[ Peronica @ 13.03.2015. 18:53 ] @
Pozdrav.

Zanima me knjiga koja je najbolja za javu a da ima na srpskom. Tj da se moze naruciti preko mikroknjige, kompijuter biblioteke ili CETA. Ja sam nasao nekoliko knjiga za koje me zanima vase misljenje. Samo da napomenem da sam pocetnik, tek sam naucio nesto o metodama i konstruktorima.

CET: http://www.cet.rs/index.php/kn...od-devetog-izdanja-detail.html
MikroKnjiga : http://www.mikroknjiga.rs/store/prikaz.php?ref=86-7555-286-6
MikroKnjiga: http://www.mikroknjiga.rs/store/prikaz.php?ref=978-86-7555-308-3

Za ovu zadnju knjigu, "Misliti na javi" Sam cuo da je malo teza za pocetnike jer se odma radi sa objektima i teze je malo da se pohvata.

Tacnije se razmisljam izmedju I i 3 knjige, sta bi ste mi vi preoprucili ?
Hvala svima unapred.
[ nekicneko99 @ 13.03.2015. 19:47 ] @
Cela java radi sa objektima, tj. program je jedna klasa.

Ja sam citao Thin in Java, ali na engleskom. Odlicna knjiga, mada koliko mi se cini, dobra je i Core Java, ali nisam je procitao.
[ Peronica @ 13.03.2015. 20:35 ] @
Koju bi mi preporucio od te dve kao pocetniku ?
Ta thinking in java sam cuo da se radi odma sa objektima, jel ti bilo tesko da pohvatas ? Ili se vec imao solidno znanje ?
[ Rusi @ 13.03.2015. 21:16 ] @
Ako ti engleski bas ne predstavlja veliki problem ja bi ti preporucio Head First Java Second Edition. Ubedljivo najbolja za pocetak i da lagano i postepeno ulazis medju kompleksnije stvari. Misliti na Javi je po meni za nekog ko je vec radio na nekom drugom jeziku pa hoce da predje na Javu. Veoma je opsirna, glomazna, a dosta zadataka, po meni, su ne bas dobro za pocetnika objasnjena i deprimirujuca je kada vidis tih 1200 str.
[ Peronica @ 14.03.2015. 10:16 ] @