[ n3wb13 @ 18.10.2009. 13:26 ] @
Ovakod a se odmah bacim na ono sto zelim da kazem... Zelim da pocem da ucim programiranje(to vec ``radimo`` u skoli,ali neka ostane na tome)... Trazio sam po netu koji je program najlaksi za ucenje i naisao na python-cak su mi i davali preporuke da pocnem sa ovim programom-jezikom... kao sto vidite ja sam totalni pocetnik :)... takod a pitam da li ja kao indivualac mogu nauctiti ovaj jezik(ili neki drugi),uz pomoc nekog ovde iskusnijeg forumasa i sopstven trud i napor????
nadam se da sam bio jasan:).... Puno bi mi pomogla neka tema koja pomaze totalnim pocetnicima da nauce osnovne komande i rad uprogramu....

molim vas da ostavite svoje misljenje... da li vredi pocinjati ovako????

hvala unapred...
Janko
[ exdatis @ 22.10.2009. 12:49 ] @
Svi programski jezici imaju za temu: promenljive(tipovi), petlje, logiku(if, if-endif, switch, if-else), nizove, nizove sa string-kljucem(hash),
a oop jezici se bave i klasama(reprezentacija objekta). Dakle koji god jezik da ucis prvo ces pisati "Hello world" u konzoli pa onda ostalo.
Naravno da mozes da pocnes sa bilo cime i da uspes, ali moje misljenje je da bi trebao da pocnes sa nekim jezikom niskog nivoa da bi
razumeo sustinu, jer mislim da bez toga neces daleko odmaci, osim ako ti nije cilj da postanes klik-klik programer u nekom instant alatu.
Mislim da je recimo knjiga Naucite C++ za 21 dan nesto sto vredi za poceti. Naucices mnoge fundamentalne koncepte, a kad njima budes
ovladao izaberi neki jezik viseg nivoa(recimo python), neku biblioteku za kreiranje GUI-a i to je to. Ostalo ce vec doci kao pitanje kad budes resavao konkretne probleme.
Nadam se da sam pomogao(i da te nisam obeshrabrio)!
[ Au197/79 @ 24.10.2009. 13:38 ] @
Hej dobrodošao u Pythoniste :)

Za učenje pythona ti predlažem da pročitaš knjigu: http://www.greenteapress.com/thinkpython/thinkpython.html