[ bubunko @ 03.02.2014. 20:41 ] @
Od skora imam tablet Vivax TPC-7151, 7", pa imam nekoliko pitanja za poznavaoce ovog tableta:
1. Da li se moze traka sa raznim obavestenjima (wifi, osvetljenost, napunjenost baterije, itd, ),
sa gornje strane ekrana prebaciti na dnu ekrana (Kao na WIN)?
2. Da li se moze ta ista traka za nijansu povecati (prosiriti), jer su brojevi i oznake na njoj vrlo sitni?
3. Za ovaj tablet imam tastaturu koja se prikljucuje na USB prikljucak tableta. To je neka kineska
tastatura marke OMEGA OCT7KBIG. Neko mi je rekao da ne prikljucujen tastaturu na tablet, jer moze
doci do ostecenja tableta.
S obzirom da sam ja laik za ovo, molio bih sve ljude dobre volje koji poznaju ovaj tip tableta da mi
odgovore na gore postavljena pitanja. Unapred hvala za odgovore.




















[ Binary Mind @ 04.02.2014. 21:17 ] @
1. Ne može bez root pristupa i bez nekog modifikovanog ROMa gde je ta opcija omogućena. Naravno root + modifikovan/custom ROM = gubitak garancije.
2. Pogledaj na Google Play. Možda postoji neka aplikacija koja može da modifikuje širinu notifikacione trake bez root pristupa.
3. Slobodno priključi tu tastaturu. Neće se pokvariti tablet.
[ bubunko @ 04.02.2014. 21:38 ] @
Binary Mind,
Za prva dva pitanja sam mislio da mozda mogu da se rese iz Settings-a samog
tableta. Sto se tice USB tastature, prikljucio sam i to sve lepo radi.
Puno hvala na informacijama.
[ eni5 @ 17.01.2017. 22:41 ] @
Pozz drustvo..imam vivax tablet i evo vec godinu dana od kada sam se obratio direktno Vivaxu a nema odgovora..Ovako deca su zaboravila sifru otkljucavanja tako da skoro god dana sedeo u fijoku..sad su zimski dani i uzeo da vidim mogu li sta uraditi..ali bezuspesno nazalost, jer kada ga resetujem opet trazi onaj sablon za otklucavanje..zamolio bi nekog ko zna redosled da mi objasni..unapred hvala..radi se o vivax tablet tpc-71213g
[ Binary Mind @ 20.01.2017. 19:16 ] @