[ Bum Roy @ 06.04.2010. 18:00 ] @
Mozda je malo glupo pitanje ali posto sam totalni laik u telekomunikacijama aj da probam. Da slucajno nepostoji neka fora da se lakse dobije veza kad je preopterecena linija dolazecim pozivima. Naime posto stalno zovem halo oglase a oni su non stop zauzeti i voleo bih da skratim taj mukotrpan proces jer nekad i po pola sata nemogu da dobijem vezu. Broj mi je na digitalnoj centrali ali ne i prikljucak.
[ zexoni70 @ 06.04.2010. 18:21 ] @
Citat:
Bum Roy:. Broj mi je na digitalnoj centrali ali ne i prikljucak.


Malo mi ovo nije jasno!:-)
[ Bum Roy @ 06.04.2010. 22:02 ] @
Citat:
zexoni70: Malo mi ovo nije jasno!:-)

Dobro mala greska, centrala je digitalna a prikljucak nije.
[ zexoni70 @ 07.04.2010. 07:11 ] @
Cekaj hoces da kazes da nemas ISDN,jer kao takav samo on se potpunosti smatra kao digitalni prikljucak!I Ako se na to odnosi kada kazes da ti je centrala digitalna,a prikljucak nije?
I jel tebe ustvari muci to sto:
-Ne mozes da dobijes signalni ton u slusalici (sto na digitalnoj centrali nikako ne bi smelo da se desava) ili
-Halooglasi su stalno zauzeti?
Ali kako mi se cini za ovo drugo nema resenja pa da si i na ISDN-u,jer brzina biranja i uspostavljanja veze je ista i na ISDN-u i na analognom prikljucku a iskljucivo zavise od same centrale.
Pozz!

[Ovu poruku je menjao zexoni70 dana 07.04.2010. u 08:25 GMT+1]
[ Bum Roy @ 07.04.2010. 11:14 ] @
tako je nemam ISDN ali centrala je odlicna. To sam naveo cisto zbog nekog kome bi ta informacija nesto znacila u resavanju mog problema. A on je ovo drugo. Nemogu da dobijem vezu zbog prezauzeca. Cuo sam nekad davno da je postojao neki nacin da se to prevazidje, kako nemam pojma da li mozda kucanjem nekih internih kodova kao u mobilnoj telefoniji ili pozivanjem nekog broja za neke kvarove ili prijave pa tu manipulisati nesto- pojma nemam. Ugvalnom onaj ko zan nece da kaze :)
[ optix @ 07.04.2010. 13:39 ] @
Završetak poziva na zauzetom pretplatniku

Citat: