[ car1389 @ 02.12.2013. 13:46 ] @
Ljudi pozdrav,treba mi pomoc hitno.Naime profa mi dao zadatak da napravim racunovodstveni program(bdw ja sam student ekonomije)u accessu pa ako neko moze da mi pomogne????
Ja napravim tabelu sa kontima,i tabelu gde bi se trebalo knjiziti,ali ne znam kako da kada pisem konto mi program sam nudi naziv konta.Novi sam na forumu pa nisam zakacio tj nisam nasao gde se kaci
Trebam proknjiziti sledece stavove samo:
opis konto duguje potrazuje
oprema u pribavljanju 0271 500000
dobavljaci 4320 50000
<za nabavku opreme>
oprema u pribavljanju 0271 1000
dobavljaci 4320 1000
<za transport>
oprema u pribavljanju 0271 5000
dobavljaci 4320 5000
<za montazu>
oprema 0220 56000
oprema u pribavljanju 0271 56000
<za stavljanje masine u upotrebu>
[ SLOJ.1973 @ 02.12.2013. 20:47 ] @
Okacio si Microsoft Access Record-Locking Information (.laccdb).Otvori pa zatvori bazu,pa posalji sa ekstenzijom .accdb.
[ car1389 @ 03.12.2013. 07:18 ] @
evo ponovo pokusaj
[ Getsbi @ 03.12.2013. 19:19 ] @
Malo sam ti prepravio tipove podataka i sredio formu za unos stavki. Napravio sam ti da konto biraš iz Commbo box-a.
Obzirom da imaš samo 4 stavke, to bi bilo zadovoljavajuće. Inače za knjiženje u finansijskom bi trebala kontrola da li je nalog u ravnoteži pre nego se proknjiži. Za tako nešto trebala bi temporari tabela , na formi dugme za pokretanje procedure knjiženja, a na događaj OnClick dugmeta VBA kod koji će da proveri ravnotežu stavki na obe strane, potom izbaci poruku "Knjiženje dozvoljeno"/"Knjiženje nije dozvoljeno" i isprazni temporari tabelu ako je uslov knjiženja zadovoljen.
[ Zidar @ 03.12.2013. 21:36 ] @
Citat: