[ Zoran Davidović @ 07.09.2014. 12:03 ] @
Pre 2 dana sam instalirao na svoj stari komp (pentium 4) Kingsoft Office.
Moj brat ga koristi na poslu jer je besplatan, a njegova firma naravno gleda da uštedi na svemu pa i na programima.
Mislio sam da se ne može porediti sa MS Office-om, ali sam bio jako iznenađen kada sam ga instalirao. Sastoji se od Writer-a koji ima sve funkcije kao i MS Word i mnogo ljepši dizajn, Presentations-a koji je pandan MS PowerPoint-u i Spreadsheets-a koji je skoro isti kao MS Excel. Ima jako lijep dizajn i skoro sve funkcije Word, Excel i PowerPoint programa u Office paketu.

Međutim zanima me da li postoji neki dodatak za Kingsoft Office koji služi za preslovljavanje iz latinice u ćirilicu i obratno?
Pošto sam student, dosta naučnog sadržaja pronalazim na internetu (forumi, blogovi, idt.), pa mi je vrlo često potreban dodatak za preslovljavanje. Dok sam koristio MS Office koristio sam TranslitGT koji je ,uzgred rečeno, odličan. Ali sada kada koristim Kingsoft Office ne mogu da nadjem sličan dodatak za preslovljavanje. Znam da postoji online preslovljavanje, ali mi je mrsko da dok radim sa dokumentima da otvaram web pretraživač...

Ako neko zna volio bih da mi ovdje odgovori. Baš bi bio bedak da moram da uninstaliram Kingsoft i instaliram MS Office 2010...
[ Jbyn4e @ 07.09.2014. 12:33 ] @
[offtopic]
Reci bratu da njegova firma nelegalno koristi Kingsoft office...
http://www.ksosoft.com/office/...free-version.html#.VAw_hsKSwnh
Citat:
the "Product" is a personal edition software, it shall be used only in personal computers, and shall not be used in the computers of legal persons or other organizations (including but not limited to government agencies, companies, enterprises, other organizations, etc.; regardless of the organization is an economic organization or not; regardless of the organization's usage is for profitable purpose or not).


Postoji professional verzija koja se plaća.
[/offtopic]