[ optimizator @ 16.06.2012. 22:14 ] @
Ove večeri sam obnovio Operu na ponuđenu verziju 12, i , iako oni uvek kažu da je svaki update dobar i neophodan,ovoga puta me je stvarno iznenadila brzina učitavanja stranica! Gotovo trenutno,čak i prilikom punog skidanja nečega sa Jutjuba preko Fajerfoksa!
Odlična verzija Opere! na XP sp 3 .
[ Brodoplovac @ 17.06.2012. 05:29 ] @
Takođe.
Opera deluje brže i stabilnije.
Meni se ipak javio jedan bag. Meni je redovno stranica zoomirana na 150% (podešeno u preferences), ali kada otvorim novu stranicu ona se uvek vrati na 100%. To je kao kod drugih browswera. Da li su ovo promenili ili je u pitanju bag? Ja bih rekao da je bag.
[ optimizator @ 17.06.2012. 08:07 ] @
Citat:
Brodoplovac
kada otvorim novu stranicu ona se uvek vrati na 100%. To je kao kod drugih browswera. Da li su ovo promenili ili je u pitanju bag? Ja bih rekao da je bag.


Hm,evo ja sam sada podesio tako da isprobam,i kod mene pamti podešavanje,ostaje na podešeni zum.
[ bachi @ 17.06.2012. 10:38 ] @
No ipak, kada se usključi hardware acceleration, strašno je spora i na ATI i na AMD kartici. :( Tako da i dalje ostaje software rendering...
[ Naks @ 17.06.2012. 18:18 ] @
Izgleda da ja nisam te srece, meni nema ekstenzija iako sam izvrsio reinstalaciju, a ni stranice mi ne ucita do kraja. Nekad cak nece ni da je otvori pa je potrebno 2-3 puta da izvrsim "reload". (XP SP3)
[ čačanin @ 23.06.2012. 22:46 ] @
Šta znači "usključi",sistem administratoru.
Greška je,u redu,ali je ispravi.
Da li uključiti ili isključiti akceleraciju ?
[ plus_minus @ 23.06.2012. 23:00 ] @
Koliko sam ja upućen, hardware acceleration ima veze sa flash fajlovima.. nisam baš siguran da to utiče na ostalo.
[ Vukan Karadžić @ 24.06.2012. 09:10 ] @
Mene je toliko nervirao novi address bar suggestions, da sam morao da se vratim na 11.64 ...
[ bachi @ 24.06.2012. 13:30 ] @
"Ne mozete menjati poruke napisane pre vise od 48h."

Tako da: usključi=uključi. :D
[ plus_minus @ 26.06.2012. 12:08 ] @
^^

Pics!

.. or it didn't happen! ..

[ bachi @ 26.06.2012. 12:13 ] @
Heheheh, pa probaj i sam da edituješ neku bajone poruku. :D
[ plus_minus @ 26.06.2012. 12:21 ] @
Ma znam bre, nego se zajebajem. D:
[ Rusi @ 03.09.2012. 00:51 ] @
Imam instalirane neke Opera add-ons. Ne mogu nikako da provalim gde se klikne da pristupim njima. Znam samo kada instaliram i kada mi se javi ikonica u bar-u da onda kliknem na nju i pristupim drugim add-onima.
[ optimizator @ 03.09.2012. 11:19 ] @
^^

[ Rusi @ 03.09.2012. 13:27 ] @


Znao sam da ne valja nesto. Logicno je da bude odma negde 'pri ruci'. Kao sto vidis kod mene nema.
[ Jovan 1988 @ 03.09.2012. 16:35 ] @
Kod mene je isto kao kod optimizatora...
ali ako bi mogao da pitam nešto drugo,kad smo već kod dodataka.
Da li neko koristi neki dodatak za blokiranje fleša?
Kod firefox-a npr ima dodatak flashblock a nisam našao ništa slično kod opere.
[ Milos911 @ 03.09.2012. 19:15 ] @
C:\Program Files\Opera\userjs\fajl prikacen uz poruku, restart :)
[ Jovan 1988 @ 03.09.2012. 19:37 ] @
Prijatelju drage volje ali ja taj folder userjs jednostavno nemam

Pokušao sam ja da napravim folder pa da ubacim to,ali neće.
[ optimizator @ 03.09.2012. 20:18 ] @
Citat:
Rusi
Znao sam da ne valja nesto. Logicno je da bude odma negde 'pri ruci'. Kao sto vidis kod mene nema.


Pa jel si pokušao sa dotičnim tasterima ctrl+shift+e ?



Citat:
Jovan 1988
Kod firefox-a npr ima dodatak flashblock a nisam našao ništa slično kod opere.


How To Block Flash Videos in Opera-- http://techie-buzz.com/how-to/flash-block-opera.html
[ Milos911 @ 03.09.2012. 20:39 ] @
Citat:
Jovan 1988:
Pokušao sam ja da napravim folder pa da ubacim to,ali neće.
Sori, zaboravio sam da treba da se doda ta opcija rucno i manualno :) Prikacen novi screen, probaj opet.... A ne deluje lose ni ovo sto je optimizator postavio, mada nikad nisam probao...

Inace, na znam za vas, ali meni opera radi sve gore i gore. Treba joj vecnost da se startuje, secka dosta, na https stranama zna da zakuca bas dugo... Ne znam koji joj je djavo, malo je falilo da predjem na firefox...
[ čačanin @ 03.09.2012. 20:56 ] @
Miloše,zašto moraš da "pređeš " na FF ?Koristi ga kao drugi pregledač.
Slično sam i ja uradio,s tim da sad FF uglavnom vozim po Aurora kanalu, jer na njoj RSS tiker radi nešto glatkije,ali i pored Aurore, Pale Moon-a,Comodo IceDragon i stabilnog i Mozilinog izdanja FF 15 koristim i dalje Operu.Meni radi bez problema,a u estetskom pogledu je neprevaziđena-što je bitno,naročito ako se puno vremena provodi za računarom.
Jednostavno,probaj svakom pregledaču da nađeš specifičnu namenu.Time ga oslobađaš od tovara dodataka,raspodeljuješ ih,pa svaki pregledač pojedinačno radi brže.
[ Jovan 1988 @ 03.09.2012. 21:24 ] @
@Milos911
Sad je super,hvala!
[ Milos911 @ 03.09.2012. 21:29 ] @
Ne mogu ja tako, jock...

Na operi sam navikao na kantu za tabove, tab stacks, history, opera dragonfly, gestures, speed dial i sessions, i bez njih ne mogu. Jeste da sve ima zamenu na firefox-u, al nije to to.

Niti mogu niti zelim da koristim vise browser-a odjednom, a i realno nije vredno toga sto dobijam zauzvrat.

Operu koristim od verzije 8.x ili 9.x (jos od kad je imala reklame u sebi), i zao mi je sto me uz nju trenutno zadrzava jedino navika. Uspeli su da naprave glupost od extra browsera (ako nista drugo, onaj cirkus sa dodacima koji se menjaju sa izlaskom svake verzije je pokazatelj koliko su "ozbiljni" postali)...
[ čačanin @ 03.09.2012. 21:34 ] @
Jeste,Miloše,tvrdoglavost je majka mudrosti.
[ Rusi @ 03.09.2012. 22:03 ] @
Citat:
optimizator:
Rusi
Znao sam da ne valja nesto. Logicno je da bude odma negde 'pri ruci'. Kao sto vidis kod mene nema.

Pa jel si pokušao sa dotičnim tasterima ctrl+shift+e ?





Da, radi tako. Samo sto nemam obicaj da pamtim shortcut-e, ovaj cu morati da zapamtim
[ Zeka_SD @ 03.09.2012. 22:34 ] @
Ako vam se Opera strašno sporo podiže a još sporije gasi, to je najverovatnije problem u ogromnom vps folderu! U pitanju je opcija preferences-advanced-history-remember content on visited pages, koja pamti tj. indeksira sadržaj na posećenim stranicama. To je opcija prilikom kucanja u address baru, kada možete uneti neki pojam a opera će vam ponuditi stranicu koju ste posetili a koja sadrži taj pojam. Kod mene je Opera poletela kada samo ovo isključio, a vps folder je imao preko pola giga.
[ čačanin @ 03.09.2012. 22:49 ] @
Poslušah te -tek sad leti.
Hvala.
[ domeue @ 10.09.2012. 09:43 ] @
Opera je i dalje najbolji i najbrzi browser. Sve pohvale.
[ bakara @ 20.09.2012. 19:31 ] @
Da li vam opera normalno otvara sajt: http://www.blic.rs/
[ Igor Gajic @ 20.09.2012. 19:51 ] @
Da. V12.02
[ bachi @ 20.09.2012. 19:54 ] @
Da, s tim što sam ja blokirao onu tonu reklama što gaje na sajtu.
[ bakara @ 20.09.2012. 20:03 ] @
Citat:
bachi: Da, s tim što sam ja blokirao onu tonu reklama što gaje na sajtu.

eh da...i ja sam blokirao pa je sajt izgledao krajnje cudno, da ti nisi napisao i dalje bi trazio u cemu je problem
Sad je sve u redu.
[ ekof9 @ 12.11.2012. 22:11 ] @
Da li se jos nekom desava da mu Opera nakon update-a na 12.10 samo tako zabada i svako malo postaje not responding?
[ čačanin @ 13.11.2012. 04:01 ] @
Meni ne,ali izgleda da nisi jedini :http://www.favbrowser.com/down...era-12-10-final/#disqus_thread
[ valerijan @ 13.11.2012. 07:23 ] @
Citat:
ekof9:
Da li se jos nekom desava da mu Opera nakon update-a na 12.10 samo tako zabada i svako malo postaje not responding?


Kod mene verzija 12.02 redovno postaje Not Responding... i to na tri aparata :(

Posebno na jednom domaćem sajtu koji nudi za pretragu i upoređivanje razno/raznih IT proizvoda...
(kod mene sigurno nije povezano sa brojem Tab-ova)

Sad idem na 12.10 update, čudi me da me nije obavestila da je stigao (ali po komentarima već vidim da će se priča nastaviti).


Inače: još jedan Računar (nije moj/ SBB), prošlogodišnja prilično dobra konfiguracija takođe redovno Not Respondig-uje... Verzija Opere nepozata.
[ ekof9 @ 13.11.2012. 08:28 ] @
Meni je pre update-a na 12.10 radila skroz lepo. Jel moze da se odradi undo update-a?:)
A inace 12.10 se pojavio pre 10-ak dana.
[ ekof9 @ 13.11.2012. 11:03 ] @
Jos jedna stvar ne radi. Kad idem desni-block content samo trenutno nestane reklama. Na refresh se pojavi, sto ranije nije bio slucaj. :( Nmg da verujem da su pustili ovako bagovitu verziju.
[ bakara @ 13.11.2012. 12:36 ] @
Ja nisam dobijao not responding, ali mi se u prosloj verziji desavalo da neki klipovi na YT budu samo crni pravougaonici dok neki drugi rade normalno. u 12.10 toga vise nema.
[ Milos911 @ 13.11.2012. 16:32 ] @
A kad ste na fb i hoverujete necije ime, pa izbaci onaj mali preview, jel krene da kuje onako najstrasnije? Meni ceo komp blokira, dok nekako ne ubijem taj tab nece da se odmrzne....
[ Vukan Karadžić @ 15.11.2012. 16:44 ] @
Citat:
ekof9:Jel moze da se odradi undo update-a?


Ja bio na 12, pa se vratio na 11.64.
Neka fala, mozda kasnije ...
[ ekof9 @ 16.11.2012. 21:42 ] @
Citat:
Vukan Karadžić: Ja bio na 12, pa se vratio na 11.64.
Neka fala, mozda kasnije ...


Kako se vraca na raniju verziju?
[ bachi @ 17.11.2012. 09:59 ] @
Seća li se neko ftp-a? :)

ftp://ftp.opera.com/pub/opera/win/

Pa biraj.
[ ekof9 @ 20.11.2012. 23:43 ] @
Kako poterati skriptu u Operi? Skriptu sa userscripts.org sam snimio kao .js fajl u poseban folder u okviru Opera foldera, ali ne radi. A u opcijama mi je cekirano javascript.
[ kvaju @ 22.11.2012. 09:14 ] @
Neznam da ima Opera Greasemonkey addon, to samo na Firefoxu možeš pokrenut.
[ bachi @ 22.11.2012. 11:08 ] @
Probaj ovo: https://addons.opera.com/sr/ex...erscript-converter/?display=en
[ Milos911 @ 22.11.2012. 16:55 ] @
...
[ ekof9 @ 27.11.2012. 22:14 ] @
Citat:
Milos911: ...


Sve mi je ovako podeseno, ali skripte ne rade.
[ Milos911 @ 27.11.2012. 22:34 ] @
Daj neku od tih koja ti ne radi, meni se jos nije desilo da neka sa userscripts ne radi...
Evo probaj ovaj flash blocker sto sam prikacio...
[ ekof9 @ 27.11.2012. 22:52 ] @
Meni treba skripta za travian (http://userscripts.org/scripts/show/76663).:) Davno sam neku koristio ali na FF, a sad ne bih da inst FF samo zbog ovoga.
[ Rusi @ 29.11.2012. 23:09 ] @
Mozemi neko reci ove opcije da li se to odnosi kada je tab otvoren i ne dira se ili se i odnosi ako refresujem stranicu?
http://screencast.com/t/2LZP4B0h


Takodje me zanima druge dve ove opcije
http://screencast.com/t/qcpTNzMmR568
Da li preporucujete na default ili da se poveca? Vidim kada se poveca da ima brzi odziv. Sta savetujete i da li ima neki ne ocekivatih pojava?
[ Marko543 @ 05.06.2013. 09:33 ] @
stvarno je dobra... imao sam samo problem sa instalacijom ali sad radi vrhunski.
[ bigvlada @ 06.10.2014. 12:41 ] @
Koji god da je bio problem sa gmail-om, više ga nema; sada se mogu normalno kačiti attachment-i iz Opere 12.17