[ bgd-dz0ny @ 01.07.2010. 20:51 ] @
E ja imam satelitsku antenu i hvatam Astru, Eutel w2 i hotbird (satelit je ja mislim fiksiran). Posto sam pocetnik, zanima me kako mogu da gledam razne kanale na srpskom (kodirane, naravno) i gde mogu nabaviti kartice o kojima pricate (i koliko se placaju)... msm pre neki dan sam nabavio satelitsku, pa se ne razumem bash u to......
[ zogax @ 01.07.2010. 21:32 ] @
Prvo nam moras reci koji risiver imas da bi mogli da ti pomognemo.
[ bgd-dz0ny @ 02.07.2010. 21:30 ] @
MONDEAL M5500 (i jos nesto posle jos) msm ,star je to model, al ako mogu nesto da izvucem iz njega....:)
[ bgd-dz0ny @ 02.07.2010. 22:04 ] @
i nek neko nesto napise (msm treba mi pomoc) vidim 100 pregleda a retko ko nesto napise...
[ tdjokic @ 02.07.2010. 23:16 ] @
Imas mnogo pregleda jer tvoj naziv teme nagovestava da se u njoj daje pomoc pocetnicima, a ti ustvari trazis pomoc. I ja sam pristupio temi jer sam pred-pocetnik, tek razmisljam da li bih kupio antenu i da li je to uopste moguce na mojoj lokaciji.
[ bgd-dz0ny @ 02.07.2010. 23:57 ] @
pa da trazim....
[ juann @ 03.07.2010. 10:54 ] @
Hajde da probam da odgovorim na neka tvoja pitanja. Pitao si za signal, može biti da ti antena nije baš najbolje naštelovana jer sam satelit Eutelsat 16E ima mnogo slab signal, samim tim i prijem je loš. Mislim da se sa tvojim risiverom mogao pratiti Digi (nisam 100% siguran), ali uskoro ni to jer se menja sisitem enkripcije. Na satelitu 16E imaš dosta kanala sa našeg govornog područija (srp., mak.,cg...), ima ih slobodnih tj. FTA dok su ostali zaključani i nalaze se Total TV paketu. Za gledanje tih zaključ. ti je potreban legalna pretplata na Total Tv ili preko CS. Ako misliš da se malo baviš tematikom vezanom za SATTV ti lepo uzmi dreambox risiver , sa njim možeš dosta toga, u drugom slučaju ako ti je TV "periferna stvar", ti lepo uživaj u tim FTA kanalima što imaš.

Pozdrav
Juan-KG
[ kik01 @ 03.07.2010. 11:46 ] @