[ SatProb @ 24.04.2011. 23:44 ] @
E ovako planiram da uvedem satelitsku tv pa me zanimaju sledeca pitanja:

Za pocetak da li je sat. antena od 80cm dovoljna jer tu imam!?

drugo pitanje vidim da svi hvale dreambox500s koji je baziran na linuxu, pronasao sam i neke druge recivere tipa nokia dbox (valjda tako ide naziv) technicuc columbo ...
e sad za ova dva recivera nokia i technikus sam primetio da moraju da poseduju karticu da bi mogli da rade, zanima me da li i za dreambox treba takodje da se nabavi ta kartica ili on radi i bez nje!? I jos jedno pitanje da li mi je neophodan kabal RS232 Null Modem ako se odlucim za dreambox!?


Ne zaboravite da sam totalni pocetnik tj nista ne znam oko satelitske tv, vec zadnjih dva sata trazim po net i nasao sam dobre postove ali za ovo nisam mogao da nadjem odgovor.

Takodje vidim da se pominje diseq rotor za sat. antene pa me zanima kako on funkcionise tj kako on sam pomera antenu jer ne mogu da provalim po ovoj slici :))


i da li diseq ide gore dol ili se pomera i levo i desno jer po ovoj slici vidim da se pomera samo gore dole ili ja gresim!?

[ mirel @ 25.04.2011. 07:22 ] @
Prvo trebas navesti svoju lokaciju.Oprema zavisi od tvojih apetita.U principu trebas antenu triax 88 (tvoja otpada), dreambox 500s i rotor.Sa ovom opremom si dosta flexibilan gdje god se nalazis.Ako imas dovoljno novaca umjesto db500s kupis sebi neki od hd resivera(npr. db500hd ili db800hd...ima i drugih) ali je cijena dosta veca.U svakom slucaju ne kupovati dbox jer su to davno prevazidjeni hw( oni su u principu danas jos kod nostalgicara pocetka sat televizije).Ako zelis samo da koristis a ne da se zezas sa sat tv-om onda ti je najbolje da stupis sa nekim u kontakt sa foruma ko se nalazi u tvojoj blizini i da ti on pojasni sta je sve moguce i da ti on sve i odradi, a ako zelis iz hobija...onda citaj i pitaj dalje...
[ SatProb @ 25.04.2011. 09:21 ] @