[ toci @ 11.02.2009. 16:34 ] @
Ne znam kako da postavim pitanje jer sam laik za ove stvari, ali me zanima sledeca stvar. U stanu imam kablovsku televiziju, da li postoji neki BOX (DreamBox ili slicno) da se kupi zajedno sa karticom sa kojom mogu da povezem postojecu kablovsku (ili ne moram), a da mogu gledati digitalne kanale? Da li je nesto tako uopste i izvodljivo?
[ Miladinovic @ 12.02.2009. 16:47 ] @
Koji operater ? SBB, IKOM, Radijus-Vektor ?
[ misteryns @ 12.02.2009. 18:35 ] @
probaj malo preciznije pitanje da postavis...
[ toci @ 13.02.2009. 10:59 ] @
Radijus Vektor.
Da pokusam malo jasnije: Imam kablovsku. Mogu li nezavisno od operatera (da ne uzimam njihov neki BOX koji nude i bez prijave kod operatera za digitalnu) da kupim neki BOX koji ce mi omoguciti prijem digitalnih kanala. Ne znam kako drugacije da objasnim. Reci sta te buni u mom pitanju pa da pokusam jos malo da objasnim, ako je moguce.
Pozz!
[ Miladinovic @ 13.02.2009. 11:07 ] @
Kanali su kodirani!
[ misteryns @ 13.02.2009. 11:27 ] @
Ako sam dobro razumeo,ti bi da nekako analogni signal pretvoris u digitalni..mislim da je to tesko,u stvari neizvodljivo,na nacin na koji ti mislis...a i kodirani su kanali..kao sto rece @Miladinovic
Tako da zaboravi tu varijantu
[ Miladinovic @ 13.02.2009. 12:20 ] @
Još nije ispitano, Radijus-Vektor svoje kanale kodira u Conax sistemu, te ukoliko kartica nije vezana za njihov stb, onda postoji mogućnost da uz Conax Conditional Access modul dobiješ kanale na nekom risiveru sa CI slotom, medutim za to je opet neophodna pretplata. Prednost je što u tom slučaju korisnici koji imaju tv prijemnika sa ugradjenim DVB-C tunerom i CI slotom, pa uz pomenuti modul mogu gledati kanale direktno na tv-u, što je jeste prednost jer kvalitet u tom slučaje je nešto bolji pošto nema konverzije i prenosa analognim vezama do tv prijemnika.

HD prijemnik RV-a


SD prijemnik RV-a


Conax CAM


izvor novisf & kablovskiforum
[ toci @ 13.02.2009. 12:33 ] @
ok, hvala na odgovorima!