[ blazevositi @ 09.06.2014. 17:36 ] @
POSTOVANI KORISNICI ES

NALAZIM SE U SELU BLAZEVO(OPSTINA BRUS) I OD NABLIZEG WIRELESS PROVAJDERA SAM UDALJEN 20KM(BEZ OPTICKE VIDLJIVOSTI). CITAO SAM NEKE STARE POSTOVE I VIDIM DA JE MOGUCE IMATI WIRELESS BEZ OPTICKE VIDLJIVOSTI,PA ME INTRESUJE STA BI MI TREBALO OD OPREME?

OBELEZIO SAM NA KARTI NABLIZE PROVAJDERE

http://i58.tinypic.com/143f9fq.jpg

EVO I NJIHOVA UDALJENIST OD MOG SELA

crvena Blazevo-Brus 20km
plava Blazevo-Aleksandrovac 28km
zelena Blazevo-Krusevac 51km
zuta Blazevo-Kopaonik 13km
bela Blazevo-Blace 31km
narandzasta Blazevo-Kursumlija 31km



AKO VAM NIJE TESKO, DA MI TO MALO BOLJE OBJASNITE, POSTO SAM POCETNIK U POZNAVANJU WIRELESS TEHNOLOGIJE :))






[ gilopile @ 09.06.2014. 17:50 ] @
Jedino da nekako uredis da makar na pola puta, tj tamo gde ce biti opticka vidljivos ka provajderu i ka tebi, pa da postavis baznu stanicu koja ce primati net od provajdera i slati ka tebi. Ako imas nekog prijatelja, rodjaka, poznanika i sl... negde na toj relaciji da postavis opremu. Postavis MikroTik i usmeris dva grid-a. Jedan prema provajderu (prima) i jedan ka tebi (salje signal).

Druga varijanta ne postoji. Jedino neki drugi vid konekcije...Mozda 3G...

Evo slikovito:


Klik za full size


Ccc, al je komsija nacrtao...veze nema....Ja bih 3X bolje, al me mrzi sada..:D
[ bmarkovic06 @ 09.06.2014. 20:53 ] @
Tesko na tu razdaljinu bilo sta i to bez DOBRE opticke vidljivosti a kamoli bez.


Jedina solucija je sto ti je gilopile napisao a to je da nadjes lokaciju koja vidi i tebe i provajdera pa da tu postavis opremu, mada ta zanimacija ce lepo da te kosta ako uspes uopste i naci neku lokaciju.
[ Aleksandar Đokić @ 09.06.2014. 23:09 ] @
Skupi ekipu i u dogovoru sa najblizim provajderom prorisite mrezu. Provajder ce to uraditi za vec 20-tak korisnika.
[ blazevositi @ 10.06.2014. 12:41 ] @
Donet ima bazu u Aleksandrovcu. Kazu da je U principu moguce da se napravi link. Da li zna neko nesto o ovom provajderu?