nameru da od četrdesete počnem da uživam u životu.
3. Grčka, Brazil, USA, Nemačka. Tim redom.
4. Verovatno.
[ InsurrectoR @ 22.11.2003. 16:07 ] @
1. Da li biste emigrirali iz Srbije?
Verovatno hocu

2. Koji su razlozi za odgovor na 1. pitanje?
Zato sto imam SVE uslove za to!

3. U koju biste zemlju imigrirali?
Autralija, US, Japan
[Edit]:
Austalija je na prvom mestu zato sto imam njihovo drzavljanstvo, imam ujaka koji zivi tamo, imam prijatelje/poznanike ... i imam svoj stan!
US je na drugom zato sto znam Engleski (inace bi bio Jap)
Japan je zemlja kojoj jednostavno ne mogu da odolim!
[/Edit]

4. Da li bi Vam bilo tesko da napustite zemlju u kojoj ste toliko godina ziveli?
I sama pomisao na to pa mi je tesko, samim tim je se nikada ne bih odrekao


[Ovu poruku je menjao InsurrectoR dana 24.11.2003. u 18:51 GMT]

[Ovu poruku je menjao InsurrectoR dana 24.11.2003. u 18:53 GMT]
[ littleboy @ 22.11.2003. 19:43 ] @
1. Da (Najveci razlog koji me sprijecava je pod 4)

2. Bolji zivot

3. USA, Kanada i slicno (i u Jamajku mi je dream da odem l;) )

4. Zemlje ? Ne. Prijatelja, familije ? VELIKO DA.

[ Reljam @ 23.11.2003. 11:00 ] @
Interesuje me zasto ljudi koji hoce da emigriraju biraju bas te zemlje koje su izabrali. Ako vas ne mrzi, dopisite i to u odgovorima na anketu.
[ sudyxor @ 23.11.2003. 21:26 ] @
1. Da, ali sa opcijom povratka
2. Materijalni i kulturni razlozi - zašto ne iskusiti i drugacije kulture? (da ne kažem civilizacije)
3. Veci deo zapadne Evrope, neke države SAD, Rusija, Egipat, Maroko, Kanada, Chile, Brazil ili Meksiko (Siti)
4. Naravno da ne - uvek možeš da se vratiš kada poželiš, zar ne?!
[ Djido @ 25.11.2003. 18:26 ] @
Citat:
drdrksa:

1. Da li biste emigrirali iz Srbije?
2. Koji su razlozi za odgovor na 1. pitanje?
3. U koju biste zemlju imigrirali?
4. Da li bi Vam bilo tesko da napustite zemlju u kojoj ste toliko godina ziveli?


1. Već jesam :)
2. Pre nego što sam emigrirao, mislio sam da idem zbog ekonomske situacije, ali, kao što neko reče odozgo, shvatio sam da sam došao u Ameriku zato što sam mogao. Naravno, veća je para ovde (mada, neko reče da plaća 3000 € za stan u Beogradu — ja u Redmondu plaćam stan $9600 godišnje i sav sam srećan što je tako jeftin), ali presudno je bilo što sam hteo da malo vidim sveta...
3. Trenutno sam u Americi, malčice sam živeo i u Nemačkoj... Nikad mi Amerika nije padala na pamet kao destinacija, ali kada se ukazala prilika došao sam i nisam se pokajao...
4. Nije mi bilo teško da napustim Srbiju, ali čini mi se da imam nostalgiju za 6 nedelja godišnjeg u Nemačkoj :)

[Ovu poruku je menjao mangel dana 29.11.2003. u 01:19 GMT]
[ Milan Andjelkovic @ 28.11.2003. 23:11 ] @

Neko vreme nisam bio na es-u, pa sam sad malo sredio poruke. Elem, s obzirom da je pomalo delikatna tema, dopuštam malo šire odgovore, ali trudite se da se ne udaljavate previše od suštine.
Takođe, nemojte 'pisati priče' (kao pctel čini mi se), nego izrazite svoje stavove kroz odgovore na konkretna pitanja.

Nadam se i mislim da ne zahtevam previše :)

poz



1. Da li biste emigrirali iz Srbije?

Da

2. Koji su razlozi za odgovor na 1. pitanje?

Nedostatak pravila i standarda (njihovog poštovanja), večna povodljivost narodnih masa, praktično je nemoguće napredovati u karijeri na normalan način, ubijanje ambicija...

3. U koju biste zemlju imigrirali?

Evropa. (zato što su zemlje relativno blizu Srbije, i zato što su mi te kulture bliske).

4. Da li bi Vam bilo tesko da napustite zemlju u kojoj ste toliko godina ziveli?

Da, prvenstveno zbog prijatelja, ali ne samo zbog toga.
[ momsab @ 09.12.2003. 13:04 ] @
1. Da, privremeno.
2. Bolje placen posao, postovanje okoline.
3. Tamo gde ima posla :)
4. Da.
[ NikolaVeber @ 09.12.2003. 13:19 ] @
1. Da (vec jesam, pre skoro 5 godina)

2. Veca licna sloboda, nezavisnost, zarada (od koje prva 2 zavise)

3. Bio sam 4 god. u Madjarskoj, sada sam u Nemackoj, kada vidim jos malo sveta, resicu gde cu dalje

4. Koliko god je gadan osecaj kada odlazis (bio na pocetku, sada mi je svejedno), toliko je lep onaj kada se vracas, makar na kratko. A sa 14 godina - jako je tesko.
[ BOOK @ 09.12.2003. 13:28 ] @
1. Da
2. Nemam ovde šta da radim.
3. Nemačka, SAD
4. Ne.
[ voodoosin @ 10.12.2003. 14:47 ] @
1. ne bih emigrirao iz srbije, ali iz bosne bi iste sekunde ;-)

2. primitivizam, idiotizam, kretenizam, debilizam i slicne bolesti koje su zahvatile cijelu drzavu! drugi razlog je nedostatak bilo kakve perspektive uzrokovan gore navedenim stvarima.

3. novi zeland, australija, kanada, sto dalje to bolje, a posebno vazan faktor je sto dalje od ljudi koji govore juznoslovenskim jezicima! (poneki izuzetak moze, ali ove stoke mi je pun k****)

4. zemlja u kojoj sam tolike godine zivio je prestala da postoji prije nekih trinaestak godina, tako da ja ne bih napustio nista, tako da mi napustanje ovog geografskog podrucja ne bi uopste tesko palo. naprotiv.
[ RAGE @ 28.12.2003. 16:28 ] @
DA ME NEKO PITA DA IDEM ..
AUTOMATSKI BI REKAO DA ..

ZASTO BI ZELIO DA IDEM?
Zbog boljeg zivota...

zao bi mi bilo eventualno prijatelja ...(i to jednog mozda dva)

[ NastyBoy @ 03.01.2004. 10:59 ] @
1. Da li biste emigrirali iz Srbije?
- Vec jesam

2. Koji su razlozi za odgovor na 1. pitanje?
- Finansijska i svaka druga sigurnost. Profesionalnost u poslu, sistem vrednosti na mestu, mozhesh da kupish dzip a da nemash utoku...

3. U koju biste zemlju imigrirali?
- Trenutno sam u UK. Mada sumnjam da mi je to krajnja destinacija. Verovatno sledi USA, mada ne tako skoro... Inace, Engleska je jedini logican korak ako chovek hoce da radi u game-industriji u Evropi

4. Da li bi Vam bilo tesko da napustite zemlju u kojoj ste toliko godina ziveli?
- Pa dvoumio sam se jedno 5 minuta... Za zemlju me jednostavno zabole, nishta mi nije ni pruzhila da bih je zhalio. Neko je pomenuo da mu najvishe nedostaju stari prijatelji i familija. Tu nemam sta da dodam. A da, beogradski kafici!!! Je** ti ove engleske pabove...
[ dinke @ 22.01.2004. 13:10 ] @
1) Da.

2) Leka je gotovo sve rekao. Ja sam od onih koji su verovali da ce se uklanjanjem Slobe sa vlasti sve srediti, ali nazalost Sloba je otisao a sistem je opstao. Ja imam svoju gajbu, kintu (radim za strance) ali jednostavno to nije dovoljno.

3) Licno bih voleo u EU ali zbog jezika sam mnogo blizi USA ili pak CA (Ontario).

4) Verovatno u pocetku. Recimo bilo mi je tesko kada sam se iz gajbe matorca u kojoj sam proveo ceo svoj dotadasnji zivot selio u svoju gajbu na drugom kraju grada a sada se pitam kako sam uopste preziveo te godine sa njima ;)


Dinke
[ torbica @ 22.01.2004. 18:55 ] @
Citat:
drdrksa:
Posto planiram da u najskorije vreme emigriram iz zemlje (najeverovatnije ce to biti USA), zeleo bih da cujem i Vasa misljenja o tome. Konkretno :

1. Da li biste emigrirali iz Srbije?
2. Koji su razlozi za odgovor na 1. pitanje?
3. U koju biste zemlju imigrirali?
4. Da li bi Vam bilo tesko da napustite zemlju u kojoj ste toliko godina ziveli?


1. Ne
2. Zato sto je sad Srbija zemlja mogucnosti
3. Ovo pitanje vazi ako je odgovor pod 1 da
4. Sta znaci tesko? ako si doneo odluku doneo si je

[ mrki @ 22.01.2004. 19:13 ] @
1. Da li biste emigrirali iz Srbije?

U momentu, samo da se ukaze prava prilika.

2. Koji su razlozi za odgovor na 1. pitanje?

Pa ima ih mnogo...a verovatno su vecini koja zive u Srbiji poznati ti razlozi...nema uslova za zivot pa ni onih najminimalnih.

3. U koju biste zemlju imigrirali?

Evropa je OK, samo vrlo je tesko dobiti radnu dozvolu i ostale papire. Preferiram Canadu, nisu losi uslovi za dobijanje papira, poceo sam da radim na tome jos prosle godine medjutim nikako da se konkretno aktiviram - sakupljanje papira, lekarski...ostalo mi nekih domacih problema pa cim ih resim, a daj boze sto pre, pa da palim ...moze i Australij, Novi Zeland, samo sto dalje iz ove nesretne zemlje.

4. Da li bi Vam bilo tesko da napustite zemlju u kojoj ste toliko godina ziveli?

NE

Samo da mi se posreci, pa da odem !
[ weB_KiLeR @ 30.01.2004. 14:52 ] @
1.DA
2. Pa ova zemlja nema buducnosti i svakim danom sve vise propadamo...
3. Austrija, Italija, USA ( pod ovim redom )
4. Pa ne verujem, ako bih posao sa devojkom koju volim apsolutno ne, prvo u ovoj zemlji je jako tesko naci prave prijatelje, mada bi mi mozda bilo zao zbog rodbine ali opet to sve moze da se zanemari ako se uzme ovdasnja situacija u zemlji.
[ mizob @ 30.01.2004. 16:20 ] @
1 da
2 gore je navedeno
3 USA
4 Bilo bi tesko.
[ -V-O-Y-A-G-E-R- @ 04.02.2004. 15:22 ] @
Citat:
drdrksa asked:
1. Da li biste emigrirali iz Srbije?
2. Koji su razlozi za odgovor na 1. pitanje?
3. U koju biste zemlju imigrirali?
4. Da li bi Vam bilo tesko da napustite zemlju u kojoj ste toliko godina ziveli?


1. Da..planiram vec 2 godine..ali tek za par godina..kad završim fax
2. Ne smatram da je ovo zemlja bez perspektive, samo mi ne pada na pamet da budem tu sledećih 20 godina i da izgrađujem zemlju, dok neko drugi kupi kajmak. A i nervira me plitkost masa. Mozda su ljudi svugde takvi..samo malo tolerantniji i manje temperametni :) Smešno mi je sto svi misle da je za konverziju jedne cele zemlje dovoljno 2-3 godine..sad kad je masa videla da može da menja vlade, navadiće se na to :)
3. Norveška..definitivno :)
4. Budala živi tamo gde je rođen, pametan tamo gde mu je bolje ;) Prijatelji se stiču, rodbina mi ionako nikad nije bila ''u selu pored''..sto bi se vezivao na taj način za geografsko područje.
[ HELLFIRE @ 17.02.2004. 17:53 ] @
1.Kako da ne,bez dvoumljenja,samo na koji način?
2.Smučilo mi se sve.
3.USA,CANADA,AUSTRALIA.
4.Nikada ne bih zažalio
[ Shadow_bg @ 17.02.2004. 18:52 ] @
1. Naravno
2. Dosta mi je. A i da ovo bude normalna zemlja, a cenim da nikad nece biti, cak ni za 20 godina, opet necu moci da se bavim onim sto zelim.
3. Neka zemlja EU, osim UK i FR. Najverovatnije Nemacka.
4. Nece mi biti tesko, 90% rodbine i prijatelja mi je vec van zemlje duze vreme.
[ maji @ 04.03.2004. 13:09 ] @
1.Trenutno ne
2.Dosta dobrih stvari koje me vezuju; ostavljam mogucnost odlaska u buducnosti ako mi se ukaze prilika jer ima i previse stvari koje mi smetaju
3.USA
4.Naravno, svaka krupna promena je teska, sada mislim da ako odem da bih se vratila, ali koliko se zapravo ljudi vrati---jako malo...
[ yozla @ 04.04.2004. 20:31 ] @
1. Cim budem mogao.I onako planiram vec par godina

2. Zato sto je Srbija u*rana zemlja i u njoj zivim kao bednik bez prebijene kinte,zato sto sa 22 godine ne posedujem nista, zato sto sam isao u skolu u kojoj nisam nista naucio, zato sto studiram i zivim kao klosar, zato sto ne mogu kao covek da surfujem netom a da ne razmisljam koliki ce biti racun za telefon, jer je 80% stanovnistva retardirano (pritajeni komunista, skriveni radikal), jer nikad nisam bio van Srbije, jer nosim majcu i farmerke stare 1,5 godina, jer ne volim kosovare, jer ne mogu da izvedem devojcicu na pice jer nemam kesa da isto platim, jer je vecina devojaka fancy, jer su muskarci feminizirani, jer pametne ljude smatraju budalama i kretenima, jer ne mogu da idem uvece gradom bez straha da ce neko da me prebije i opljacka, jer nemam perspektivu, jer ne mogu da gledam fudbal sa tribina a da ne na**bem od murije ili glupih navijaca, jer me murija zaustavlja i legitimise, jer moram da placam orgijanje ratnih zlocinaca i njihovih porodica, jer bi svi da nesto muvaju, jer niko nece posteno da rad, jer su Jezda i Dafina opljackali moju porodicu, jer se Bogoljub Karic obogatio na racun cele Srbije, jer bez obzira koliko radio nikada necu skupiti pare za kola a kamoli stan, zato sto nema struje, zato sto nema vode,zato sto autobusi dime, zato sto su Ceca,Karleusa i Aca Lukas idoli male dece, zato sto ima previse pusaca i narkomana, zato sto klinci u petom razredu piju alkohol, zato sto elektrane zagadjuju i truju a nikog nije briga, zato sto niko ne radi svoj posao, zato sto svi gledaju tudja posla, zato sto se Kostic bogati na prevaru, Zato sto je "patrijarh" Kostunica premijer, zato sto je bilo previse ratova, zato sto ce Toma Nikolic biti predsednik, zato sto sam sa 22 godine izgubio zivce, zato sto je ubijen Dr. Zoran Djindjic, zato sto majmuni voze kola 300 na sat pored obdanista, jer je policija korumpirana, zato sto je sve odavno puko, zato sto nikad necemo uci u EU, zato sto niko ne zna sta hoce, zato sto nema perspektive, zato sto ovde moze svako da radi sta god hoce i prodje nekaznjeno...
Pisao bih jos minimum 200 stavki,ali ovo i onako niko nece procitati,a trebalo bi

3. Bilo koja evropska zemlja,ali najradije Nemacka ili Ceska

4.Relativno lako jer sam i dalje mlad i nema mnogo stvari koje me vezuju za Srbiju osim losih uspomena. Prijatelje cu valjda steci, a rodbina mi je i onako vec rastrkana po svetu pa ih i ne vidjam previse cesto.

Ko zeli da ostane svaka cast, ali ja ipak zelim nesto vise od zivota.Nije mi cilj da samo prezivim.

[Ovu poruku je menjao torbica dana 05.04.2004. u 00:16 GMT]
[ VPetar @ 04.04.2004. 21:55 ] @
1. Da li biste emigrirali iz Srbije?

Da

2. Koji su razlozi za odgovor na 1. pitanje?

Zato što se nezna ništa u ovoj zemlji, zato što ništa nije sigurno. Zato što samo kukamo i zato što smo indijanci,pa Zimbabve je priznatiji od nas

3. U koju biste zemlju imigrirali?

SAD ili Australija

4. Da li bi Vam bilo tesko da napustite zemlju u kojoj ste toliko godina ziveli?

Da


[Ovu poruku je menjao Milan Andjelkovic dana 05.04.2004. u 13:05 GMT]
[ Maniac @ 04.04.2004. 22:06 ] @
1.da
2.nema perspektive sem da budes kriminalac
3.anywhere but here
4.jako bi mi bilo teshko ali...


[Ovu poruku je menjao Milan Andjelkovic dana 05.04.2004. u 13:05 GMT]
[ deki77 @ 04.04.2004. 23:21 ] @
1. Da li biste emigrirali iz Srbije?

-Da, kada prođe godinu dana jer moram da obavim "patriotsku" dužnost i oslužim vojsku (civilno), jer ne mogu da dobijem pasoš kao svi normalni ljudi ovog sveta...

2. Koji su razlozi za odgovor na 1. pitanje?

-Yozla je većinu razloga nabrojao pa nebih da se ponavlja,jedino je zaboravio da uvek mora da piše Off Line ovolike tekstove.....kao i ja.

3. U koju biste zemlju imigrirali?

-U jednu od Evropskih, mada i što dalje to bolje nije loš predlog.....samo da nečujem više reči; rat,sankcije,inflacija, etničko čišćenje,Milošević,vojska,mobilizacija,nemaština,vize.......

4. Da li bi Vam bilo tesko da napustite zemlju u kojoj ste toliko godina ziveli?

-Apsolutno ne!!.....Toliko sam revoltiran na zemlju u kojoj zivim da me je baš briga za nju .....kao i nju za mene...

..........Moja Domovina je tamo gde se Živi...........
[ Ramirez @ 23.04.2004. 10:11 ] @
1. istog trenutka
2.
Citat:
Gojko Vujovic:
Tortura koju svakodnevno doživljavam na političkoj, nacionalnoj i "verskoj" osnovi, ma šta to "vera" značilo pošto meni nije jasno značenje te reči i kako neko uopšte može da "veruje" u nešto kad to podrazumeva logičku grešku i odbacivanje naučnih činjenica

Svaka ti cast care.... 100% tacno...

@yozla - ja sam procitao i slazem se....

3. Cuba, Jamajka, Tahiti.... ali tamo nema love... pa onda EU (zbog posla) a razmisljam i o Novom Zelandu
4. dunno

[Ovu poruku je menjao Ramirez dana 30.04.2004. u 02:15 GMT]
[ stargatenow @ 24.04.2004. 11:06 ] @
Takodje jedva cekam da mi ova zemlja i narod vide ledja...

Planiram da odem u nemacku, ali mi je sad zapala za oko i Slovenija.
[ Tisma @ 24.04.2004. 21:44 ] @
Mislim da je dovoljno reci DA.
A razloge ne bih iznosio na javnim mestima.
[ Sasha++ @ 24.04.2004. 22:00 ] @
1. Jasta nego sta
2. Jer tamo negde izvan lova ceka
3. SAD
4. Ne bas
[ mvladan @ 25.04.2004. 00:09 ] @
1. DA
2. uglavnom se slazem sa vecinom s obzirom da ste slicno odgovarali.Kako ne bih i ja nabrajao recimo da bih pisao iste (ili slicne) primere kao yozla.
3.U holandiju cu najverovatnije otici krajem ove ili sledece godine jer imam tamo rodbine.Kada bih mogao da biram otisao bih u japan.
4.Ne,nije mi tesko da napustim zemlju u kojoj sam toliko dugo ziveo,jedino sto me tera ovde da ostanem su 3-4 pravih prijatelja.Cak ni rodbina nije onakva kakvom se rodbina moze zamisliti,a kamoli drzava,narod,kultura i mentalitet.
[ ssorca @ 08.06.2004. 14:26 ] @

1. da
2. trenutna ekonomska situacija (koja traje od '92-e)
3. italija,spanija,australija,kanada,usa (tim redom)
4. u ovoj situaciji - ne!
[ cvijic_ltd @ 08.06.2004. 17:00 ] @
1. Da li biste emigrirali iz Srbije?
Da.
2. Koji su razlozi za odgovor na 1. pitanje?
Jadna materijlna situacija u familiji i to oduvek. Imam 23 uskoro 24 godine, zaglavio sam na studijama masinstva koje mi se svidjaju ali zbog cudnog sistema mi ne ide bas najbolje. Nikada nisam imao novca. Nemogu da odem jednom mesecno da se provedem a da ne pogledam u novcanik da vidim da li imam da platim jedno pice i to ne celu turu za drustvo nego samo za sebe. Jad i beda. Cemer.
Ni situacija na emotivnom planu nije ok. Daleko je od toga, jer je kod nas u srbiji sve povezano sa prokletim novcem.
3. U koju biste zemlju imigrirali?
Moji su mi oduvek govorili: "Mare, idi iz zemlje, ovde nema 'leba!"
Tako da sam jos kao decak zamislio da odem odavde cim se iskolujem, jer za skolovanje u inostranstvu nemam novca, a bogami ni kod nas nije dzabe.
Prva na listi je svakako USA. Pre svega zato sto je to zemlja koja je uredjena i moze da se zaradi, ko hoce da radi naravno. Druga je Australija, koja ima politiku useljavanja imigranata i u koju cu najverovatnije probati da odem 2007. jer cu tada verovatno da diplomiram. Treci Novi Zeland koji takodje prima imigrante. U zemlje EU je za mene skoro nemoguce da udjem jer nemam rodjake.
4. Da li bi Vam bilo tesko da napustite zemlju u kojoj ste toliko godina ziveli?
Mogao bih da uzmem pasos, kupim kartu i odem ovog momenta. Naravno kada bih mogao da kupim i tu kartu jer ni za to nema para.
Prijatelja imam jako puno u bgdu ali mi bi mi bilo zadovoljstvo da odavde odem jer znam da pruzam sansu za bolji zivot sebi i svojoj familiji.

[ VRider @ 17.06.2004. 01:24 ] @
1. Da li biste emigrirali iz Srbije?
Ne.
2. Koji su razlozi za odgovor na 1. pitanje?
Ja sam u dusi nomad, i mesto me ne drzi. Jedan grad pocne da me gusi, kasnije il' pre. Isto ce biti bilo gde. Planiram da odem na koju godinu u neku od africkih zemalja, ili zemalja Juzne Amerike, ali na kraju "svuda prodji, svojoj kuci dodji".
3. U koju biste zemlju imigrirali?
Kao sto rekoh, nemam nameru da se iselim odavde, ali na listi zelja za par godina boravka se nalaze Nigerija, Kenija, Nambija, Brazil, Kuba, Nova Kaledonija... Od 510 milona kilometara kvadratnih ja sam video par desetina hiljada. Kako da se smirim u nekom gradicu XYZ u savrsenoj zemlji, kad postoji jos milion drugih gradica koje ja nisam video? Tesko...
4. Da li bi Vam bilo tesko da napustite zemlju u kojoj ste toliko godina ziveli?
U neku ruku da, u neku ruku ne. Mene bre ponekad nostalgija pocne da tisti i sada kad sam ovde.
[ Dezurni @ 17.06.2004. 09:04 ] @
1. Ne, ne razmisljam o tome.
Isto tako, priznajem da bih sigurno otisla da se prosunjam ako bi me posao odvukao.

2. US mi se ne svidja, UK je skupa i dosta hladna-kisovita, Nemacka sterilna dozlaboga. Mogla bih da zivim u Pragu, Amsterdamu, Bukurestu. Imam 27 godina, videla sam deo Evrope, i novac je SVUGDE uslov za mnoge stvari (tu mislim na vezu sa drugim ljudskim bicem), cak i vise nego ovde jer je faktor placanja mnogo rasprostranjeniji... placa se i za smece i za obicnu takeaway kafu mnogo skuplje nego ovde. To i nas ceka, hteli-ne hteli. Vi koji jos uvek studirate, knjigu u sake i posle, kick some ass. U suprotnom, idite ODMAH.

3. Da li su pod 3 bili razlozi? Svejedno.
Zato sto smatram da ne treba losijima od sebe da prepustam novac kojeg, verujte, IMA u Srbiji. Zato sto ogromne pare cekaju da udju u ovu zemlju a ja zelim da budem tu da ih pokupim. Zato sto ima izgleda da dobijemo predsednika koji nas nece izolovati od Evrope. Zato sto je zabluda da je "tamo negde" bolje nego ovde. Zato sto je moj pradeda gradio Pancevacki most. Zato sto su svi Yozlini razlozi tacni, ali ja se ne predajem. Zato sto sam pametnija nego pre par godina. Zato sto se bavim poslom u kojem su kontakti sve, a pocinjati iznova suvise dugo traje. Zato sto stambeni krediti postaju sve povoljniji. Zato sto za koju godinu treba da rodim dete. Zato sto NECU BRE da dozvolim da me neko tera iz moje jazbine.

4. Verovatno mi ne bi bilo svejedno, ali bih se sasvim sigurno prilagodila. Ali posto nigde ne idem ovo se ne vazi :))
[ Zikka @ 28.06.2004. 22:16 ] @
1.Vrlo rado bih otisao. 2. Malo sam umoran od sankcija, politike, izbora a i zeleo bih osetim da kako to izgleda kada posle mesec dana teskog rada za nekog nato ubicu primim 1000-1500 jurija.
3.USA,GB,EU 4.Mislim da bih se snasao nekako .

[Ovu poruku je menjao Zikka dana 09.07.2004. u 03:44 GMT]
[ SBSL @ 28.06.2004. 23:58 ] @
1. Da, emigrirao bih...

2. Zbog teskog ekonomskog stanja u zemlji, zato sto hocu da obezbedim porodicu, hocu da zivim zivot koji podrazumeva i uzivanje...

3. Svajcarska, Austrija, Nemacka...

4. Bilo bi mi jako tesko ali...
[ BytEfLUSh @ 03.08.2004. 15:30 ] @
1. Da li biste emigrirali iz Srbije?
Da, definitivno. Već polako to realizujem.

2. Koji su razlozi za odgovor na 1. pitanje?
Glup nacionalistički mentalitet, dozvoljen rad pojedinim strankama (pre svega mislim na Nazi stranku koja u Srbiji ima predstavništvo pod drugim imenom), zaštita ratnih kriminalaca od strane vlasti, nizak standard, korupcija, City Records, RTV Pink, politička nestabilnost, činjenica da je Kosovo i dalje u istoj državi, ...

3. U koju biste zemlju imigrirali?
Za sada Hrvatska, a odatle dalje u Evropu... Francuska, Nemačka i sl. USA nikako, ne sviđa mi se vlast i masovno ukidanje ljudskih prava...

4. Da li bi Vam bilo tesko da napustite zemlju u kojoj ste toliko godina ziveli?
Zemlju? Ne. Jedino porodicu i prijatelje.


[Ovu poruku je menjao BytEfLUSh dana 03.08.2004. u 23:48 GMT]

[mod: izbačeni komentari :)]

[Ovu poruku je menjao Milan Andjelkovic dana 17.08.2004. u 23:38 GMT]
[ milos23 @ 03.08.2004. 22:31 ] @
1>da selio bih se sto dalje od srbije (pa i u hladnije zemlje, mada to neki kazu da ne bi izdrzali :o) )

2> vec je sve receno, a mogu i da dodam nesto drugo........da li znate mozda decu snobova ili josh bolje decu politicara (pogotovu onih bivsih).....e ja ih poznajem dosta i pored njih uvek dobijem kompleks nize vrednosti, njima se matori nakrali pa su puni svega i svacega, letuju po "amerikama i italijama" (cak i u brazilu), zimuju po stranim planinama, svaki drugi dan lupaju kola....... j*be im se za sve (sto im se i moze jer ce matorci da im obezbede neki posao od ukradenih para)..... sve to, onda gomila klovnova na sve strane.... najbolje da prodjete u 10-15h knezom u bgd-u i videcete milion ljudi, niko nista ne radi........

3> norveska, kanada, australija, belgija, holandija........
inache neko je pomenuo samo sto dalje od drzava gde se cuje juznoslovenski a naveo sve zemlje u kojima ih ima na milione

4>meni ne bi bilo tesko, jer sam se navikao na selidbu :o( ali bi mojima bilo tesko bez mene, to sigurno
[ IvanR @ 04.08.2004. 20:25 ] @
Citat:
1. Da li biste emigrirali iz Srbije?
2. Koji su razlozi za odgovor na 1. pitanje?
3. U koju biste zemlju imigrirali?
4. Da li bi Vam bilo tesko da napustite zemlju u kojoj ste toliko godina ziveli?


1. Naravno !

2. Ima Puno toga da se kaze na tu temu ali cu reci samo jedno "Nema uslova za normalan zivot"

3. USA ili Svajcarska (Cudim se sto niko se spominje Svajcarsku ??)

4. NE !
100% se slazem kao sto je -V-O-Y-A-G-E-R- Rekao:
Budala živi tamo gde je roden, pametan tamo gde mu je bolje ;) Prijatelji se sticu, rodbina mi i onako nikad nije bila ''u selu pored''..sto bi se vezivao na taj nacin za geografsko podrucje.
[ MAD-MAX @ 16.09.2004. 22:33 ] @
1. Da!

2. Smatram da u inostranstvu mogu mnogo vise zaraditi pa i lepse ziveti iako sam svestan da je za to potreban mnogo veci rad nego sto je potreban u Srbiji. A isto tako mislim da sam dovoljno dugio ziveo (a i zivecu bar jos neko vreme) u Srbiji tako da jedva cekam da odem ako nista drugo onda zbog nove sredine koja ce sigurno biti bolja za rad odnosno za zaradjivanje a u neku ruku i za provod.

3. USA (jer sam bio i sve mi se svidelo), EU.

4. Ne! Sigurno mi ne bi bilo tesko da je napustim ali to ne znaci da ne volim svoju zemlju i naravno svoje prijatelje!
[ d.... @ 21.09.2004. 20:53 ] @
1. Da
2. Finansijski razlozi i mentalitet ljudi. naime ima sjanih ljudi ali cini mi se da na mnogim mestima odlucuju oni koji to ne bi trebali
3. Eu, zbog blizine, a mozda i Australija
4. Vratio bih se, ne znam ni sam zasto
[ Frki @ 01.10.2004. 01:27 ] @
1. Naravno, inace potvrdjujem - s' kim si, takav si.
2. Pre svega mentalitet - nekultura, lopovluk, pljacka na drzavnom nivou, 90% naslovnih stranica su crne vesti i hronika, pa dodje nasa estrada, pa losa selekcija ostala iz tzv. komunizma (lepa zamisao, ali pogresni ljudi)...nedaj Boze da se razbolim....skolstvo...pre koliko je godina bila Bolonjska....pa....ma ne mogu da se nerviram....
3. Za nedelju dana krecem na Kanarska ostrva...
4. Ma svakome je na neki nacin tesko kada ulazi u nesto novo...
moji se uzeli bas na dan Titove smrti....od tada su kola krenula nizbrdo :) ...sto je najgore, nikako da se zaustave, crkla je i nozna i rucna.... ratovi, sankcije, ratovi, bombardovanje, hag, pretnje novim sankcijama....dokle bre vise....
[ ChilliLed @ 06.10.2004. 11:39 ] @
Milsim da je dovoljno reci da , a razlozi su vec napisani.
[ perrke @ 04.03.2005. 10:01 ] @
1. Emigrirati? Da. Svako ko može i želi treba da ode.

2. Razlozi? Mi smo bolestan narod. O stvarima o kojima mi razmišljamo, ljudi u normalnim zemljama nemaju pojma. Nervira me što je ovde sve na foru. Ako si kao Del Boy onda se možda i snađeš. Samo što ja ne želim da budem on.

3. Gde otići? Najbolje u neke toplije krajeve sa dobrim standardom. Ali mislim da to nije toliko važno, dok god se tamo živi normalno. Recimo ipak, negde u Evropu.

4. Možda bi nostalgija i postojala, to ne znam pošto još uvek živim ovde "u crnoj rupi na mapi Evrope" ali, da se ne ponavljam. Ako se živi normalno nekako se preboli. Za čim da se žali, za Srbijom? Ma ljudi osvrnite se oko sebe, pogledajte gde živite. Ovo poslednje važi za one koji veruju da ima nade i ne shvataju gde su. NEMA NADE, SHVATITE DA SMO NAJGORI, ALI STVARNO NAJGORI U EVROPI.
[ bunker @ 04.03.2005. 10:56 ] @
1. Da. Hoccu. Cim ccerkica malo poraste, odoh...

2. Nepotrebno je navoditi razloge. Vidi sve ostale odgovore iz Srbije.

3. Spanija, Portugal, Malta... Bilo sta na Mediteranu.

4. Zavisi sta bi pruzila drzava u koju bih otisao. Ako tamo ne bih osecao svakodnevne srpske pritiske i vesti ( koje volim da pratim - mazohisticki, ali sta ), mislim da se vise nikad ne bih vratio. u fazonu sam da me sahrane na tudjoj zemlji ako ista bude prizila bolje uslove za zivot. Pod uslovima podrazumevam i socijalu, druzenje, pozitivne ljude, itd., ne mislim samo na materijalnu stranu. Daccu sve od sebe da svoju decu skolujem negde preko ,makar i ne ziveo tamo... Mislim da je dovoljno jasno koliko sam svojom "domovinom" razocaran. Ovde je bre samo dobra geografija (Dunav, Sava, Zlatibor, V.Banja...). I klima je pukla!
[ akrosoft @ 04.03.2005. 11:10 ] @
1) DA
2) ne vidim buducnost za pokolenja koja dolaze (ako je za mene mozda vec kasno)
3) USA
4) vrlo moguce
[ Corey @ 05.03.2005. 15:21 ] @
1. Ne i kraj priče.
[ kikloop @ 06.03.2005. 19:50 ] @
Svakako.
Celokupno okruzenje i situacija u kojoj zivimo.
Island,Kanada,Svedska,Norveska itd. samo da je hladno.
Ni najmanje.
[ UGY @ 07.03.2005. 23:00 ] @
1. Da.
2. Loši uslovi života, iliti preživljavanje!
3. Zapadna EU, ili bilo gdje gdje se može živjeti od onoga što zaradiš.
4. Vjerovatno...
[ VladanR @ 27.03.2005. 22:12 ] @
Emigraciju prihvatam samo ako je preko bare. Ovo ostalo u Evropi je smešno.

Ne bih emigrirao, ali razumem ljude koji to žele.

Meni je ipak ovde najbolje, i ako nemam neku žešću perspektivu. Napolje samo turistički, ili poslovna putovanja. Ne znam ko da je na vlasti, ne bih zbog toga napuštao zemlju jer briga me za politiku. Dosta je ona ugrožavala moje zdravlje.

Napolju si uvek alien, uostalom kao što su i oni ovde kod nas. Saradnja sa strancima-da, mešanje-ne.
[ gane1 @ 03.04.2005. 11:56 ] @
Saradnja sa strancima da-mesanje NE!Bio sam preko bare i rekao NE-HVALA,spakovao se i dosao nazad!Nije lako biti stranac nigde!
[ Downforce @ 02.05.2005. 19:28 ] @
1.Da.
2.Zato sto zelim da radim svoj posao,da se usavrsavam.Ono za sta se ja skolujem ovde nikad nece biti cenjeno.Mrzim ovaj "mentalitet" gde je za sve sto se dogodi kao posledica nase gluposti i lenjosti kriva drzava,zavera,visa sila...Ne posedujemo osnovnu kulturu ponasanja.
3.Francuska,Italija,Nemacka,Svedska,Finska,Irska
4.Nedostajace mi sve:porodica,prijatelji,kuca,dvoriste,jezik...Da bice mi tesko,ali koga je briga za to.
[ Junkie punx @ 05.05.2005. 17:41 ] @
1.DA.
2.Jer ovde nemam sanse da postanem popularan bubnjar, i ovde od toga nebih mogao da zivim.
3.U.S.A.
4. Ne!
[ vlaisa @ 15.05.2005. 01:05 ] @
1.da

2.zbog nesredjene ekonomije

3.NOVI ZELAND ili AUSTRALIJA,sto dalje od EVROPE

4.Sto posto bilo bi mi bilo tesko,ali takav je zivot pun uspona i padova.
[ AleksandarNS @ 08.06.2005. 14:18 ] @
ajde i ja da se anketiram :)

1.DA
2. razlozi? nemate vi toliko veliki harddisk :)
3. Voleo bih negde u EU (Italija, Francuska...)
4. DA

p.s. evo josh jednog razloga http://www.elitesecurity.org/poruka/785208
[ l_a_z_a @ 23.06.2005. 16:28 ] @
1. Da li biste emigrirali iz Srbije?
ne

2. Koji su razlozi za odgovor na 1. pitanje?
Sve što ste napisali stoji, ali:
...
Volim prosti pastir biti
I u tebi sve živiti,
Neg u tuđoj zemlji, mati,
Carsko blago uživati,
Ti si duše moje život,
Ti blaženstva zemna kivot.
U tebi ću srećno tek'
Provoditi kratak vek.
...
ne baš prosti pastir:)

BIĆE BOLJE!
[ Trajkovic @ 23.06.2005. 17:59 ] @
Da li biste emigrirali iz Srbije? - NE

Zasto?

Pa ne znam ni sam, ali moj prijatelj kaze:
"Bolje je biti budala prvog reda u svojoj zemlji, nego drugog reda u tudjoj."

P.S. Ima tu logike...
[ Beltrammi @ 31.07.2005. 08:15 ] @
1. Da, vec jesam.
2. Pa dugo sam se razmisljao i kolebao, doduse nije bas da me je neko zvao ali... Racunao sma da ce biti bolje, medjutim promene u Srbiji idu presporo, a pored toga trenutno je u toku nevidjen grabez i pokvarenstina i od postenog rada/ideje tesko je ziveti lepo
3. Ja sam sad u Italiji, ali zelja mi je da odem u USA.
4. Nije, zato sto sam otisao sa zenom i nikad nisam imao problema sa samocom. Mozda mi je zao hrane, a drustvo mi se ionako rasturilo.
[ MegiS @ 01.08.2005. 13:52 ] @
1. Da li biste emigrirali iz Srbije?
Teska srca, ali DA

2. Koji su razlozi za odgovor na 1. pitanje?
Zato sto Srbija nema more

3. U koju biste zemlju imigrirali?
Neku mediteransku, npr. Spanija - pescane plaze, debelo sinje more i ja

4. Da li bi Vam bilo tesko da napustite zemlju u kojoj ste toliko godina ziveli?
Naravno, zato sam jos uvek ovde, ali otici cu, cim mi se zima dovoljno smuci
[ BojanBG @ 01.08.2005. 21:06 ] @
1. Da i Ne
2. Pa emigrirao bih ako nebi mogao da nadjem neki pristojan posao a ako bih ga nasao svakako bih ostao u Srbiji (trenutno studiram)
3. Najverovatnije Francuska (zbog kulture i jezika)
4. Mislim da bi svakom normalnom coveku to bilo tesko.

Samo da obrazlozim malo.. mislim da uz malo srece, truda i "mufte" u Srbiji moze da se zivi jednako pa i bolje nego na zapadu (istoku). Sve je to stvar okolnosti i kako se covek snadje.
Kao sto su neki imali iskustva, niko ne garantuje da ce sam odlazak iz zemlje odmah doneti med i mleko. Znam neke ljude koji na legalan nacin ovde zaradjuju ogromne pare a isto tako znam da se ti ljudi u inostranstvu nebi snasli. (jer se u zemlji Srbiji poslovi najbolje ugovaraju u kafanama sa rakijom i pecenjem) :)

[ Ivan Dimkovic @ 28.08.2005. 20:40 ] @
Citat:
1. Da li biste emigrirali iz Srbije?


Vec jesam :-)

Citat:
2. Koji su razlozi za odgovor na 1. pitanje?


U principu nisam nikad mislio da cu biti vezan za neku zemlju samo zato sto sam se rodio u njoj... mislim da je jako korisno, to jest verovatno najvece iskustvo obici svet, upoznati mnoge ljude i kulture, poglede na zivot... i videti gde je najbolji spoj uzivanja u zivotu i ostvarivanja svojih zelja i vizija.

Svet je toliko veliki i ima bezbroj zanimljivih stvari da pruzi... sedeti medju 4 zida znaci propustanje jedinstvene zivotne prilike... a zivot je ipak samo jedan.

Citat:
3. U koju biste zemlju imigrirali?


Trenutno zivim u Nemackoj, ali putujem tu i tamo - Meni je licno jugoistocna Azija definitivno jedno od najinteresantnijih mesta za zivot - ali bi mi bilo tesko da se odlucim gde je najlepse... valjda svuda gde ti je srce :-)

Za sad top lista mesta gde je meni licno zivot izgleda najzanimljiviji:

- NYC
- London
- Bangkok
- LA
- Istanbul
- Kuta
- Berlin
- Kairo
- Rim
- Amsterdam

Citat:
4. Da li bi Vam bilo tesko da napustite zemlju u kojoj ste toliko godina ziveli?


Jako malo... u principu ko god zivi u Evropi je u Srbiji za 1-2 sata - vikend u Beogradu ili kratak odmor na planinama Srbije je obicno dovoljan da ti zadovolji potrebe nostalgije... iskreno, sve preko 5-6 dana u Beogradu postaje jako naporno :)


[Ovu poruku je menjao Ivan Dimkovic dana 28.08.2005. u 21:50 GMT+1]
[ ckojam @ 28.08.2005. 22:17 ] @
1. Vec jesam
2. U Srbiji sam rodjen kao sto sam mogao biti na bilo kojoj strani planete. Svako treba da zivi tamo gde je srecan i gde ima inspiracije, bilo to Srbija, USA, Australija itd.
3. USA
4. Nije bilo ni malo (na zalost) iako nisam ziveo tesko tamo. Mozda bi mi bilo teze da sad napustim USA. Zvuci okrutno ali je tako.

[ sharpshooter @ 29.08.2005. 16:54 ] @
1. Već jesam, i to više puta
2. Moglo mi se.
3. Nemam pojma. Živeo sam u Austriji, trenutno sam u Ukrajini, uskoro palim za Rusiju... we'll see what comes next.
4. Ništa lakše.

Citat:

People are strange when you're a stranger
Faces look ugly when you're alone
Women seem wicked when you're unwanted
Streets are uneven when you're down
When you're strange
Faces come out of the rain
When you're strange
No one remembers your name

The Doors, People Are Strange
[ Goofy @ 29.08.2005. 21:41 ] @
Emigrirati otici iz sredine koju poznas ostaviti drustvo i sve ostalo je korak koji svaki od vas koji to zeli da uradi mora debelo da razmisli.
Sta te ceka u toj zlatnoj EU ili CH(gde sam ja sada )..kratko receno nistana.
Na pocetku puka borba za prezivljavanjem,upoznavanjem kraja,jezika i nasih faca koje su nazalost vecina njih teski chobani...divan izgled na Better Future.
E sada ti imas neku skolu,diplomu i sta se desava ona se ne priznaje.I sta ti je ostalo od svega toga puki fizikalac.Radis za nekog koji je (primer CH) GLUP,nevredjam nikog ali je tako,i dalje vidi sam....kada sve saberes i oduzmes sta si dobio
Na svakom je da odluci i okusa sretju

E sada ide ono pitanje mozda a sta ti Goofy radis gore i zasto se nevratis ?
Hmm..ako vas zanima odgovoricu
[ Demoritus @ 29.08.2005. 22:02 ] @
1. Da, i hocju, uskoro.
2. Standard, plate, mentalitet, skracjeno - BOLJI ZIVOT!
3. U Norvesku.
4. I da i ne. Lako je sesti u avion i posetiti Srbiju.
[ smrz @ 30.08.2005. 06:54 ] @
1. Da li biste emigrirali iz Srbije?
Da, stalno razmišljam o tome

2. Koji su razlozi za odgovor na 1. pitanje?
Mentalitet nacije

3. U koju biste zemlju imigrirali?
Australija je (trenutno) broj 1

4. Da li bi Vam bilo tesko da napustite zemlju u kojoj ste toliko godina ziveli?
Ne - baš zato što u njoj toliko dugo i živim...
[ BastardX @ 16.09.2005. 16:25 ] @
Jok ti ces :)
U opasnosti
Bilo kuda
Sad pa nikad vise


[Ovu poruku je menjao BastardX dana 16.09.2005. u 17:58 GMT+1]
[ Ivan Dimkovic @ 16.09.2005. 17:54 ] @
Rezultati ankete

Za ovo vreme (~2 godine) - imamo sledecu statistiku:

Broj ljudi koji bi emigrirali iz Srbije: 60 -- 81%
Broj ljudi koji ne bi emigrirali iz Srbije: 12 -- 16.2%
Broj ljudi koji bi mozda emigrirali: 2 -- 2.8%

Prilicno lose statistike po Srbiju meni se cini :(

[ Mister_rap @ 20.09.2005. 12:13 ] @
Pa bih radio negdje u inostranstvu. Ali u Crnoj Gori mi je inace vrh atmosfera. Izbarao bih recimo Norvesku ili USA ali bi se sigurno vrlo brzo vratio.
[ Dachaz @ 25.09.2005. 15:58 ] @
1. Da
2. Ekonomska situacija, politička situacija
3. Irsku ili Švedsku
4. Zemlju ne, prijatelje da.

[Ovu poruku je menjao Dachaz dana 25.09.2005. u 17:08 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao Milan Andjelkovic dana 26.09.2005. u 15:58 GMT+1]
[ z.v @ 24.11.2005. 16:59 ] @
Naravno,da bih pobegao iz ove Kolumbije.

IMAM MNOGO RAZLOGA ZA TAKO NESTO.
AKO NEKO IMA IDEJU KAKO OTICI,NEKA ME OBAVESTI.


ZORAN
[ rostova @ 01.12.2005. 19:23 ] @
1.da,mislim da bih,valjda bih imala hrabrosti. 2.pa,veliki razlog sto imam vezu od 4 god a jos uvek nemamo mogucnosti da zivimo zajedno,da imamo decu,male plate,privremeni poslovi..ma sve je otislo u ...honduras 3.volela bih na azurnu obalu jer sam tamo vec bila,neke tople zamlje u svakom sl i volela bih da to bude evropa ipak..blize je.mada nikad se ne zna 4.najteze bi mi bilo da ostavim svoje u neizvesnoj buducnosti i naravno zemlju i jezik koji obozavam.dosta mi je odlazaka i rastanaka
[ CSS @ 14.12.2005. 09:15 ] @
1. Da li biste emigrirali iz Srbije?
2. Koji su razlozi za odgovor na 1. pitanje?
3. U koju biste zemlju imigrirali?
4. Da li bi Vam bilo tesko da napustite zemlju u kojoj ste toliko godina ziveli?


1. da
2. svi dosad navedeni ^
3. USA (green card loterry)
4. samo zbog prijatelja i porodice.
[ stevasrs @ 03.01.2006. 19:32 ] @
Ne bih ja nigde...ja sam patriota...
[ Dalibor81 @ 19.01.2006. 07:45 ] @
Mislim da ne bih, jer svugde postoje problemi prakticne prirode, osim u Mexico ili Spain gde postoje samo emotivni problemi :)
Svugde ima problema, samo druge prirode - te bi se samo iscimao da ponovo upoznajem jezik ljude i kulturu.
Pozdrav
[ despotbg @ 29.01.2006. 01:13 ] @
1.NE
2.Svega
3.EU, irsku ili UK
4.Bilo bi mi žao prijatelja

MOD: Uklonjen flame.


[Ovu poruku je menjao BytEfLUSh dana 29.01.2006. u 03:44 GMT+1]
[ Mijau84 @ 18.03.2006. 15:36 ] @
1. mislim da postoji realna mogucnost da emigriram.2.Mislim da mogu da postignem da zivim u OK uslovima, i nije mi ni sad toliko lose, ali me izludjuju stvari koje su svakodnevne, koje ni najbogatiji ne mogu izbeci. Primer: ukljucite Tv.
3.Slovenija je moj realni pick u smislu to bi lako islo. ITALIJA i samo italija je zelja srca :-)
4. Ja sam vec zivela u inostranstvu pa znam sta sve covek ostavi i sta mu sve nedostaje. Zato i ne bih isla daleko, vec tako da mogu za par sati voznje da budem tu. Zato mi je Slovenija bliska, jer je ipak bivsa SFRJ.

Inace, cesto razmisljam kako smo mi narod sklon emigraciji. Drugi narodi kad je s***** kod njih oni brate ostanu i srede stvari. Mi se spakujemo i odemo,ocekujuci da ce oni koji ostanu ili Sveti Petar da sredi drzavu za nas.
[ vidan kv @ 21.03.2006. 19:51 ] @
Dok smo ovde svi zelimo TAMO,kad odemo TAMO ceznemo za ovim OVDE.Najsmesnije mi je kada odete van i shvatite da i oni TAMO kukaju kao i mi(male plate,satro lose zive i sl.)Emigrirati?Svakome savetujem da proba,uvek mozes da se vrnes.Shvatis da ti je NAJ tamo gde ti je i srce.Pozdrav!
[ Darko_ngc @ 17.05.2006. 19:05 ] @
1.da naravno kad bih mogao
2.opsta finansijska situacija i stanje u zemlji
3.Nemacka ili Austrija
4.ne
[ matoc @ 11.06.2006. 09:18 ] @
naravno da bi jer ovde u srbiji nema perspektive,a u zemlju koju bih otisao svedska
[ _goThic_ @ 24.06.2006. 06:52 ] @
Ne.

A onima koje ne umeju ovde da zarade bih pozeleo srecan put...
[ Tomorow @ 02.08.2006. 01:14 ] @
1. Ne
2. Ovako je izazovnije a i planiram da živim u celom svetu a ne samo u jednoj zemlji
3. Živeću u čitavom svetu vrlo uskoro
4. Naravno, zato i neću da je napuštam u tom smislu.
[ totovic @ 24.08.2006. 21:33 ] @
1. da
2. novac, karijera i sređen život
3. UK ili USA
4. ne
[ burex @ 06.09.2006. 21:53 ] @
1. Da
2. Zbog opšte neorganizacije, očajnog birokratskog sistema, visoke stope nezaposlenosti, odvratnog mentaliteta koji zahvata čitav narod, siromaštva, politike kao sporta, "maminih i tatinih sinčića i ćerkica", vršenja svakodnevnih obaveza preko "veze" (eh, kad bih je samo imao...) i naravno, loše internet konekcije ( )...
3. USA, Australia, Canada (tim redom)
4. Ne. Štaviše, tu je e-mail, IRC, IM, Skype etc. za brz kontakt. A i najmanje napade nostalgije bih lečio jednominutnom dozom Grand Radija ( www.radiogrand.biz )
[ krizic @ 18.09.2006. 22:50 ] @
1. Da
2. Školovanje
3. USA
4. Mallooo... ali zanemarljivo!!!

Tebi druze sretan put i sve najbolje!
[ t34.mod.85 @ 19.09.2006. 00:47 ] @
1. SIGURNO
2. Mentalitet ljudi u ovoj zemlji, losa infrastruktura, ocajan politicki sistem, nemogucnost vodjenja normalnog zivota...etc mogu jos da nabrajam
3. Australija, SAD, Kanada
4. Ne...samo preko leta...posete...etc
[ misomor @ 01.10.2006. 13:42 ] @
Da veoma velikom brzinom zato sto mi je muka da od ratovanja, politike, lazne demokratije, visoke stope kriminala, ugrozenosti sa svih strana, ekokonomske propasti, lose privatizacije, korupcije, nezaposlenosti, bez zakonju, otimacini, visokih poreza(PDV), nesloge u vlasti, KOSOVA, BOSNE, CRNE GORE, SIPTARA, ovde ko nepoludi taj nije normalan!

Zemlja koju bi emigrirao Belgija, USA, Engleska, Nemacka, Spanija, Rusija, Rumunija, Bugarska.... Irak
[ draganmi @ 17.10.2006. 12:14 ] @
1. NE
2. Ne verujem u mogućnost uspešne transplantacije:
- tuđe istorije,
- tuđe kulture,
- tuđih običaja,
- tuđe filozofije,
- tuđe vere,
- tuđeg mentaliteta.


[Ovu poruku je menjao Gojko Vujovic dana 17.10.2006. u 14:07 GMT+1]
[ Tyler Durden @ 17.10.2006. 12:42 ] @
I ko onda da ostane ovdje sa takvim likovima... :)

1. Da
2. Loša opšta situacija, mentalitet.
3. Europa na prvom mjestu. Može i US i Australija i još neke...
4. Veliko možda i ako bi, onda bi to bilo malo.
[ mikelandjela @ 20.11.2006. 13:50 ] @
Ja cu dati odgovore koji se umjesto na Srbiju odnose na Repuliku Srpsku za koju smatram da je u svakom pogledu u losijem polozaju.

1. Bila sam godinu dana u DE sa namjerom da ostanem pa sam se morala vratiti i sad mi je drago sto je sve tako ispalo i sumnjam da bih ikad vise to uradila. Jedino u slucaju rata - tad bi bila prva na granici, jer ne zelim s lica mjesta gledati reprizu.

2.Razlozi dakle zasto ne bih su:
a) bar sto se tice Evrope, a mislim da i druge zemlje nisu mnogo bolje u tom pogledu, uvijek si gradjanin drugog reda. A nas Srbe gledaju kao divljake bilo gdje. Ne zelim to dozivljavati.
b) ovdje mi je dobro i imam sve sa finansijske strane tako da bi bila glupost bilo kuda ici iz svoga. A to sto mi je dobro i sto imam sve je moja zasluga, a ne drzave, uredjenja, politicara, roditelja i sl. Svi to mozemo postici uz malo inteligencije, snalazljivosti, truda i rada.
d) postoje stvari koje se ne mogu uporedjivati sa ne znam kakvim novcem, poput prijatelja, roditelja, toga da je neko s kim ces sutra podijeliti zivot neko ko te razumije u potpunosti kad mu govoris o svojim najdubljim osjecanjima i emocijama. Ne vjerujem da se to moze sa strancem. A svi koji odu solo, sebe nesvjesno dovode u tu situaciju.

3. Znaci samo u slucaju rata, DE.
4. Naravno da bi mi bilo zao.

[ Marko Bijelic @ 20.11.2006. 15:17 ] @
1. Da.
2. Ne drži me jedno mjesto. Upoznavanje drugih kultura i želja da vidim kako ljudi žive i rade u svijetu. Sjediti među 4 zida znači propuštanje jedinstvene životne prilike.
3. Dubai, Barcelona, Silicon Valley, Dominikanska Republika, Amsterdam, Los Angeles, Singapur
4. Ne.

[ strain @ 11.01.2007. 13:09 ] @
Da
Zelim bolji zivot
USA, UK
Ne
[ profimaximus @ 15.01.2007. 15:16 ] @
1. DA
2. Zar to treba objasnjavati ,svako ko je jednom izasao iz zemlje makar i na 5 dana u neku normalnu zemlju zapadne evrope Nemacku, Holandiju, Austriju ,
jasno mu je da je Srbija "NA DNU DNA"!
3. Holandija, Belgija, Luksemburg, Norveska, Finska, Svedska, Danska, Nemacka, Austrija, Italija, Monaco, Andora, San Marino
4. Ne, u normalnim zemljama 1000 km nije daleko to je kao u Srbiji 100 km.

Nadam se da je covek koji je postavio temu pre 3 godine emigrirao!!!
[ SuPeR_MaSteR @ 17.01.2007. 13:12 ] @
1) DA
2) Ne vidim nikakvu uspesnu buducnost u zemlji u kojoj zivim.
3) Slovenija, Nemacka, Austrija, Svajcarska, Francuska, Velika Britanija, Holandija, Danska, Norveska, Svedska, USA, Australija
4) Ne bi mi uopste bilo tesko,naprotiv.
[ indukti @ 23.04.2007. 13:54 ] @
1.DA
2.Losa situacija u zemlji ...
3.Norveska,Svedska,Francuska,Kanada,USA...
4.Ne...
[ Tsutomu @ 28.06.2007. 11:41 ] @
1. Da
2. Loše okruženje za noramalne ljude
3. Australija, USA
4. Nedostajala bi mi porodica, ali preko justVOIP-a sve je lakše...
Ako neko zna neku dobru foru da se ode u AUSTRALIJU neka javi
[ djdacha @ 04.07.2007. 05:55 ] @
1.Uspeo sam
2.Pa nema tu šta de objašnjava imaš mogućnost (negde gde se rad ceni) ili NEmogućnost (srbija) za zdrav život.
3.Doselio sam se u New York - jedan od nasjkupljih gradova na planeti, nije lako ali moj život ima perspektivu i budućnost
4.Osim nekoliko stotina ljudi, ništa mi ne bi ne dostajalo, sve sam ratove i nebuloze preživeo i kad je došla demokratija, ja odo...
[ Mv2Player @ 20.04.2008. 19:06 ] @
1. Da. Vec radim na tome.

2. Zato sto je Srbija poslednja na listi svih civilizovanih drustva i na samoj je granici da postane necivilizovana jer civilizacija je mnogo napredovala u poslednjih 60 godina tako da je relevantno reci da li se Srbija jos uvek moze ubrajati u civilizovane zemlje.

3. Najbolja drzava na svetu je Canada. Osam puta za redom je proglasavana za najbolju drzavu sveta u sta sam se i sam uverio.
Druga na listi bila bi Australija, a treca Svedska ali emigriranje u Evropu zapravo i nije emigriranje nego se pre ili kasnije pretvori u "gasterbajterstvo".

4. Mislim da nostalgija dolazi pod stare dane u kasnu starost mada sve je stvar svesti i zivotne situacije. Trenutno napustiti Srbiju zauvek, po meni je prestiz a nikako nesto za cim bi trebalo zaliti. Ljudi koji napuste Srbiju cine NAJPAMETNIJE za sebe i svoje potomstvo i sebi dokazuju svoju hrabrost i vrednost. Ono sto bi mi mozda nedostajalo iz Srbije vezano je za zabavu i odnosi se na:
- TV cirkuse
- Politicki cirkusi (komicne predstave amaterskih glumaca koji sebe nazivaju politicarima i "show" sa njima)
- Ironija crne hronike
- apsurdi i komicne situacije vezane za nepismene ili polupismene ljude
- Zdravstveni cirkus
- Cirkus koji izvode policajci
- i srpska glupost

PS. Mislim da i ako bi mi se to desilo, mogao bih da se zadovoljim listanjem stranica www.srbovanje.com ili slicnih sajtova koji su pravi odraz Srbije i koji bi mi takvu vrstu nostalgije ugasili za 10-tak minuta kroz smeh i suze raodsnice.
[ rambo2004 @ 22.04.2008. 11:45 ] @

1. Da li biste emigrirali iz Srbije?
2. Koji su razlozi za odgovor na 1. pitanje?
3. U koju biste zemlju imigrirali?
4. Da li bi Vam bilo tesko da napustite zemlju u kojoj ste toliko godina ziveli?


1. NE

2. Osecam da pripadam ovde. Ne osecam sebe kao deo bilo koje druge civilizacije izuzev pravoslavno-slovenske.
Novac i karijara mi nisu na prvom mestu u zivotu(mada bi ovog prvog moglo da buda malo vise a ovim drugim sam zadovoljan :)

Jedina istinska sreca koju sam nasao u zivotu je ona koju mi cine ljudi koje volim. Oni su svi ovde i ja sam sa njima u dobru i u zlu.
Ne zelim da odem da negde budem stranac do kraja zivota.
Moje potrebe za upoznavanjem drugih civilizacija/kultura/nacina zivota u potpunosti zadovoljavaju turisticka i poslovna putovanja.

Sto se tice naseg mentaliteta. Cinjenica je da imamo mnogo mana, ali tesko cete naci mentalitet koji ih nema.
Ne bih mogao podneti da zivim medju Svabama ili nekim drugim ustogljenim Severnjacima. Od njih mi trebaju samo pare i tehnologija.
Nista vise.
Nas mentalitet je ekstra, jedino malo vise treba poraditi na postenju i suzbijanju sujete. Inace sa nasim ljudima nikada nije dosadno.
Zivi se opusteno uprkos svim teskocama svakodnevice. Samo da dodjemo do neke kinte vise i bice super ;) Znamo bre, da uzivamo u zivotu.

3. Ipak postoji jedna okolnost koja bi me naterala da ermirgriram odavde. To bi se dogodilo kada bi Srbi promenili mentalitet i postali
kao "civilizovane" Svabe.

E tada bih razmislio o ermirgraciji. Rang lista pozeljnih zemalja bi izgledala ovako:

1. Bugarska ili Rumunija
2. Rusija
3. Grcka
4. Indija ili Srilanka
5. Spanija
6. Italija
7. Francuska
9. Turska
10. Madjarska

4. Naravno da bi mi bilo tesko.
[ PinkMreza @ 25.06.2008. 23:35 ] @
1. Da
2. Loša situacija, mentalitet ljudi.
3. Europa na prvom mjestu. Može i USA i još neke...
4. Veliko možda
[ Mohika @ 24.08.2008. 21:38 ] @
1.da
2.Ne mogu više sa Srbima
3.Holandija ili SAD mada i cela Skandinavija izgleda primamljivo...
4.Pa svim Srbima kada odu još dugo zuji u ušima za domovinom, pa bi verovatno i meni.
[ Daniel011 @ 29.09.2008. 14:43 ] @
1. NE

2. Kao što mnogi pre mene već rekoše, nikakvi novci ne mogu da kupe ovo što imam ovde: rodbinu, prijatelje, poznanike, grad koji poznajem od rođenja, mentalitet (kakav god da je) koji poznajem od rođenja... U tuđini bih sve to morao da upoznajem "od nule". Dodatni razlog zašto ne bih išao u neke konkretne zemlje kao što su Kanada, Švedska,... je i (bar za mene) vrlo nepovoljna klima.

3. Znači, jedino ako bih odavde bio proteran, ali sa mogućnošću odabira zemlje, gledao bih ono što mi je, kako sam i naveo u prethodnoj tačci, bitnije od novca i standarda, a to je klima. Znači, isključivo negde na jug.

4. Apsolutno.
[ websurfer @ 27.11.2008. 01:13 ] @
1. Ne.
2. Neko treba i da ostane, zar ne?
3. /
4. Mozda.
[ casanoova @ 29.01.2009. 16:02 ] @
Svakako DA !
[ Drgot @ 08.04.2009. 22:52 ] @

1. Da
2. Mentalitet, Logike koje ovde nikad nema, Vrlo loša Administracija, od koje svi zavisimo.
3. USA, Australia, UK.
4. Kako sam lepo živeo, pa baš i ne!
[ Horvat @ 09.05.2009. 21:35 ] @
Citat:

1. Da li biste emigrirali iz Srbije?
2. Koji su razlozi za odgovor na 1. pitanje?
3. U koju biste zemlju imigrirali?
4. Da li bi Vam bilo tesko da napustite zemlju u kojoj ste toliko godina ziveli?


1. da

2. velicanje i drzavno sticenje ratnih "heroja" i ratnih profitera, j. kosovo kao glavna vest na tv-u, sveopsta korupcija, sto lizu dupe jedni drugima na vlasti, zaposljavanje politicki podobnih umesto onih koji znaju/zele da rade taj posao u uprave drzavnih preduzeca, ljudi koji nece da kazu DOSTA ovome i tako dalje

3. neku u kojoj u okrugu od minimum 100 km od mene ne postoji jedna jedina osoba koja prica juznoslovenskim jezikom, s tim da nije u pitanju neka pustinja, niti ratom zahvaceno podrucje, a ni neki velegrad [jedini problem je sto bih bio dodjos...i prenos stvari :),naravno,kada novac ne bi bio u pitanju]

4. briga me za "ovu" zemlju
[ BytEfLUSh @ 10.05.2009. 04:56 ] @
Hteo bih da još jednom odgovorim na temu, pošto moje mišljenje sada ne mora biti isto kao i pre 4-5 godina.

1. Da li biste emigrirali iz Srbije?
Trenutno ne. Da, voleo bih videti svet. Voleo bih ići do New York-a, San Francisco-a, do država bližeg i daljeg istoka i zapada, ali ne. Ne bih emigrirao za sada.

2. Koji su razlozi za odgovor na 1. pitanje?
Ne vidim potrebu. Nisam od onih koji na "zemlju" gledaju sa divljenjem, sećanjem sa pra-pra-pra-štogod koji su možda tu umrli (a možda i nisu, al ajd - lepše nam zamišljati da jesu), Seka Aleksić mi nije ništa drugačija od Rihanne, i nemam potrebe. Zašto bi išao negde ako ne moram?

3. U koju biste zemlju imigrirali?
Ako bi emigrirao, onda... Na prvom mestu U.S.A.... Kao i svi ostali, ne znam zašto, ali Hollywood nam je to obećao. Nakon toga: Velika Britanija, Irska, Francuska, Švajcarska i Nemačka.

4. Da li bi Vam bilo tesko da napustite zemlju u kojoj ste toliko godina ziveli?
Zemlju? Manje/više je isti hemijski sastav - to me ionako ne zanima. Ukratko - Ne. Jedino porodicu i prijatelje.
[ Pedja_N @ 22.05.2009. 22:55 ] @
1. Ne,osim ako nebih bas bio prinudjen.
2. Kao sto rekoh ako bi me muke naterale (posao ili nesto slicno)
3. Posto sam vec bio moj izbor definitvno bi bio Velika Britanija,sjajna zemlja.
4. Vec sam napustio rodni grad i to mi je bilo najteze,jos uvek ponekada patim,ali kada sam to pregurao
i napustanje zemlje bih podneo bez problema.
[ g_miric @ 06.12.2010. 23:49 ] @
1. Da
2. U Srbiji ti ne ide, ne iide, pa stane :)
3. USA, Kanada itd
4. Nikako