[ spredic @ 18.10.2009. 19:17 ] @
ja sam totalni početnik, dakle, našao sam photoshop cs tutotijal na našem jeziku na internetu (160 strana) i nakon objašnjenja alatki, ima tamo prva vežba. medjutim kod mene ne funckioniše, pa da pitam gde je problem. da ne objašnjavam ručno, evo da uradim screenshot i da mi objasnite gde je problem.
koristim dakle CS4 a problem je što nakon selektovanja crnog pravougaonika sa magic wand (dakle, magic wand je samo selektovao, nije napravio podrapani pravougaonik), kliknem na ctrl+shift+I i ništa se ne desi (kaže: no pixels were selected; iako je pravougaonik okružen linijom koja treperi), dakle neće da napravi podrapani pravougaonik. evo screenshot:



[ koska @ 19.10.2009. 09:05 ] @
Ako nece, probaj da ides na Selection -> Select Inverse...
To je isto
[ spredic @ 21.10.2009. 11:02 ] @
jok, nece ni to. opet kaze no pixels were selected, iako sam kliknuo magic wand i pojavi se trepereca linija oko pravougaonika.
[ koska @ 21.10.2009. 11:55 ] @
Ne pada mi nista na pamet osim da ti je magic wand odradio selekciju kompletnog dokumenta.

Hajde ako mozes, baci fajl na rapidshare ili na neki server, pa da vidimo o cemu se radi.


EDIT:
Ustvari kad pogledam, verovatno nisi odradio onaj deo Deselect iz prvog koraka
[ Skandy @ 21.10.2009. 16:14 ] @
Da bi bio siguran da je sa tvoje strane sve u redu, uveri se da su sledece stvari ispostovane:

1. Selekcija ulazi unutar crnog pravougaonika.
2. Layer na kom je crni pravougaonik je naznacen prilikom pritiskanja dugmeta "delete".
[ spredic @ 23.10.2009. 07:43 ] @