[ calexx @ 14.09.2014. 22:18 ] @
Od pre nekoliko minuta mi je promenjena brzina, zvanično kreće od ponoći:



Malo je upload ispod onoga što bi trebalo da bude, možda su malo omašili pa će da poprave. Ostali detalji na zvaničnom cenovniku koji važi od 15.09.2014. godine.

Ispravljeno, sada je onako kako bi trebalo da bude:



[Ovu poruku je menjao calexx dana 15.09.2014. u 00:37 GMT+1]
[ waikiki @ 14.09.2014. 23:44 ] @
Telekomovih 50/2 je paket koji je uporediv za SBB-ovim 40/2.5...
a cene... 8299 vs 1590 din

I do sada je SBB bio dosta povoljniji, pa ne znam sta su hteli ovim ULTRA UBRZANJEM! No, svejedno koje je SBB imao motive, vazno da smo mi korisnici dobili net iz snova!

Kod mene jos uvek stara brzina
[ Sceka @ 15.09.2014. 00:02 ] @
Da... nije lose ovo sad... mada je UL i dalje sramotno mali. Meni nesto i ne treba ali je odnos besmislen.




Pozdrav!
[ calexx @ 15.09.2014. 00:03 ] @
Ako već nisu, ubrzaće ti uskoro.

Nije ti poređenje, em Telekomovih 50/2 nije 8.299 a ni SBB 40/2,5 ne košta baš 1.590.

Telekom opet ima Promo Net pakete pa je 50/2 po tome 3.699 mada i dalje možda može da se uzme za 1.899. SBB 40/2,5 (običan internet bez D3 i sličnog) je 2.190.
[ waikiki @ 15.09.2014. 00:06 ] @
Stiglo...
http://www.speedtest.net/result/3760313530.png


Nekad je bila euforija kad se podižu brzine duplo! Sad niko ništa!
[ calexx @ 15.09.2014. 00:22 ] @
Pre bih rekao iznenađenje, meni i dalje nije jasno da tek tako dupliraju download iako su im brzine bile skoro sasvim OK. Sada imam 60/3 i Telekomova akcija sa 50/2 mi više uopšte nije nešto. Pa ni ono što mi je ponudio exe-net sa 60/5 nije ko zna šta. A ovi kakvi su, možda opet nešto promene.

Jula sam se malo častio i za 700 kinte uzeo dodatak 10/1 pa imao 40/3 a sada za te pare mogu da dodam 20/1,5 i imam 80/4,5 ... mada ne znam šta će mi i ovoliko. ;)
[ Zlatni_bg @ 15.09.2014. 02:58 ] @
Svaka im cast za ovo, i do sad su bili medju najboljima u odnosu cena/brzina, a ovim su me vise nego prijatno iznenadili. Za ispod 3000 40Mb/s i digitalna televizija.

Nego, jel ima neko saopstenje povodom ovoga??
[ calexx @ 15.09.2014. 07:15 ] @
Najavili su pre nekoliko dana na nekim konferencijama a na sajtu još nisu ništa promenili, valjda će sada kad web majstor dođe na posao. ;)
[ whitie2004 @ 15.09.2014. 07:32 ] @
Bili i ostali losi ...

http://www.speedtest.net/my-result/3760825263

Pitanje za calexx-a: Zasto mislis da je 0.36 Mb/s ... "onako kako bi trebalo da bude"
[ calexx @ 15.09.2014. 07:39 ] @
Zato što razlikujem mala i velika slova. Iliti tačnije rečeno, ja nigde nisam napisao ovo što navodiš. ;)
[ whitie2004 @ 15.09.2014. 07:53 ] @
Al se izbrukah .. :-) Znaci: probudi se, umij, popij kafu, pa tek onda na net!
[ calexx @ 15.09.2014. 08:16 ] @
Otkud tebi ovako loši rezultati? Koji paket imaš?
[ Markoxxx @ 15.09.2014. 09:09 ] @
iskren da budem, nisam ovo ocekivao od SBB-a ;)


15/1.5 sad je 25/2, koji trenutno radi kao 20/1.7...
[ calexx @ 15.09.2014. 09:17 ] @
Ovog puta su najgore prošli najmanji paketi, kod ostalih je DL povećan duplo a kod najmanjeg za 2/3 dosadašnje brzine. Ako koristiš paket a ne čist internet, možda bi mogao da pređeš na sledeći, skuplji je 300 a pored 40/2,5 uračunati su i Sport klub HD, kečap i D3go koji koštaju više od 300.
[ Zlatni_bg @ 15.09.2014. 15:31 ] @
Citat:
Markoxxx:
iskren da budem, nisam ovo ocekivao od SBB-a ;)


15/1.5 sad je 25/2, koji trenutno radi kao 20/1.7...


Tako je bilo i meni par dana kad su prosli put menjali brzine na Gold Duo paketima - upload veci, download manji nego sto treba da bude. Sredice se za koji dan.
[ whitie2004 @ 15.09.2014. 16:49 ] @
Citat:
Otkud tebi ovako loši rezultati? Koji paket imaš?

A to je bilo jutros, sad je losije:



Ovakav paket ne postoji, inace placam dosadasnji 6 / 1 paket.
[ calexx @ 15.09.2014. 19:34 ] @
Koristiš običan postpejd umesto da za iste pare umesto 6/1 imaš 25/2 ali uz ugovornu obavezu? Jedino ako ne planiraš da ćeš da koristiš internet dve godine. Kada si potpisao poslednji ugovor (i koji) sa SBB-om?
[ Zlatni_bg @ 16.09.2014. 02:06 ] @
Posle potpisivanja na 2 godine, kada ugovor istekne, i dalje vam ostaje ta brzina koju ste imali, samo se ona ne uvecava kada dodje do uvecanja. Znaci ako ste im 2 godine placali pod ugovorom za 20Mbps, posle 2 godine kada nastave da vam salju racune iako niste pod ugovorom, i dalje cete imati 20, ali kada povecaju na 40, vi cete ostati na 40. A ovo je do instalacija ili ima otkljucan WiFi, ping ovakav da bude ne moze a da je sve u redu.
[ whitie2004 @ 16.09.2014. 10:24 ] @
Citat:
Koristiš običan postpejd umesto da za iste pare umesto 6/1 imaš 25/2 ...

Na papiru je to tako - 6 je dosta manje od 25. Ali zivot je nesto drugo. Zato i ne volim da komentarisem o necemu sto svi znamo ali ne volimo da cujemo i onda ignorisemo.

Ja bi za pocetak voleo da za iste pare stvarno imam 6/1 umesto ovoga sto imam. Fer!

Onda bi voleo da za slucaj tehnickih problema dodje MAJSTOR i popravi sto ima, popije kaficu i dovidjenja. A dobijem paradu svakojakih rasljara ( bas tako koriste skupi analizator spektra ) koji dodju 5 puta i nista ne urade. Lazem, zategli su kablove, promenili ispravan modem, videli da je sve u redu samo sto ne radi.

Zatim, voleo bi da neki sef poslovnice ili neko zaduzen za kupce primeti da su 5 puta dolazili uzalud. Da me zovne i poprica - sta se moze uraditi, kakvi su predlozi. Umesto toga, pri zadnjoj 'sesiji' su umesto majstora poslali zenu da sklopi ugovor!! Ja mislio da me zaHebavaju. Popricam sa zenom i u par recenica shvatimo obadvoje da u ustvari nju zaHeb. Malo falilo da se isplace predamnom.

Sada pitanje: jel stvarno mislis da ce se sve promeniti ako potpisem ugovor. Stvarno cu dobiti tih obecanih 25/2. Vise ceme ceniti i pazice na kvalitet. Ja ne verujem. Nista od toga!! - Samo ce mi se nasmejati.

Citat:
A ovo je do instalacija ili ima otkljucan WiFi, ping ovakav da bude ne moze a da je sve u redu

Imam stari modem - nista WiFi, nista D3. A da ping nije ovoliki jasno je svima. Problem je do njihovog servera koji podrzava speedtest. Okej je da tu ima nekog laziranja, bas kao i pri rutiranju paketa. Ovde su se nesto zeznuli. Ili im jednostavno nisam bio u interesantnoj grupi pa se nisu ni trudili da nameste. A prave vrednosti su negde : oko 200 km do Beograda i peer-AS15169.sbb.rs na nekih 15 ms.
[ calexx @ 16.09.2014. 11:57 ] @
Nije do njihovog servera jer i ja njega koristim nego do tvoje veze tj od modema do njih. Kod mene je bilo oko 20 a od kako je optičko čvorište u zgradi do moje, ne prelazi 10.

Nisi odgovorio kada si poslednji put potpisao ugovor sa njima tj koji paket imaš.
[ whitie2004 @ 16.09.2014. 12:24 ] @
A ne mogu sada traziti ugovor. Ima sigurno par godina. Onaj bez ugovorne obaveze. Nije mi problem da ga raskinem u svakom trenutku i ponovo potpisem isti takav nov. Ovi u predstavnistvu i montazeri su proveravali i kazu da je u bazi tacno postavljeno - 6/1. Kao sto sam vec rekao u jednoj drugoj temi, najverovatnije da sa starim modemom i jednim kanalom ne mere bolje.

Sto se obziva tice, meni drugi serveri daju tacan rezultat. Samo da izadjem sa njihove mreze. Cak i na pocetku testa, program izabere SBBov server kao najbrzi.

Po svoj prilici rutiranje odradjeno ....

Vidi, prvo upit za google server:

1 10.89.0.1 6.71 9.00 8.01
2 89.216.10.73 7.42 16.63 10.65 2.65
3 kg-he-m-1-te2-2.sbb.rs (89.216.8.177) 7.82 10.69 9.19 -1.47
4 bg-us-m-1-pc4.sbb.rs (89.216.8.97) 8.90 11.50 10.55 1.36
5 bg-yb-m-1-pc21.sbb.rs (89.216.6.33) 8.50 12.01 9.98 -0.57
6 bg-yb-m-1-pc3.sbb.rs (89.216.6.102) 10.52 11.48 10.86 0.88
7 peer-AS15169.sbb.rs (82.117.192.2) 12.67 24.31 17.24 6.38
8 72.14.235.39 16.63 17.00 16.81 -0.43
9 google-public-dns-b.google.com (8.8.4.4) 15.70 20.32 17.54 0.73

a onda upit UNUTAR SBB mreze (do peer-a):

Hop Address Min (ms) Max (ms) Avg (ms) +/- (ms)
1 10.89.0.1 6.24 11.72 9.29
2 bg-ds-m-1-pc5.sbb.rs (89.216.6.157) 9.61 10.56 10.22 0.93
3 bg-ds-m-1-pc5.sbb.rs (89.216.6.157) 9.51 12.01 10.93 0.71
4 peer-AS15169.sbb.rs (82.117.192.2) 14.95 19.35 16.98 6.04

Ops... Gde nestadose ovi? A zasto ovaj ide 2 puta. Jel to nesto zacinculiralo ? Isti rezultati za traceroute i mtr ... sve cisti echo ping!



[Ovu poruku je menjao whitie2004 dana 16.09.2014. u 14:01 GMT+1]
[ calexx @ 16.09.2014. 12:58 ] @
Za ugovor sam pitao zato što je tek od 22.10.2013. godine paket 6/1 a pre toga je bio 6/512. Tada su promenili brzinu, paket S je postao S+ a brzina kod starih paketa nije menjana. Ne znam šta im piše u bazi, ti stari modemi su imali informaciju o brzini koja je podešena pa pogladaj tamo, ako i tamo piše 6/1 onda je neki drugi problem u pitanju. Kakav ti je signal tj šta kaže modem?
[ whitie2004 @ 16.09.2014. 13:08 ] @
Pre tog datuma sigurno. Probano sa vise modema. Uglavnom su bili 512 a video sam i 768. Pun mega nisam video, zato i mislim da to ovaj modem ne moze da proguta. A ocito da ta brzina nije vezana za korisnika nego za modem. Ni sa jednim nije prebaceno 400!

Ajde molim sad ja tebe da mi posaljes trejsovanje ove 2 adrese sa tvog racunara.
Ovo gore je za Telenorov server ...
[ calexx @ 16.09.2014. 14:48 ] @
Brzina je za korisnika, ja sam koristio stari modem sa 10/1 i nije bilo nikakvih problema. Mislim da sam čitao da neki idu i do 40 sa njim. Pogledaj šta kaže info, tu piše kolika ti je brzina puštena. Ako nisi potpisao S+ paket, sigurno imaš 6/512.
[ pajaja @ 16.09.2014. 23:56 ] @
EPC2100 (ako se o njemu radi) moze realno da izvuce 30tak mbps u DL i nekoliko mbps u UL.
whitie2004, sto se traceroute-a tice, sto te to cudi, tj. zasto mislis da postoji neki problem?
[ Sceka @ 17.09.2014. 00:00 ] @
Citat:
pajaja: EPC2100 (ako se o njemu radi) moze realno da izvuce 30tak mbps u DL i par mbps u UL.

Pre ce biti da je to teorijski nego realno. Vec posle 20 megabita DL pocinju problemi... O UL sa tim modemom je iluzorno pricati, kao i uopste o UL SBB-a.


Pozdrav!
[ calexx @ 17.09.2014. 00:02 ] @
Nebitno, u ovom slučaju je važno da 6/1 (ili verovatnije 6/512) ne prave problem i da modem nije usko grlo.
[ whitie2004 @ 17.09.2014. 10:47 ] @
Citat:
sto se traceroute-a tice, sto te to cudi, tj. zasto mislis da postoji neki problem?


Vidi, ako ping od 217 ms nije problem - izvini, prezubio sam nesto, ti to verovatno bolje znas. To tako treba !

Za one koji misle da to ipak jeste problem - ostaje pitanje zasto je u isto vreme ping ka telenorovom serveru 10 ms. Ja mislio da je problem u rutiranju.

Hvala i Calexx-u. U pravu je - sve je ovo nebitno.
[ dusans @ 17.09.2014. 11:09 ] @
Ping uglavnom ukazuje na veći problem nego protok, uzrokuje ga loša infrastruktura,
pa to sa sobom nosi gubitak paketa, pucanje prenosa, itd... loš kvalitet veze.

A mogu samo da zamislim iskustvo gde je ping od 217 ms.
[ Sceka @ 17.09.2014. 11:27 ] @
Citat:
whitie2004:
Pre tog datuma sigurno. Probano sa vise modema. Uglavnom su bili 512 a video sam i 768. Pun mega nisam video, zato i mislim da to ovaj modem ne moze da proguta. A ocito da ta brzina nije vezana za korisnika nego za modem. Ni sa jednim nije prebaceno 400!
...

Koliko ja znam, SBB modemi su vezani za korisnika MAC adresom. Moguce je da se kod tebe 'nakaci' modem koji nije tvoj (probano, provereno...) i da to radi, belezi se protok vlasniku tog modema..., ali je bitno koji su to modemi koji su probani. Ako su modeil isti kao tvoj onda je sam tvoj modem elimisan kao greska a u opticaju su sve ostale varijante greske. Ako su razliciti modeli modema probani onda je u opticaju svaka varijanta greske. Mada, ja bih rekao da je problem na samom cvoristu i od cvorista do tebe, iz licnog iskustva govoreci.

Kod mene je bio problem na cvoristu mesecima, menjalo se kod mene kuci apsolutno sve, i kablaza, konektori, spliteri, redosled povezivanja... modemi komada nekoliko... Kad se meri njihovim i bilo kojim instrumentom kod mene kuci bilo gde da se meri je bilo sve bukvalno savrseno. Cifre na modemima su bile bukvalno savrsene, sve kao po knjizi, teoriji... A ja imam protok jedva da se kaze da postoji.

Kad je napokon posle par meseci konstatovan problem na cvoristu u roku od mesec dana je reseno tako sto je moralo da se menja sve sto se tice hardvera! Iako jos uvek postoji neki sum koji ne mogu da lociraju izgleda da je zanemarljiv a ja od tada imam savrsen Internet. Radi besprekorno.

BTW, meni je tada kad su bili problemi na cvoristu ping bio najmanje 700, svakodnevno/redovno, a neretko i preko 1200!


Pozdrav!
[ pajaja @ 17.09.2014. 12:58 ] @
Citat:
whitie2004:
Citat:
sto se traceroute-a tice, sto te to cudi, tj. zasto mislis da postoji neki problem?


Vidi, ako ping od 217 ms nije problem - izvini, prezubio sam nesto, ti to verovatno bolje znas. To tako treba !


Citiracu tvoju poruku u kojoj pominjes traceroute i za koju sam te pitao zasto mislis da postoji neki problem:

Citat:

Vidi, prvo upit za google server:

1 10.89.0.1 6.71 9.00 8.01
2 89.216.10.73 7.42 16.63 10.65 2.65
3 kg-he-m-1-te2-2.sbb.rs (89.216.8.177) 7.82 10.69 9.19 -1.47
4 bg-us-m-1-pc4.sbb.rs (89.216.8.97) 8.90 11.50 10.55 1.36
5 bg-yb-m-1-pc21.sbb.rs (89.216.6.33) 8.50 12.01 9.98 -0.57
6 bg-yb-m-1-pc3.sbb.rs (89.216.6.102) 10.52 11.48 10.86 0.88
7 peer-AS15169.sbb.rs (82.117.192.2) 12.67 24.31 17.24 6.38
8 72.14.235.39 16.63 17.00 16.81 -0.43
9 google-public-dns-b.google.com (8.8.4.4) 15.70 20.32 17.54 0.73

a onda upit UNUTAR SBB mreze (do peer-a):

Hop Address Min (ms) Max (ms) Avg (ms) +/- (ms)
1 10.89.0.1 6.24 11.72 9.29
2 bg-ds-m-1-pc5.sbb.rs (89.216.6.157) 9.61 10.56 10.22 0.93
3 bg-ds-m-1-pc5.sbb.rs (89.216.6.157) 9.51 12.01 10.93 0.71
4 peer-AS15169.sbb.rs (82.117.192.2) 14.95 19.35 16.98 6.04

Ops... Gde nestadose ovi? A zasto ovaj ide 2 puta. Jel to nesto zacinculiralo ? Isti rezultati za traceroute i mtr ... sve cisti echo ping!


Ja ovde ne vidim nigde 217ms koje ti pominjes. Mnogo korisnije bi bilo da nam okacis Tx/Rx snage, DS SNR, i ostale parametre o DS i US sa strane modema.

[ whitie2004 @ 17.09.2014. 16:16 ] @
Citat:
Citiracu tvoju poruku u kojoj pominjes traceroute ...


Da... citajuci 1 poruku tesko se ukljuciti u razgovor. A mene mrzi da pametujem i ponavljam. Ako te bas interesuje, procitaj! Naci ces i 217 i 10 ms. A mozda ces shvatiti i zasto sam postavio ta 2 trejsa. U svakom slucaju - da se zahvalim i tebi.

Sto se same teme tice - za jeftinije korisnike nema nista novo kod SBBa po pitanju brzine i kvaliteta.
[ nightwalkerkg @ 17.09.2014. 17:04 ] @
Jedno pitanje, ja sam u Junu potpisao ugovor na dve godine ( Tada Duo Gold paket 20/1.5 ). Danas sam slucajno primetio ove nove Digitalni Duo TV + Net pakete. Ono sto mene interesuje jeste da li stari korisnici automatski prelaze na nove ili moracu da idem kod njih da to sredim ?

Kada odem na mojsbb sajt stoji mi nov paket :
http://prntscr.com/4np9gm

Ali speedtest mi pokazuje nesto cudno, download mi varira od 15 do 20Mbps ( kao po starom Duo Gold paketu ) ali upload mi je 2.45Mbps po novom ( Duo Gold ima 1.45Mbps ). Sad da li je ovo znaci da su me oni prebacili na nov paket ali net luduje malo ili sta se ovde desava ? xD
http://prntscr.com/4npamm
[ ssi @ 17.09.2014. 17:20 ] @
Citat:
nightwalkerkg: Jedno pitanje, ja sam u Junu potpisao ugovor na dve godine ( Tada Duo Gold paket 20/1.5 ). Danas sam slucajno primetio ove nove Digitalni Duo TV + Net pakete. Ono sto mene interesuje jeste da li stari korisnici automatski prelaze na nove ili moracu da idem kod njih da to sredim ?

Kada odem na mojsbb sajt stoji mi nov paket :
http://prntscr.com/4np9gm

Ali speedtest mi pokazuje nesto cudno, download mi varira od 15 do 20Mbps ( kao po starom Duo Gold paketu ) ali upload mi je 2.45Mbps po novom ( Duo Gold ima 1.45Mbps ). Sad da li je ovo znaci da su me oni prebacili na nov paket ali net luduje malo ili sta se ovde desava ? xD
http://prntscr.com/4npamm


Ja sam otišao do njih i podpisao novi ugovor za duo silver paket (novi), koji izgleda važi tek od sledećg meseca.
[ nightwalkerkg @ 17.09.2014. 18:36 ] @
Zvao sam malopre i rekli su mi da treba da se poveca do sutra. Ako ne da zovem sutra u toku dana.
Nije se povecala ali je zato sa 18Mbps spala brzina na 1-2Mbps. Ceo dan skace i pada. Videcu sta se desava, ali pocinjem da se nerviram.
[ calexx @ 17.09.2014. 18:42 ] @
Tvoj paket bi trebalo da bude ubrzan, ne znam zašto već nije, meni su pustili novu brzinu sat pre ponoći tog dana. Mada, ako imaš dobru UL brzini, onda je verovatno neki drugi problem. Da li si dobio novi modem kada si potpisivao ugovor? Znam da nisu menjali onima koji su ostajali na manjim brzinama.
[ jovanpavlovic777 @ 17.09.2014. 18:55 ] @


Moj paket je bio Silver Duo (net 15/1.5) sa dodatkom 10/1.
Po povecanju bi trebao da bude 45/3.5 jer je sada Silver Duo 25/2 + dodatak 20/1.5.

Da li moze i neki sajt da se istestira pravi download?
Probao sam nvidia.com ali tamo varira download i krece se od 1Mb - 3Mb sa velikim oscilacijama.

Brzina i kvalitet ok.

Sada smo se svi navikli na broadband pa ovo vise i nije neka vest...
Samo kada se setim da sam se do pre 6 godina patio sa modemom kuci (2.4Kb/s)... na dvojickoj liniji...
[ calexx @ 17.09.2014. 19:09 ] @
Modem 2400 pre 6 godina?? Au, pa ja sam 1994. u firmi imao takav a neku godinu kasnije 14400. Poslednje što sam koristio je ISDN 64/64 tj 128/128 pre desetak godina.

Sve mi se čini da je SBB nešto pogrešno podesio pa dodatak 20/1,5 radi kao 20/2 ...trebalo bi da im se javi da isprave.
[ jovanpavlovic777 @ 17.09.2014. 19:38 ] @
;D Htedoh reci 2.4kB (kilobajta), to je najvise sto je mogao; to mu dodje pola brzine 56K modema...
Secam se koliko sam se nervirao dok nije dosao kabl...
To je bilo 11 godina pacenja (koristim net od januara 1997 od kuce, prvo preko afrodite i rcuba; bese to jos uvek i vreme bbs-ova i setneta...)

Nije mi bilo sada druge sem da pustim torrent.
Gledajuci torrent download, izgleda da izvlaci pun opseg:

[ calexx @ 17.09.2014. 19:57 ] @
Zato sam ja i uzeo ISDN pa imao 7,5 ili 15kBps bez razlike. Eh kolika je to radost bila ... a sada gledam da li i koliko će da pređe 9MBps.

Za realan test se koristi ili torent ili neki download manager pa nađeš pouzdan izvor i povučeš. Deluje da ti radi sve kako bi trebalo pa ne moraš više da meriš.
[ jovanpavlovic777 @ 17.09.2014. 20:17 ] @
Uzeo bih ja i ISDN kuci, ali kako, kada nije bilo izbora? :O
Inace, ni tih 2.4kB/s nije bilo garantovano.
Na svakih 5-10 minuta je bilo pucanje veze, pa se opet konektuj, a modem ne prepoznaje signal zauzete veze, jer nije bio standardan...
Tek prosle godine su nam digitalizovali telefonsku liniju i skinuli dvojnika...
2013. godine...

Zivim u prigradskom naselju Beograda.

Na poslu sam imao ADSL od 2005 i WLan negde od 2003-2004 tako da tamo nije bio problem.

Elem, bese to nekada, a mi odosmo u debeli OT. :)

SBB svakako sada radi dobro. :)
[ nightwalkerkg @ 17.09.2014. 22:53 ] @
Do malopre je radio kao sat 38-40Mbps na speedtest.net ali opet je pao na 4-5Mbps.
Ovo mi se desava vec neko vreme i izludjuje me. Nije do mrezne, menjao sam skoro maticnu a isto se desavalo i na staroj. Nije do rutera, isto se desava i kada direktno zakacim modem. A modem je skoro menjan, stari je crkao kada je grom udario u komsijinu kucu.

M-Lab NDT mi prikazuje ovo : http://pastebin.com/cuBUWPK2

Sve sam probao, i zamenu mreznih kablova, i reinstalaciju drajevera, nista. Videcu ovih dana da probam Win da reinstaliram, mozda se opasulji.
Ako neko ima ideju nek kaze, i nek pogleda NDT, koliko vidim izgleda da je mreza ogranicena, pokusavao sam da namestim Speed & Duplex i na 100MB Full i na Half. Nista se nije promenilo. A najcesce pada download oko 20h - 22h uvece. I ponekad u toku dana. Ping i upload su normalni.

Ovako je od 20h : http://prntscr.com/4nt80m
[ Aleksandar Đokić @ 18.09.2014. 00:30 ] @
Nista ti ljudi ovde ne mogu, posalji SBB-u broj ugovora preko FB stranice i na sta se zalis.
[ nightwalkerkg @ 18.09.2014. 21:18 ] @
Dolazio je danas lik iz SBB-a. Polovicno je modem kriv ( zamenjen je sa novim ) polovicno je sistem kriv ( reinstaliran je kompletno ). Sad radi normalno.
[ FULLSOUND @ 27.09.2014. 14:53 ] @
Imam DUO SILVER ili ti sad po novom DIGITALNI DUO TV + NET SILVER.
Dotatak za net 20/1.5 Mb/s - 700 dinara.
Prelazak na DIGITALNI DUO TV + NET GOLD za 300 dinara dobija se 15/0.5 Mb/s
Interesuje me da li je prelazak moguć bez ugovora? Ili mora novi ugovor na dve godine, da bi se prešlo na DIGITALNI DUO TV + NET GOLD paket.
[ calexx @ 27.09.2014. 15:59 ] @
Mislim da mora nov ugovor, dodaci i služe da se promeni brzina ili teve paketi na kraći rok a paketi ne mogu da se menjaju.

Inače, Gold umesto Silvera bi plaćao 300 više ali bi (pored pomenutih +15/0,5) dobio i kečap (redovna cena 110), D3go (redovna cena 210), Hit paket (310) i Sport klub HD (210) pa se isplati ako te bilo šta od toga zanima.
[ neca29 @ 29.09.2014. 13:57 ] @
Imam stari mix paket 10/1 + D3 i ugovor mi istice sutra a posto se selim i na novoj adresi bi uzeo digitalni duo gold extra + naravno popust 3 meseca po dinar (stari ugovor bi ugasio i vratio opremu).
To su lepe stvari ali sam iscitao strane i strane zalbi,problema sa novim modemom/ruterom 3925/3928...ne znam ni koji trenutno daju.Do sada sam koristio obican modem cisco 2100 + dlinkov ruter i sve je radilo dobro(wifi za tablet/mobilni).Sada je to vise neizvodljivo jer taj modem ne podrzava brzine preko 25 (a ovo je cak 60mbp/s) a ovaj novi brljavi i onda dzabe brzine na papiru a pritisak,nerviranje i stalno restartovanje.
Pitanje bi glasilo otprilike ima li sanse (ili na stanju) tog modema 3208 koji ne brljavi i sta pricati u slucaju (mene malera naravno) ako ponude aktuelne iz njihove fore i fazone?
[ calexx @ 29.09.2014. 15:09 ] @
Taj stari modem bi možda i mogao da se koristi ali za velike brzine je mnogo bolje da ga zameniš. Teoretski bi mogao da pokušaš da tražiš novi modem (EPC3208) i ruter ili čak i da ti ostane taj ruter koji koristiš. Da li si imao njihov TP-Link ili je u pitanju tvoj dlink?

Kako god, ja sam dobio EPC3208 i za razliku od ostalih, tražio da mi umesto njega daju EPC3295. Zašto da koristim dva uređaja, zašto da koristim stomegabitni svič na starom ruteru ako novi ima gigabitni svič ... a evo već su aktuelne i brzine preko 100Mbps. Zamenili su mi i ja sam zadovoljan. Osim prvih nekoliko dana kada je brzina bila nešto ispod tadašnje (bilo ~20Mbps umesto 25Mbps ali je isto bilo i sa EPC3208), posle popravke ili posle dovođenja optike do čvorišta u komšiluku se sve popravilo i nemam nikakvih problema.

Nema problema ni sa wireless delom na koji se većina žali. Jedan mobilni ne može da pređe 15Mbps, drugi ubije 30-35Mbps (na osnovu čega sam zaključio da to više zavisi od mobilnog) ali zato laptop ladno izgura skoro maksimalnu brzinu. Pošto i ja imam gold extra a za prvi mesec sam probe radi dodao još 20, sada komp koji je povezan kablom ima standardno ~77-78Mbps dok laptop na dobrom i slobodnom kanalu ide do 76Mbps a i kad nije najbolje, retko pada ispod 60Mbps. Meni dovoljno, da mi je potrebno više, lako bih provukao još jedan kabl do druge sobe.

Evo, izmereno pre nekoliko minuta, laptop u drugoj sobi, zid između njega i EPC3295 (ovo pominjem jer se često kaže da se meri uz ruter a ko zna kako je ako se udalji). Nije najsjajnije ali ne mari.



Inače sam čitao o problemima koje pravi sa prekidom konekcije kada se koristi wireless na mobilnom ali mi se čini da je provaljeno da zavisi i od čipseta na mobilnom, valjda su se kod mene složili. Nekoliko puta probao sa dva mobilna i za par sati nijednom nije puklo.

Na kraju, to što čitaš žalbe i što većina kaže da ruter brljavi je samo znak da ne umeju da podese ili je u pitanju ko zna koji razlog ali je najlakše da se nađe dežurni krivac. Obično su to umišljeni klinci ili neko kome je tako ispričao komšijin mali koji je kompjukterski genije a šta on kaže, tako je. ;)
[ neca29 @ 29.09.2014. 18:32 ] @
Ruter dlink je moj a sbb-ov tplink nisam ni vadio iz kutije 2 godine.sve mi i ovako radilo kako treba pa nisam ni menjao :)
Shvatam o cemu pricas,sto ljudi,sto primera,ali retko gde sam naisao da neko pohvalno napise.
Meni bi eventualno nerviralo da brljavi wireless zbog tableta i kao sto pisu da puca veza.pa odlazi u sleep mod,cas nema bridge,pa ne proverava te kanal 8+4
Svaki put do sada kad nesto menjam umesto radosti kod mene gorcina i nerviranje,pogotovo kad je sbb u pitanju.
Jos kad mi rece gazdarica u stanu da ona ima samo analogni signal+prepaid 2 mbp/s pripade mi muka.
Doduse zbog toga i prelazim na veci paket ali sutra je zadni dan u mesecu pa ne znam da me ne izbunare,i ubace me u oktobar pa me cimaju za prikljucenje,naravno naplate "odrzavanje" za par dana ili koliko im vec treba da dodju.
A i da ne bude ona odjavila 30.septembra a ja hocu na istoj adresi prikljucak+popust...da me ne cimaju i tu nesto?
[ Aleksandar Đokić @ 29.09.2014. 22:12 ] @
A da ti ne razmisljas malo previse :) ?

@calexx

Citat:
problem sa prekidom konekcije kada se koristi wireless na mobilnom


Nisam siguran za model ali zna WMM na modemu da pravi problem sa wireless-om. Ako zeza probaj da iskljucis.
[ calexx @ 29.09.2014. 22:25 ] @
Kada isključim WMM, wireless na laptopu pada na 10-30, sa uključenim udara u 76. Ne pravi probleme pa će tako i da ostane. Nedelju dana sam bio uglavnom na laptopu i sa wireless vezom i nisam primetio ništa loše pa će tako da ostane.
Citat:
neca29: Jos kad mi rece gazdarica u stanu da ona ima samo analogni signal+prepaid 2 mbp/s pripade mi muka.
Da je imala neki postpejd paket onda ne bi mogao da dobiješ 3 meseca po dinar. Gazdarica će da ti dozvoli dvogodišnji ugovor sa SBB-om?
[ neca29 @ 29.09.2014. 22:46 ] @
@Aleksandar Đokić

U pravu,razmisljam previse...ali takve sam situacije imao!

@calexx

Sad mi nesto izmalerisa(salim se naravno)...gazdarica ide sutra da "nesto" proveri pa ce da mi javi.
Do sada nisam imao problema u vezi ugovora,ispostuju oni mene,takodje i ja njih.Ali uvek postoji prvi put,nadam se ne sutra.