[ Java Beograd @ 14.01.2011. 22:03 ] @
Posle dve godine korišćenja Total TV usluga (ruku na srce - uglavnom sam zadovoljan) rešio sam da probam IPTV.

Od "SBB - Total TV" sam dobio celu opremu na korišćenje, i zovem danas korisnički centar da čujem detalje oko vraćanja opreme kad otkažem uslugu. Na moje iznenađenje, čujem da sam dužan da vratim samo karticu i risiver, a antena i tanjir mi ostaju !

Wow, kažem ja, i počnem da razmišljam šta bi sad ja mogao ? Totalni sam laik, što se tiče SAT TV.
1. Da li mogu nekako da koristim tanjir i antenu koja mi ostaje ?
2. Trebalo bih da kupim neki drugi reciever, zar ne ? Koji ?
3. Pošto su "obični" receiveri ?
4. Po čemu se receiveri inače razlikuju ?
5. Da li mi treba još nešto osim receivera ?
6. Šta ću moći da gledam, koje satelite da 'vatam, kako da usmerim antenu ? Ona je već usmerena na onaj satelit sa kojeg se emituje Total TV.

Šta mi je najpametnije činiti ?

Ukoliko već ima sličnih tema - molim moderatora da me uputi.
[ jovovuk @ 14.01.2011. 22:48 ] @
Ja bih na nju prikljucio Total tv
[ nexus1 @ 14.01.2011. 23:17 ] @
I mene ovo zanima, slican problem..
[ zoxknez @ 14.01.2011. 23:53 ] @
Uzmite neki resiver nadjite nekog za liniju za cs i imacete ponovo total i sve ostale pakete na w2 a ako hocete vise onda motor i imate sve satelite
[ dakiyu @ 15.01.2011. 03:00 ] @
Ha ha...bas tako,i za malo para mesecno i par hiljada kanala zaboravicete da je ikada postojao i TTV i IPTV...naravno najjeftinij dreambox 500s oko 60EU...
[ zoxknez @ 15.01.2011. 04:28 ] @
A ako je skupo novi resiver onda ss2 kartu moze se naci za 20-30e i imate isto to samo za komp pa onda ako bash hocete na tv samo prebacite sa kompa na tv i to je to :D to je jeftinija varijanta i za 60e mozete i motor uzeti
[ Java Beograd @ 15.01.2011. 09:43 ] @
Citat:
zoxknez: Uzmite neki resiver nadjite nekog za liniju za cs i imacete ponovo total i sve ostale pakete na w2 a ako hocete vise onda motor i imate sve satelite