[ Iggy-ar @ 27.04.2010. 15:04 ] @
Danas sam uz ovaj studentski paket dobio i ovaj modem ,a o njemu ne znam baš ništa , pa me zanima kako se pokazao u radu, kako mu funkcioniše bežična veza (WLAN) <--- ovo mi je jako bitno , kako se otvaraju portovi , itd.....! Ukratko , Vaše mišljenje o ovom modelu , pošto sam pretraživao forum i nenađoh ništa o njemu konkretno !?

Hvala unapred !
[ calexx @ 27.04.2010. 16:59 ] @
Nisam do sada video da neko pominje ovaj model ali je pogrešno da se otvaranje portova i ostala podešavanja vezuje za konkretan model. To sve ide na prost način, otvara se neki port prema nekoj lokalnoj IP adresi i to je skoro isto kod 99% rutera. Za početak potraži nešto što se zove nat, virtual servers ili port forwarding pa da vidimo kako dalje.
[ batancev @ 27.04.2010. 17:09 ] @
u moru djubreta ja sam nasao ove 2 stranice

http://www.huaweidevice.com/wo...irectoryId=2663&treeId=663
http://www.simplicity.co.za/product_info.php?products_id=2827

ako mozes postavi neke forografije (iz vise uglova) rutera koji si dobio
[ Dzoni_mkv @ 28.04.2010. 10:05 ] @
Evo i ja preuzeo modem pre par minuta. Cekam da dodjem kuci i da zakacim modem pa da javim radi li i kako radi.

Edit: Probao sam da ukljucim modem i da pristupim da vidim koliko se razlikuje, u principu nista novo samo drugi izgled, software je isti kao na hg520s isto se i loguje tj admin pass je isti. Dakle samo drugo pakovanje. Svidja mi se sto ima dugme za off-on wireless-a. E kako radi, videcu kad dodjem kuci.

[Ovu poruku je menjao Dzoni_mkv dana 28.04.2010. u 12:01 GMT+1]
[ dace 74 @ 28.04.2010. 18:53 ] @
moj komsija je danas dobio adsl,bio sam da povezem,a evo i slika






dugme za on/off i iznad njega za wifi

[ gojnik @ 28.04.2010. 19:10 ] @
Ja na ovim slikama ne vidim antenu? Pretpostavljam da onda ima internu antenu, samo pitanje je koliko to utiče na domet.
[ namespace @ 29.04.2010. 22:51 ] @