[ Helen @ 25.02.2004. 20:47 ] @
Ovo je pitanje za one koji su pravili baze podataka i prodavali ih.
Da li postoji sansa da se neka od tih aplikacija vidi? Posto pretpostavljam da svako ko napravi neku aplikaciju zeli da zastiti svoja autorska prava, svoj kod, da li je moguce prosto vidjeti vizuelni dio aplikacije, znaci koje opcije postoje u aplikaciji, bez koda? Znam da i to zavisi od zahtjeva narucioca programa, ali ako bi neko bio voljan da pokaze jedan koji je prodan.

Interesuje me jos u kojim se danas programskim jezicima rade te baze.
Ne bih voljela da dobijem odgovore tipa: Mozes raditi u tom, i tom.. Interesuju me konkretna iskustva, naravno pod uslovom da je neko voljan da to podijeli sa nama.
Ja sam radila neku amatersku aplikaciju, baza je bila Access a aplikacija u VB6.

Zanima me kako to rade profesionalci, jer mislim da dosta stvari mogu da uradim samo sto nemam predstavu i kako to treba da izgleda.

[ goranvuc @ 26.02.2004. 18:55 ] @
Odes na Google Image Search i upises 'screenshot'.
[ Simke @ 26.02.2004. 21:19 ] @
Pa vidi, opcije koje ce postojati u aplikaciji zavise od toga sta ta aplikacija treba da radi. Sto znaci da recimo program za accounting nece imati iste opcije kao i program za job management.

A sto se tice samog pravljanja aplikacije koje koriste baze podataka - za razlicite situacije se koriste razlicita okruzenja. Za neke stvari je dobar Access, za neke SQL Server + .Net, ili sta vec. Zavisi od velicine projekta i od project requirements.