[ Peconi83 @ 26.01.2013. 03:39 ] @
Pozdrav svima, evo ukratko cu izloziti svoj slucaj:

Imam nekog drugara koji mi glavu probi o nekom CISCO kursu, stalno nesto zanoveta, te mu je tesko te ovo te ono, da se meni iskreno smucilo, pa smo se opkladili da ja isto polazem za taj sertifikat pa kud puklo da puklo, tada cu valjda videti kako je to komplikovano itd.

E sad, sertifikat je CCNA i CCNP, to je koliko sam uspeo da se informiisem (juce pala opklada) pocetni korak u CISCO piramidi, i to je ok, nemam nista protiv. Kupio sam i neku knjigu u Kombibu za pripremanje tog ispita, treba da stigne za koji dan (sutra valjda).

Molio bih ako neko moze da me uputi u celu ovu tematiku jer ja sam apsolutni pocetnik u celoj ovoj prici. Da se nisam mozda zeznuo u vezi opklade, mislim, mozda je neko predznanje potrebno? Ja ne znam da programiram.

Za koliko vremena bi po nekim normalnim merilima (ucenje svakodnevno, par sati) trebao da zavrsim ovaj kurs?

Da li je ovaj kurs neka sarena laza ili sa njim mogu negde da radim? Kako se vrednuje diploma? Koliko sam shvatio ispit se polaze na ETF-u, pred nekom komisijom.

Uspeo sam da se informisem koliko toliko, vidim da se kurs bavi racunarskim mrezama (ruteri, switchevi itd), to sam skapirao, zanimljivo je

Da li mi je potrebna neka racunarska oprema na kojoj se to vezba, spajanje kablova za mrezu itd?

Koji softver se koristi? Neko mi je rekao da se fokusiram na shvatanje logike rada mreznih sistema i protokola, i da ne ucim mehanicki.

Molim sve dobronamerne ako zele neka mi pomognu, da dokazem ovom mom baksuzu da to moze da se polozi, zaista sam ozbiljan u svemu ovome i ne zelim da odustanem.

Unapred svima hvala!
[ Peconi83 @ 26.01.2013. 12:45 ] @
Neke instrukcije, bilo ko? :(
[ pajaja @ 26.01.2013. 16:05 ] @
Pod pretpostavkom da se ne salis za sve ovo:

Citat: