[ petar.webdesing98 @ 23.08.2012. 09:19 ] @
Pozdrav svima! Pošto sam početnik u nekoj kao muzičkoj produkciji (snimam neke cover-e i tako...) želeo bih da mi kažete da li slušalice mogu da zamene monitore (za neko vreme, dok ne skupim za monitore) ?

U Mitros-u sam video Presonus HD7, frekvencije su od 10Hz do 30kHz (što je retko, obično idu do 20kHz)...

Kažem to je samo za početak, i molim vas da mi preporučite neke slušalice do 50E...

Pozdrav od Petra!
[ Kovacevic Vladimir @ 23.08.2012. 18:58 ] @
Pre bilo kakvog odabira ili preporuke, moraš znati da ono što čuješ u slušalicama - nije isto sa onim što će se čuti na razglasu.

Pre bih kupio neki manji razglas (do 40 W) kao prelazno rešenje, nego skupe slušalice.
Privatno mišljenje.

Pozdrav
[ petar.webdesing98 @ 24.08.2012. 08:13 ] @
Hvala Vam Vladimire za odgovor! Da li biste mogli da mi preporučite taj neki manji razglas (do 40 W) , i koje su im cene (odgovaralo bi do 50E)?
[ Sceka @ 24.08.2012. 10:09 ] @
Razglas kao pojam nema nikakve veze sa muzickom produkcijom.

Razglas sluzi za ozvucavanje necega, bilo cega, uzivo. Od seminara do svirke benda a u zavisnosti od potreba dogadjaja se kombinuje oprema koja koristi za ozvucavanje.

Muzicka produkcija podrazumeva potpuno drugu formu slusanja zvuka. Razglas nikako ne spada u bilo kakvu kombinaciju kad je muzicka produkcija u pitanju. Slusalice koje si spomenuo mogu da zavrse posao, na bazi navedenih karakteristika, i u principu nije lose imati ih i kasnije, cisto kao jos jedan izvor zvuka, kontrole radi. Zvucne kutije, monitori, i odgovarajuce pojacalo mogu da se nadju za neke "pristojne" pare ali o tom po tom - u zavisnosti od finansija ali ne manje od 150, 200 eura. I to je neki minimum da "radi posao"!

Kako god, da ponovim treci put jer je to vazno, razglas nema nikakve veze sa muzickom produkcijom i nikako ne treba mesati te dve stvari kako po nameni tako po kvlitetu, narocito po kvalitetu!


Pozdrav!

EDIT