[ Shumeca_tableta @ 10.06.2015. 12:14 ] @
Potpuni sam početnik uprogramiranju, pa me zanima ukoliko želim da napravim dva drop down menija (za rečnik - jezik sa kojeg se prevodi i jezik na koji se prevodi) da li to sve mogu da obavim kroz PHP ili moram da koristim JS ili nešto treće?

Ukoliko mogu preko PHP-a da li može neko da mi objasni kako? Do sada sam kao vežbu radila jedan drop down meni, pa da se prevodi uvek sa istog jezika na druge jezike i to je zaista lako. Ali me buni sada kombinacija dva drop-a, kako određujem koji je jezik u prvom, a koji u drugom odabran.

Hvala unapred na pomoći.
[ Shumeca_tableta @ 10.06.2015. 13:27 ] @
Snašla sam se. Možete i obrisati temu. =)
[ Shumeca_tableta @ 17.06.2015. 13:42 ] @
Iskrsao mi je novi problem. Nešto sam reorganizovala, pa mi sada ne radi ono što je ranije radilo. Dakle, ne valja mi ili query ili poziv vrednosti iz tabele u bazi, ali ne znam ni šta je ni kako da rešim. =)

Dakle, kod je ovakav:

Code:
if(isset($_POST['submit'])){
    if(empty($_POST['word']) || $_POST['word']=="Unesi rec"){
        echo "Unesite rec za prevod./Type the word you want to translate.<br>";
    }else{
        $word = trim($_POST['word']);
        $languageFrom = $_POST['languageFrom'];
        $languageTo=$_POST['languageTo'];
        
    require_once('../mysqli_konekcija.php');
        $result = mysqli_query($dbc,"SELECT $languageTo FROM vocabulary WHERE $languageFrom='".$word."'");
            while($row = mysqli_fetch_array($result)){
                echo $row['$languageTo'];
            }
    }
}


Help?

Zurim u ovo već ne znam koliko dugo i ne mogu da skontam gde grešim. Verovatno je neka banalnost, ali valjda to tako ide kod nas početnika. =)

Hvala unapred na pomoći.
[ djordjevic_i @ 22.06.2015. 10:59 ] @
Daj opis greske, strukturu tabele, da li je file mysqli_konekcija.php dobar?
[ ptosic @ 22.06.2015. 13:08 ] @
Probaj

$result = mysqli_query($dbc,"SELECT {$languageTo} FROM vocabulary WHERE {$languageFrom}='".$word."'");

ili