[ izida @ 18.06.2018. 14:09 ] @
Treba mi savet oko ova dva modela.
U planu je auto do 7000e plafon.

Prvi na listi je C4 picaso,ovaj model mi se bas svidja. Koliko vidim svi su dizel motori u ponudi....
Drugi na listi je Hyundai i30,malo sam gledao oglase i za do 7000e koliko vidim ovaj model moze da se nadje u super stanju.

Ako moze neki savet oko ova dva modela,prednosti,mane,itd...
Evo dva linka ka konkretnim modelima posto vidim da imaju i novije i starije verzije ovih modela.

Code:
https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/11789290/hyundai-i30-staro-za-novo


Code:
https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/12542171/citroen-c4-picasso-16-e-hdi-selection


Svaki komentar je dobrodosao...
[ HoT_Steppa @ 18.06.2018. 15:39 ] @
C4 je zapreminski mnogo veći auto, a takođe ne pripadaju ni istoj klasi. Prvo se odluči šta hoćeš, C segment ili minivan.
[ Nebojsa Milanovic @ 18.06.2018. 16:40 ] @
Za moj pojam oba ova auta su leševi.
[ izida @ 18.06.2018. 17:30 ] @
Citat:
HoT_Steppa:
C4 je zapreminski mnogo veći auto, a takođe ne pripadaju ni istoj klasi. Prvo se odluči šta hoćeš, C segment ili minivan.


Sad vozim C3.
C4 picaso mi se bas svidja.
Ako bih trebao da se odlucim,voleo bih da za do 7000e uzmem sto bolji auto.
Sa trenutnim autom sam zadovoljan sto se tice potrosnje i odrzavanja,ali,C3 je bas mali auto za mene.


[ grejanje @ 18.06.2018. 18:39 ] @
7k eura nisu male pare.
Nikad ne bih dao 7.000e za C4.
Nikad ne bih dao 7.000e za Hundai i30.
Za te pare moze da se kupi nesto mnogo bolje..
[ balavi @ 18.06.2018. 19:19 ] @
@grejanje

kad si nabrojao šta TI ne bi, nabroj šta bi TI
možda malo i pomogneš čoveku
[ Nocni @ 18.06.2018. 19:24 ] @
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Za moj pojam oba ova auta su leševi.


+1

Taj stari tip C4 picaso ima onu ruznu sredinu volana koja stoji fiksno koju su u narednoj generaciji izbacili... Dosta je udesa bilo posredno upravo zbog toga.
Imaju i stare tipove motora u toj skoljki.
Nisam ni znao da ima taj stari u prvoj polovini 2013 godine, mislio sam da je ranije prestao da se proizvodi.

Mozda je bolje da još malo pogledas i da izaberes nesto drugo...
[ sasa022 @ 18.06.2018. 20:09 ] @
Moras da odlucis koliki auto zelis , da li zelis benzinca ili dizelasa , manuelni ili automatski menjac

Hyundai iz oglasa je nasminkani krs
C4 - lepoo izgleda , ali bih ga ipak zaobisao....
[ grejanje @ 18.06.2018. 20:18 ] @
Citat:
balavi:
@grejanje
nabroj šta bi TI možda malo i pomogneš čoveku


To ne bi pomoglo, on je samo u dilemi izmedju ta dva auta.
A ja sam samo hteo da ga odgovorim od njih.
[ bakara @ 18.06.2018. 20:27 ] @
Izmedju hyundai-a i c4 ja bi naravno C4, ali za te pare ima i senik 3 mk2 pa pogledaj i njega.
hyundai je grozan :)
[ sasa022 @ 18.06.2018. 21:59 ] @
Sta mislite o Opel Astri J Tourer 1.7 CDTI ( 2013-2015 sa oko 200kkm se uklapa u zadatu cenu do 7000 ) ?


[ izida @ 19.06.2018. 07:01 ] @
Ocigledno sam izabrao dva losa modela.
Onda mi treba predlog za do 7000e.
Da li je benzinac ili dizelas mi je nevazno. C3 je dizel,pre njega sam vozio astru g.
Sto se tice menjaca,iskreno,nikad nisam vozio automatik.

Treba mi auto koji ce da bude pouzdan,da ne trosi previse,da nije preskup za odrzavanje...
Auto se nece voziti svaki dan,posao mi je daleko od kuce tako da mi se neisplati da idem kolima na posao.

[ botr @ 19.06.2018. 08:22 ] @
Na osnovu cega ste zakljucili da su oba auta losa? Cisto da procitam vasa zapazanja, pa da dam svoja.
[ HoT_Steppa @ 19.06.2018. 08:41 ] @
Citat:
izida:Treba mi auto koji ce da bude pouzdan,da ne trosi previse,da nije preskup za odrzavanje...
Auto se nece voziti svaki dan,posao mi je daleko od kuce tako da mi se neisplati da idem kolima na posao.



Fiat Bravo 1.6 multijet 120 KS Dynamic

Jeftin, ne kvari se, zna ga svaki Fiat majstor, a ima ih koliko hoćeš sad, mala registracija, dovoljno jak za tu karoseriju.

2010. godište je oko 5000
[ Living Light @ 19.06.2018. 10:08 ] @
Citat:
izida: Onda mi treba predlog za do 7000e.

BMW 318-novi model, (eventualno BMW-320 novi model)
[ Living Light @ 19.06.2018. 10:11 ] @
Citat:
HoT_Steppa: Fiat Bravo 1.6 multijet 120 KS Dynamic

A i taj "Multi-Jet",

Treba Ti 300 osciloskopa da možeš da mu nadješ manu,
zašto kašljuca u leru?!

Horor,
[ zeoN_Rider @ 19.06.2018. 10:16 ] @
Citat:
Living Light
Treba Ti 300 osciloskopa da možeš da mu nadješ manu,
zašto kašljuca u leru?!


Popravljao si pa znaš ili........?
[ Living Light @ 19.06.2018. 10:20 ] @
Da,

i ?

Imaš pitanjce za drugi krug ?
[ zeoN_Rider @ 19.06.2018. 10:31 ] @
Ma daj, ti popravljao. Idi kazni se.
[ zeoN_Rider @ 19.06.2018. 10:49 ] @
Citat:
Living Light
Imamo radionicu u kojoj je SVE Facom i Hazet !


Koje to vid'o, ćora a muta mu rek'o.
[ Nebojsa Milanovic @ 19.06.2018. 11:10 ] @
@Robi, Zeon,

Nećemo offtopic na Autozone.

Pomenuh gore da su oba ova predložena auta leševi, ne mislim naravno bukvalno nego u odnosu na cenu.

Za taj novac se puuuno boljih auta može naći, predloženi Fiat Bravo je jedan od tih koji bi mogli da uđu u razmatranje, a ima i puno drugih.

Da bi se konkretizovalo, postavljač teme mora da napiše svoju listu prioriteta šta mu kod auta jeste a šta mu nije važno, i onda može dobiti konkretan predlog.



[ zeoN_Rider @ 19.06.2018. 11:13 ] @
Citat:
Nebojsa Milanovic: @Robi, Zeon,

Nećemo offtopic na Autozone.



Naravno da nećemo ali Ja koji sam radio u Volvo servisu i to baš na dijagnostici znam da baš nije sve tako.

Nećemo offtopik.
[ izida @ 19.06.2018. 14:47 ] @
Citat:
Nebojsa Milanovic:
@Robi, Zeon,

Nećemo offtopic na Autozone.

Pomenuh gore da su oba ova predložena auta leševi, ne mislim naravno bukvalno nego u odnosu na cenu.

Za taj novac se puuuno boljih auta može naći, predloženi Fiat Bravo je jedan od tih koji bi mogli da uđu u razmatranje, a ima i puno drugih.

Da bi se konkretizovalo, postavljač teme mora da napiše svoju listu prioriteta šta mu kod auta jeste a šta mu nije važno, i onda može dobiti konkretan predlog.





Pa prioritet je sto bolji auto za te pare.
Mora da bude veci od C3!
Mora da bude sa cetvoro vrata.
Da li je dizel ili benzinac je nebitno. Sadasnji je dizel,pre toga astra g benzin/gas.
Gledao sam scenic na polovnimautombilima,neko ga je spomenuo par postova u nazad,spolja mi nije toliko lep kao c4 picaso.

[ zeoN_Rider @ 19.06.2018. 14:49 ] @
Citat:
izida
Gledao sam scenic na polovnimautombilima,neko ga je spomenuo par postova u nazad


Ja sam uvek pre za Reno nego za Sitroen.
[ Nebojsa Milanovic @ 19.06.2018. 17:20 ] @
izida, evo ti auto koji je kralj za sve te o kojima si razmišljao, i još ti ostane para da kupiš još jednog Punta za grad.



https://www.polovniautomobili....en-passat-b6-svajcarac-20-novv
[ grejanje @ 19.06.2018. 18:08 ] @
Bravo, Nebojsa!
Mislim da si mu resio problem.
[ Nocni @ 20.06.2018. 00:16 ] @
Čovjek je gledao auta 5 godina stara a vi mu sad predlažete da kupi auto 12 godina star... skroz bezveze...
Sva pominjana auta u temi su bolja od njega... problematičan je i taj motor 2.0 fsi...
[ sasa022 @ 20.06.2018. 05:16 ] @
Do 5 godina starosti i do 7000€
moj predlog bi bio

Opel Astra J 1.7CDTI
Renault Megane 1.5DCI
( karavan verzije )
[ izida @ 20.06.2018. 07:10 ] @
Ja definitivno necu za ovaj budzet da kupujem auto 2006 godiste.
Sadasnji C3 je 2006 godiste,fali mu par dana da bude 2007 godiste.
Definitivno za ove pare ocekujem nesto mladje.

[ sasa022 @ 20.06.2018. 07:17 ] @
@izida

Da li ti je dovoljan auto iz C klase ili zelis nesto vece ?
Koji oblik karoserije ?
[ izida @ 20.06.2018. 07:26 ] @
Ja se bas nerazumem u te pojmove,ne znam sta je C klasa.
U svakom slucaju ova dva sto si gore pomenuo mi deluju super. Samo nesto taj opel ne volim,pre ovog sam imao astru g,na poslu vozim povremeno korsu...
Ne sumvljam da je onaj pasat dobar auto samo je to matoro,ipak sam ocekivao da sledeci bude nesto mladji.
Cisto neka mala progresija u zivotu da bude,sad imam malo bolju platu,hocu da vozim malo mladji auto,ta neka logika... :-)

Takodje da dodam da imam 34 godine :-)
[ Nocni @ 20.06.2018. 07:30 ] @
pezo 308 1.6hdi 2015 godiste



[Ovu poruku je menjao Nocni dana 20.06.2018. u 10:19 GMT+1]
[ sasa022 @ 20.06.2018. 08:05 ] @
@Nocni

Koji od tih 1,6 HDI i TDCI Pezo Citroen Ford je najbolji i kakvi su u odnosu na 1,5DCI Reno , 1,7CDTI Opel od 81kW ?
( mislim na modele od 2011 i mladje )


Sta mislis o ovom Fokusu ( ako je tacan podatak u oglasu to je 1.6 Ti-VCT )
https://www.polovniautomobili....-oglasi/12591225/ford-focus-16
[ Nocni @ 20.06.2018. 08:20 ] @
Taj focus je dobar i jeftin ali to je duplo jeftinije vozilo u odnosu na ovo što se trazi u temi...
Najbolji od 1.6 hdi-a je upravo ovaj 9HP od 92KS koji sam ja predlozio u ovom zadnjem modelu pezoa 308.
Vjerovatno ce veoma brzo biti prodat jer ima slicnu cijenu kao sto se u oglasima krece predzadnji model.

[Ovu poruku je menjao Nocni dana 20.06.2018. u 09:51 GMT+1]
[ HoT_Steppa @ 20.06.2018. 08:21 ] @
Citat:
izida:
Ja se bas nerazumem u te pojmove,ne znam sta je C klasa.



https://en.wikipedia.org/wiki/Car_classification

Brate, azbuka za automobile.

Pošto voziš Citroen na njegovim modelima ću ti objasniti

A segment C1 (do 3.5 metra, Jugo klasa)
B segment C2 i C3 (od 3.5 do 4 metra)
C segment C4 (običan, ne Picasso) (od 4 do 4.3-4.4 metra)
D segment C5 (duže limuzine)
MPV/Compact MPV C4 Picasso, Xsara Picasso
Minivan/Large MPV (veći MPV) C8




[Ovu poruku je menjao HoT_Steppa dana 20.06.2018. u 09:40 GMT+1]
[ zeoN_Rider @ 20.06.2018. 08:29 ] @
Citat:
sasa022:

Sta mislis o ovom Fokusu ( ako je tacan podatak u oglasu to je 1.6 Ti-VCT )
https://www.polovniautomobili....-oglasi/12591225/ford-focus-16


Beži što dalje od prodavaca iz Loznice.
[ sasa022 @ 20.06.2018. 09:18 ] @
@zeoN_Rider

Koji su trenutno aktuelni problemi sa njima ?
[ zeoN_Rider @ 20.06.2018. 09:30 ] @
Trenutno nema ali kasnije nakon kupovine počinju. Možda ovo gore i nije taj slučaj, ko će ga znati?
[ sasa022 @ 20.06.2018. 10:00 ] @
@zeoN_Rider

Nemam u planu kupovinu - samo pratim i razgledam...

O kojim tipovima prevare pricas ?

Ovog Fokusa sam slucajno primetio jutros gledajuci oglase - nisam proveravao cene u EU , ali sada vidim da je previse jeftin , tako da
me sad interesuje u cemu je fora ?





[ Nocni @ 20.06.2018. 10:45 ] @
Moze se naci po toj cijeni... mozda je samo slagao 1 godinu i auto je 2010...
Evo vidi ovog npr
A mozda je i pod nekim problemom koji ne mora da ima veze sa regularnoscu samog auta... u svakom slucaju, ako je nesto prilicno jeftino to je razlog da se dodatno provjeri i pogleda.



[Ovu poruku je menjao Nocni dana 20.06.2018. u 12:00 GMT+1]
[ sasa022 @ 20.06.2018. 11:15 ] @
@Nocni

Nevezano za ovaj primerak iz oglasa , da li imas podatke o 1.6 motorima , koji je pouzdaniji izbor "obicni" 1.6 ili 1.6 Ti-VCT ?
[ pero_brzi @ 20.06.2018. 13:14 ] @
Picaso sa 1.6 benzinskim motorom postoji bez plivajuceg zamajca , vrlo konforan i dobar automobil sa min
odrzavanjem,
prosto nema sta da se pokvari , nema puno
Ovo pisem na osnovu iskustva retkih koji imaju ovaj automobil


to je dobronameran savet
proveri ti jos jednom , da li da uzimas kredit ili da ustedis pare , i nadjes ovaj ocuvan primerak iz uvoza oko 2005 +/- godista za manje para
[ bakara @ 20.06.2018. 14:02 ] @
@izida

Mislim da ti se ovaj odlicno uklapa u budzet i to sto trazis:
https://www.polovniautomobili....78/ford-focus-10scti-titanijum

Mada ja bi za 7k, gledao ovakavog senika:
https://www.polovniautomobili....enault-scenic-15-dci-privilege
[ izida @ 20.06.2018. 18:03 ] @
Mislim da cu definitivno ici na scenik-a.
Danas sam usao u jedan ovakav sa linka i auto je bas konforan i lep iznutra.
U sledeci petak idem do banaka da vidim sta i kako...

Ovaj motor od 1.5 dci je ok? Jel ima taj prokleti plivajuci zamajac?

[ Nocni @ 20.06.2018. 18:14 ] @
Citat:
sasa022:
@Nocni

Nevezano za ovaj primerak iz oglasa , da li imas podatke o 1.6 motorima , koji je pouzdaniji izbor "obicni" 1.6 ili 1.6 Ti-VCT ?


Slican je to kvalitet jedino sto je ovaj koji zakrivljuje bregaste jaci i malo tezi ako nesto treba da se radi oko njega... npr. veliki servis se naplacuje duplo skuplje itd.

Citat:
izida:
Mislim da cu definitivno ici na scenik-a.
Danas sam usao u jedan ovakav sa linka i auto je bas konforan i lep iznutra.
U sledeci petak idem do banaka da vidim sta i kako...

Ovaj motor od 1.5 dci je ok? Jel ima taj prokleti plivajuci zamajac?


Senik ima plivajuci ali to ne treba da bude razlog da se auto odbaci ako ti se svidja.
Renoi imaju mnogo drugih vecih problema sa pumpama, diznama, dpf-om itd a plivajuci zamajac pravi probleme tek posle ogromne kilometraze... tako da to ne treba da te brine.

[Ovu poruku je menjao Nocni dana 20.06.2018. u 19:25 GMT+1]
[ bakara @ 20.06.2018. 21:01 ] @
Svaki normalan auto danas ima ili plivajuci zamajac, ili DPF ili varijablanu remenicu ...neces po tome birati auto.
[ izida @ 20.06.2018. 22:41 ] @
Ok.
Vidim svi spominju taj plivajuci zamajac.
[ Bradzorf012 @ 20.06.2018. 23:15 ] @
Benzinac ili dizelaš, to pitanje je suvišno. Samo i isključivo čist benzin, bez plina.

Koreja ili evropa, opet suvišno. Evropski definitivno i to francuz, eventualno italijan pošto im je ponuda slabija.

Automatik stop. Samo manuelni menjač.

Dakle, ostaje senik ili c4 pikaso, ako si se odlučio za tu klasu. Ako hoćeš golf klasu, imaš izbor 308, megan ili običan c4, od italijana bravo.

Izuzetak od gore navedenog bi mogao biti fokus ili b-max(mislim da je to u klasi senika, ne mogu baš da pratim sve modele i klase).

Napomena. Ovo je samo moje mišljenje, pa ga uzmi sa rezervom. Razlozi su sledeći:

Ne volim dizelaše i način kako se voze, ne volim zvuk dizela, a bogami ni dim koji ostavlja za sobom. Ne vidim nikakvu prednost dizela, u odnosu na benzin.

Ne volim korejski pristup dizajnu. Pretenciozno, seljački, ružno. Može da troši litar na sto, ne bih ga vozio. Pošto ne uzimaš premijum auto, a vagen i njegovi derivati su (po meni) precenjeni, izbor je jasan. Što se tiče automatika, to verovatno može biti dobar izbor, ali se ipak ne bih kockao.

Još jednom. Ovo je samo moje mišljenje. Možda se tebi baš dopada nešto suprotno od ovoga. Što se tiče detalja oko održavanja, servisiranja i ostalog, mislim da se ne bi trebalo time previše opterećivati. Svaki auto se kvari, svaki traži održavanje, a ti ne kupuješ neku egzotiku tipa mazde sa rotacionim motorom.
[ Nebojsa Milanovic @ 20.06.2018. 23:36 ] @
Citat:
Bradzorf012: Benzinac ili dizelaš, to pitanje je suvišno. Samo i isključivo čist benzin, bez plina.

Automatik stop. Samo manuelni menjač.

Ne volim dizelaše i način kako se voze, ne volim zvuk dizela, a bogami ni dim koji ostavlja za sobom. Ne vidim nikakvu prednost dizela, u odnosu na benzin.


Bukvalno moje reči

[ TRUE RMS @ 20.06.2018. 23:53 ] @
Citat:
bakara:[Mislim da ti se ovaj odlicno uklapa

a šta mu dodje onaj Titanijum ?

Čisto pitam... ( Ne moraš baš na prvu loptu 3 gola u gostima, aj polako, ako može)
[ Bradzorf012 @ 21.06.2018. 00:17 ] @
Nivo opreme, mislim jedan od najviših.
[ HoT_Steppa @ 21.06.2018. 07:09 ] @
Citat:
Nocni:
Senik ima plivajuci ali to ne treba da bude razlog da se auto odbaci ako ti se svidja.
Renoi imaju mnogo drugih vecih problema sa pumpama, diznama, dpf-om itd a plivajuci zamajac pravi probleme tek posle ogromne kilometraze... tako da to ne treba da te brine.



Slušajte čika Noćnog, u moru gluposti što se ovde pišu čovek ne može da dođe do izražaja.

[ Dr.sima @ 21.06.2018. 12:27 ] @
Renault Fluence, moze da se nadje skroz pristojan benzinac kupljen u Srbiji odrzavan u ovlascenom servisu.
[ drajver2 @ 21.06.2018. 12:43 ] @
Ovaj Pežo 308 koji je postavio Nocni je odličan ali sa sumljivo niskom cenom i trebalo bi ga dobro proveriti,ali zato u tom cenovnom rangu imaš zadnji model običnog c4 sa potpuno istim fenomenalnim 1.6hdi od 92ks bez plivajućeg zamajca sa 8 ventila.Ovaj novi 1.6hdi nema veze sa onim starim sa 16ventila i majstori kažu da se radi o odličnom motoru.Sam auto takođe zadovoljava sve tvoje zadate kriterijume,ima gepek od 408 litara i u unutrašnjosti je dosta lepši od ovog novog Pežoa pogotovo ako naletiš sa navigacijom,a mislim da ga možeš uzeti 2013-14 godište...

Čisto jedan ilustrativno...https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/11569957/citroen-c4
[ bordzija @ 30.06.2018. 04:42 ] @
Citat:
izida:


Pa prioritet je sto bolji auto za te pare.
Mora da bude veci od C3!
Mora da bude sa cetvoro vrata.
Da li je dizel ili benzinac je nebitno. Sadasnji je dizel,pre toga astra g benzin/gas.
Gledao sam scenic na polovnimautombilima,neko ga je spomenuo par postova u nazad,spolja mi nije toliko lep kao c4 picaso.



E u tom grmčiću leži zeka hehe taj c3 ima 1.4 hdi motor koji troši nešto smešno malo, nema plivajući ni one katalizatore tj filtere! Nigde nećeš čuti nešto loše dok za ove jače hdi motore ljudi samo kukaju i plaču po internetu a isti 1.6 se nalazi u više različitih proizvođača i svi imaju iste felere!

Ako već biraš između ta 2 auta, moj glas ide za i30 jer možeš da nađeš stvarno sa manjom kilometražom i pravom servisnom istorijom jer se svi sad menjaju staro za novo ili prvi vlasnik prodaje i kupuje nov auto.
[ Living Light @ 30.06.2018. 05:16 ] @
I ja glasam za i30 (ako se moj glas uopšte uzima u obzir)

Mislim da je I30 prehhhhebo Francuze !

eto, toliko iz režije

[ bordzija @ 30.06.2018. 05:23 ] @
Ja sam baš skoro gledao za ženu i ušao je u opticaj samo 1.4 hdi motor koji se nalazi u tom c3 ali i u pežou 207 i 208. Fiesta nam je demode pa je nismo ni gledali. Još mi je bio zanimljiv 1.3 mjtd g. punto, isto nema plivajući ni filter a troši ko upaljač te astra h sa istim motorom. Kroz malu potrošnju goriva pokriješ servise i eventualno neke popravke.

Inače ne volim francuze, sad skoro drugar uzo klia pretposlednji model 1,2 turbo benzinca sa 100 ks. Atomobil kao nov ali se ček endžin ubrzo nakon kupovine upali i... i i i i menjao je glavu motora koja je naprsla, menjao neke delove oko turbine, ostalo mu da menja džekove erbegova i crkao kontrolni displej tj jedva se vide slova. E sad problem nebi bio da oni nemaju 6 različitih verzija te muzike hehehe nov displej 26.000 dinara polovan samo u inostranstvu.
[ Living Light @ 30.06.2018. 05:51 ] @
bordzija,
Pa oni stalno imaju 18 vrsta verzija da čovek poludi od verzija
majkle im ga "Spandrljotkam"

EBT, ni comp ne može da ih izčita
phhhhička im maderbord !!!

To je strašno, !!!

Koji god Interfejs da kupiš, uvek ti neki Q nedostaje
majke im ga proizvodjačke !
[ bordzija @ 30.06.2018. 06:05 ] @
Kako mi je jedan prodavac polovnjaka rekao, kaže najbolje mi idu francuski automobili - to uglavnom dođu ljudi koji nemaju pojma sa životom, sednu pipkaju probaju i eventualno malo pitaju za cenu i kupuju. Blaženi skroz
[ botr @ 30.06.2018. 08:45 ] @
Citat:
bordzija:
Ja sam baš skoro gledao za ženu i ušao je u opticaj samo 1.4 hdi motor koji se nalazi u tom c3 ali i u pežou 207 i 208. Fiesta nam je demode pa je nismo ni gledali. Još mi je bio zanimljiv 1.3 mjtd g. punto, isto nema plivajući ni filter a troši ko upaljač te astra h sa istim motorom. Kroz malu potrošnju goriva pokriješ servise i eventualno neke popravke. .



Greska u koracima. Astra sa tim motorom ima plivajuci. Svi 1.3mjet od 90ks imaju plivajuci, kao i od 75ks u Opel varijanti. Ne tvrdim da je bas 100% tacno a ove od 75ks, ali znam da su pojedini Opel modeli sa ovim motorom imali i drugaciji menjac nego Fiat sa tim motorom, a uz to i plivajuci zamajac, koji Fiat nema. Mislim da svi od 90ks imaju i DPF.

[ Java Beograd @ 30.06.2018. 09:03 ] @
Ja i dalje ne kapiram komentarisanje da li ima ili nema plivajući zamajac?

Plivajući zamajac obezbeđuje znatno ravnomerniji rad motora a time i manje opterećenje klipova, klipnjača, bregaste - tj. ležajava ovih delova.
Time se vek dizel motora, uz savremene materijale i obradu povećava za više stotina hiljada kilometara. Bukvalno "voziš i ne misliš". Motor će svakako nadmašiti životni vek automobila. Samo menjaš ulje na vreme.

Plivajući zamajac obezbeđuje mirniji i znatno tiši rad na manjim obrtajima tj. nema "traktorskog relanta"

Da, treba ga zameniti, otprilike uz 3. zamenu seta kvačila. So what ?

I sad, pitam: da li je prednost ili mana kad auto ima plivajući zamajac ?
[ HoT_Steppa @ 30.06.2018. 11:27 ] @
U Srbiji gde plivajući košta kao 10% vrednosti auta (ili čak i više za starije od desetak godina) je mana.

Hipotetički, da crknu u Srbiji na autu od 2000 evra dizne, plivajući, turbina sve u isto vreme, pitanje je da li se isplati popravljati.
[ bordzija @ 30.06.2018. 13:53 ] @
Pa u tome i jeste problem kada su u pitanju polovni automobili, što su ti delovi svi baždareni da crknu jedan za drugim ali nikada odjednom nego ti izvuče u kratkom roku gomilu para iz džepa a i dalje je stara kanta. Plivajući zamajac je neophodan za jače motore i ima svrhu dok kod slabijih ne vidim nikakvu potrebu za ugradnjom istih.

@Botr mislio sam na korsu 1.3 sa 75 ks greška

[Ovu poruku je menjao bordzija dana 30.06.2018. u 19:43 GMT+1]
[ Java Beograd @ 01.07.2018. 18:31 ] @
Citat:
HoT_Steppa:U Srbiji gde plivajući košta kao 10% vrednosti auta (ili čak i više za starije od desetak godina) je mana.
Onda kupiš Golfa 2 i ne misliš.

Nema plivajući, nema turibinu, nema elektropodizače, nema air-beg (da ti sija lampica), nema klimu (pa da moraš da je puniš) ...

... i tako redom mogu da nabrajam šta sve nema, što je sve prednost !
[ Java Beograd @ 01.07.2018. 18:36 ] @
Zapravo, pitanje je koliko ko koristi auto, i koliko daje na gorivo, pa kad se to uporedi sa održavanjem, onda može da bude nekome mnogo ili malo.
[ botr @ 01.07.2018. 18:38 ] @
Citat:
bordzija:
Pa u tome i jeste problem kada su u pitanju polovni automobili, što su ti delovi svi baždareni da crknu jedan za drugim ali nikada odjednom nego ti izvuče u kratkom roku gomilu para iz džepa a i dalje je stara kanta. Plivajući zamajac je neophodan za jače motore i ima svrhu dok kod slabijih ne vidim nikakvu potrebu za ugradnjom istih.

@Botr mislio sam na korsu 1.3 sa 75 ks greška

[Ovu poruku je menjao bordzija dana 30.06.2018. u 19:43 GMT+1]



Za Korsu C nisam siguran, ali D sa tim motorom ima plivajuc zamajac, bez obzira na 75ks.
[ HoT_Steppa @ 01.07.2018. 19:58 ] @
Citat:
Java Beograd:
Zapravo, pitanje je koliko ko koristi auto, i koliko daje na gorivo, pa kad se to uporedi sa održavanjem, onda može da bude nekome mnogo ili malo.


Imali smo temu gde se pisalo o realnoj ceni pređenog kilometra u zavisnosti od svih parametara, nabavna cena, potrošnja, redovni servisi, vanredni servisi, atesti (ako postoje, za plin i metan), gume, itd
[ bordzija @ 01.07.2018. 20:12 ] @
Citat:
botr:
Citat:
bordzija:
Pa u tome i jeste problem kada su u pitanju polovni automobili, što su ti delovi svi baždareni da crknu jedan za drugim ali nikada odjednom nego ti izvuče u kratkom roku gomilu para iz džepa a i dalje je stara kanta. Plivajući zamajac je neophodan za jače motore i ima svrhu dok kod slabijih ne vidim nikakvu potrebu za ugradnjom istih.

@Botr mislio sam na korsu 1.3 sa 75 ks greška

[Ovu poruku je menjao bordzija dana 30.06.2018. u 19:43 GMT+1]



Za Korsu C nisam siguran, ali D sa tim motorom ima plivajuc zamajac, bez obzira na 75ks.


Vidi stvarno sad sam bacio oko, za ovo nema razloga sem verovatno su utanjili celu radilicu i ostale elemente menjača. Ušteda materijala na uštrb održavanja hehehe
[ Nocni @ 02.07.2018. 08:34 ] @
Svi dizeli preko 100 konja imaju plivajuci zamajac a za manje snage neki ga imaju a neki ne. Ta korsa sa motorom od punta ima plivajuci iako ga punto nema u toj snazi... U svakom slucaju kad se kupuje auto najvaznije je da je limarijski dobar i da nije udaran...
Onaj pezo 308 1.6hdi 2015 kojeg sam postavio ovdje kao preporuku, odma je prodat... reklo bi se zbog toga sto ni on nema plivajuci a realno zbog toga sto je bio jeftin.
[ bordzija @ 02.07.2018. 14:29 ] @
Ako malo bolje obratite pažnju 80% tih vozila stoji i prodaje se po godinu dana na oglasu jer su prenapumpane cene a tek 20% ima realnu cenu i odmah ode. Ko hoće da kupi polovan auto nek otvori četvore očiju i čeka ko zapeta puška. Sad skoro sam gledao neki auto za drugara, pošaljem mu link i već posle par sati auto nestane sa oglasa.
[ botr @ 02.07.2018. 15:21 ] @
Nisu cene napumpane, nego je trziste preplavljeno automobilima. Svako ko ima neku paru u dzepu preprodaje automobile.
[ Java Beograd @ 02.07.2018. 15:30 ] @
Citat:
bordzija:Ako malo bolje obratite pažnju 80% tih vozila stoji i prodaje se po godinu dana na oglasu jer su prenapumpane cene ...

I ne samo to: postoji gomila automobila sa oglasa koji se ukinu, a onda se isti auto objavi na "novom" oglasu.

Jer, pravom kupcu je svakako bitan datum oglašavanja.
[ bordzija @ 02.07.2018. 16:04 ] @
Ima i toga, to je stara prevara koja se zove "prodato" Stoji pristojan auto, pristojna cena, nazoveš telefonom a automobil prodat pre pola godine. U čemu je caka, preprodavac ti kaže preko telefona da ima još takvih automobila u ponudi ali nema vremena da ih stavi u oglas tj fotka i slično. Onda ti zapucaš tamo kaaaad ono sve sami krševi i po duplo većim ciframa. Njemu je samo bitno da ti dođeš ništa drugo ga ne zanima.

Najpoznatija je prevara sa zamenom automobila uz doplatu.
[ etjen @ 07.07.2018. 16:18 ] @
@izida

evo ja prodajem svog Scenica, baci pogled
https://www.polovniautomobili....ault-scenic-16dci-130-business
[ sasa022 @ 07.07.2018. 16:36 ] @
@etjen

Sto menjas tog Senika , nije ni godinu dana kod tebe ?
[ HoT_Steppa @ 07.07.2018. 17:04 ] @
Citat:
etjen:
@izida

evo ja prodajem svog Scenica, baci pogled
https://www.polovniautomobili....ault-scenic-16dci-130-business


Ajoj, start/stop:

[ etjen @ 07.07.2018. 17:22 ] @
Citat:
sasa022: @etjen

Sto menjas tog Senika , nije ni godinu dana kod tebe ?


Imam neke svoje fiks ideje, nemaju veze sa kolima, trebaće mi verovatno pare
[ etjen @ 07.07.2018. 17:27 ] @
Citat:
HoT_Steppa:
Citat:
etjen:
@izida

evo ja prodajem svog Scenica, baci pogled
https://www.polovniautomobili....ault-scenic-16dci-130-business


Ajoj, start/stop:



Ovo nema nikakve veze sa start stop sistemom, nego sa bezkontaktnim paljenjem tzv handsfree kartice
[ HoT_Steppa @ 08.07.2018. 09:45 ] @
Da, u pravu si, nemaju svi automobili sa start/stop dugmetom i beskontaktno paljenje.
[ drajver2 @ 13.07.2018. 20:45 ] @
@izida
Bilo bi korektno da se postavljač teme javi i kaže da li je kupio auto ili možda odustao od kupovine.

Već više od dve nedelje se ne oglašava,a mislim da je bilo korisnih komentara u temi...pozz
[ etjen @ 14.07.2018. 11:42 ] @
ja prodao svoj, tako da može da se ignoriše moja ponuda
[ izida @ 14.07.2018. 16:44 ] @
Citat:
drajver2: @izida
Bilo bi korektno da se postavljač teme javi i kaže da li je kupio auto ili možda odustao od kupovine.

Već više od dve nedelje se ne oglašava,a mislim da je bilo korisnih komentara u temi...pozz


Posto auto uzimam na kredit malo me zezaju iz banke.
Ugovor za stalno imam od proslog mesece a banka trazi minimum tri,tako da cekam i pizdim.
[ izida @ 15.08.2018. 06:45 ] @
Evo samo da javim da nista nisam kupio.
Ostajem na C3.
Dobio sam kredit od banke,ulozicu u C3 500e a ostatak ce ipak ici na renoviranje kuce.

Nov namestaj,laminat,krecenje i slicno mi je potrebnije od auta trenutno...

Hvala svima na pomoci,auto ce ipak da padne kad prodje tiket neki malo bolji :-)
[ MaCvele @ 02.09.2018. 11:38 ] @
Da ne otvaram novu temu, kad je već u pitanju C4 picasso.
Za sad vozim xsaru picasso, i baš mi odgovara auto. Menjao bih je za isti, samo noviji. Gledao sam 2010. godište može za nekih 5000€ da se nađe. Kod picassa su u ponudi uglavnom svi dizeli, tako da ne bih razmatrao kupovinu benzinca.
Sad, opcije su 1.6 i 2.0. Znam da je logično da je 2.0 očuvaniji motor, ali mi 1.6 prilično smanjuje troškove. Druga stvar je manuelni ili automatski menjač. Bežati od ovog drugog ili ne? I kako na prvu loptu proveriti ispravnost istog?
[ sasa022 @ 03.09.2018. 16:25 ] @
@MaCvele

U Xsaru se 2.0HDI ugradjivao do 2005.godine.
1.6HDI je isao u restajling model od 2004 pa do kraja proizvodnje.

Ako se uzme u obzir da su gotovo svi automobili iz uvoza sa ogromnom kilometrazom , 1.6 u ukupnom zbiru nije jeftiniji od 2.0.

Cena od 5000€ je previsoka.
[ MaCvele @ 03.09.2018. 20:00 ] @
Sad čitam svoj post. Nisam bio jasan, mislio sam da zamenim xsaru za c4 picasso.
Par majstora mi reče da je 1.6 ok motor, ali se razilaze oko toga da li uzeti sa robotizovanim menjačem.
Gledam samo od 2010. godišta. Svi su iz uvoza, to mi ne gine, i sumnjam da je i jednom originalna kilometraža (ni jedan u oglasima nema preko 200k km).
I automatsku klimu, poželjni i parking senzori (zbog žene).
[ mjanjic @ 03.09.2018. 21:52 ] @
Ja kontam da se kod nas uvoze samo primerci kao OVI (ne računam ove skuplje koji su ubačeni kao reklame).

Možda ima ljudi koji dovoze iz Nemačke, probereš primerak i središ da ti dovezu, bar ćeš da platiš upola cene, i ostane ti para da ga doteraš da bude kao nov.
Ono, kad vidiš, ima za manje od 1000€, a ima isto 2005. godište i preko 2500€. Šta misliš, šta koji se od tih uvoze?
Generalno, cene budu veće ako su urađeni svi servisi, malo očuvaniji enterijer i limarija bez većih ogrebotina i sl., ali sve to može kod nas da se uradi za upola razlike u ceni. Jedino je problem elektronika, danas kod svakog auta ako počne da zeza, većina majstora, čak i u ovlašćenim servisima, ne može da se izbori sa tim.
[ Nebojsa Milanovic @ 04.09.2018. 01:01 ] @
Srpska priča o polovnim automobilima meni je toliko apsurdna da u njoj najčešće ne želim da učestvujem.

Nije tačno da se uvoze samo leševi, itekako se može naći odličan polovan auto a da nije skup.

Ali taj polovan auto:

- Nije Passat 2.0TDI star četiri godine sa cenom od 8.999 eur i 123.456km na satu.

- Nije Punto 1,3 MJT sa cenom od 2.999 i sličnim km.

- Nije _________________________upiši bilo koji uništeni dizelaš kome je duša izvađena ali zato "brate malo troši"...

Itd.

Kada bi maloumi Srbi umesto takvih gluposti gledali prave aute, mnogo bolje bi prolazili.



btw, bio sam u Letoniji 15 dana, šetao glavnim gradom i između ostalog gledao i aute naravno.

Na svakih 5-6 komada TSI dolazi jedan TDI, što je odnos sa kojim je se i lično slažem.

Samo u retardiranoj Srbiji je odnos dizel/benzin takav kakav jeste, i raspadnuti dizeli imaju toliko nenormalne cene.