[ cure126 @ 12.01.2015. 13:26 ] @
Potreban mi je savet jer sam početnik u C#, kako je najbolje realizovati čtanje iz fajla koji može konstantno da se menja?

U pitanju je običan txt fajl koji se sastoji iz linija stringova i promena može da bude samo dodavanjem novog reda (na dnu), međutim program mora non stop da proverava šta se nalazi u fajlu i na osnovu pročitanog da menja vrednosti u svojim kontrolama.
[ dusans @ 12.01.2015. 13:58 ] @
Ako ne želiš da se bakćeš sa FileSystemWatcher-om i da pamtiš dokle si stigao sa čitanjem fajla,
možda bi ovo bilo najprostije rešenje (u posebnom Thread-u):
Code:

  using (FileStream fs = new FileStream
       (fileName, FileMode.Open, FileAccess.Read, FileShare.ReadWrite))
    {
        using (StreamReader sr = new StreamReader(fs))
        {
            while (someCondition)
            {
                while (!sr.EndOfStream)
                    ProcessLinr(sr.ReadLine());
                while (sr.EndOfStream)
                    Thread.Sleep(100);
                ProcessLinr(sr.ReadLine());            
            }
        }
    }


Ili samo periodično pozivati ovaj deo (ne mora poseban Thread):
Code:

if (!sr.EndOfStream) ProcessLinr(sr.ReadLine());


[ cure126 @ 12.01.2015. 14:03 ] @
Moram videti nešto sa posebnim thredom, jer aplikacija ne sme da bude "zaleđena" ni u jednom trenutku a i naglašeno mi je da bude poseban tred. Razmotriću ovo...
[ mkaras @ 12.01.2015. 21:50 ] @
Citat:
cure126:
Potreban mi je savet jer sam početnik u C#, kako je najbolje realizovati čtanje iz fajla koji može konstantno da se menja?

U pitanju je običan txt fajl koji se sastoji iz linija stringova i promena može da bude samo dodavanjem novog reda (na dnu), međutim program mora non stop da proverava šta se nalazi u fajlu i na osnovu pročitanog da menja vrednosti u svojim kontrolama.

Ako možeš pojasni mehanizam upisa u taj fajl. Mislim na vremenski interval unosa novog podatka, kao i da li je struktura podatka uvek ista ili se menja.