[ Sasamat @ 28.10.2018. 08:56 ] @
Imam problem sa Genius-ovim sw-hf5.1 5050 v2 ne daje znake zivota. Probao sam da ga otvorim, ali ne ide. Sa zadnje strane kad se skine poklopac i dalje ostaju unutra zarobljeni mrezni stepen i pojacaja. Skinuo sam i mrezu sa zvucnika sa strane, ali ponovo nista. Kad sam osrafio zvucnik ustanovio sam da je zalepljen za drvenu kutiju. Ako neko zna kako da ga otvorim puno bih mi pomogao.🤔
[ zeoN_Rider @ 28.10.2018. 10:15 ] @
Ovo je valjda dovoljno?

[ Sasamat @ 28.10.2018. 10:34 ] @
Hvala na slici. Ali i dalje ostaje jedina mogucnost, a to je da izvadim zvucnik. Kako da ga odlepim od drveta a da ga ne ostetim?
[ zeoN_Rider @ 28.10.2018. 11:10 ] @
Pažljivo nožem/skalpelom seckaj tu žutu materiju između zvučnika i daske, zatim mrdaj zvučnik levo desno i ka napolje.
[ gilopile @ 28.10.2018. 11:27 ] @
Ako nece tako, nakapaj nitro razredjivac ili aceton, samo pazljivo i u malim kolicinama po zutom lepku i pazi da ne ode na ivice membrane.
[ zeoN_Rider @ 28.10.2018. 11:33 ] @
Daaaaaaa, nitro. Zaboravih na hemiju.
[ Sasamat @ 28.10.2018. 16:23 ] @
Hvala na pomoci!
[ mrkabrka @ 28.10.2018. 21:55 ] @
Šta nije u redu ? Ako uopšte ne pokazuje znake života..može biti mrežni trafo-termički osigurač u samom transformatoru.,pažljivo pronaći i prespojiti izvode osigurača- uvrnuti dve žice....
[ zeoN_Rider @ 28.10.2018. 22:03 ] @
Taj uređaj ima svič napajanje, nema mrežnog transformatora onog pravog.
[ gilopile @ 29.10.2018. 09:11 ] @
Ni ja nisam znao da je svicersko, obicno klasicne trafoe su stavljali u te sisteme...

Moze lako biti da je samo napajanje geknulo.
[ zeoN_Rider @ 29.10.2018. 09:28 ] @
U odnosu na starije tipove ovaj baš i nije tako prost koliko god to na prvo gledanje izgleda.
[ gilopile @ 29.10.2018. 09:49 ] @
Da, nije uopste poput starijih modela. Ima tu stosta sta moze da odapne. Jezim se od ovakvih budzevina.
Ali prvo krenuti od napajanja, proveriti top260en...izlaz 25/18V...

Jesu li unutra komplet moduli izlaznog pojacala tda7492p?
[ Sasamat @ 29.10.2018. 22:22 ] @
Upravo tako golim okom se vidi da su pinovi top260en pocrneli. Na samoj ploci se vidi. Takodje se vidi i da je osigurac pregoreo. Sto se izlaznog stepena tice je Tda 7942p. Nemam nekog iskustva sa prekidackim napajanjima, sta je dalje otislo ne znam. Valjda cu se snaci?
[ zeoN_Rider @ 29.10.2018. 22:34 ] @
Citat:
Sasamat Sto se izlaznog stepena tice je Tda 7942p.


Valjda 7492P.
[ mrkabrka @ 30.10.2018. 19:17 ] @
Valjalo bi da imaš nekakav- stoni ispravljač sa regulacijom napona od 0 - 30V- 2A i zaštitom od kratkog spoja - pa da probaš te izlazne stepene.,pre toga ispitaj sve zvučnike i kablove...nešto je tu odapelo pa je zato i otišlo napajanje...
[ zeoN_Rider @ 30.10.2018. 19:25 ] @
Za 7492P je potrebno i još ponešto da bi radilo a ne samo 30 V DC.
[ Sasamat @ 30.10.2018. 22:43 ] @
Pomesao sam brojke... Desava se 😊. Gde mogu da kupim top260en? Takodje mi treba sema za ovaj surraund. Na ulazu mi je otisao NTC. Ne vidim oznaku.
[ zeoN_Rider @ 30.10.2018. 23:07 ] @
Citat:
Sasamat Gde mogu da kupim top260en?


http://www.belielektronik.rs/T...-KOLO?search=top&limit=100
[ zeoN_Rider @ 30.10.2018. 23:10 ] @
Citat:
Sasamat:
Takodje mi treba sema za ovaj surraund. Na ulazu mi je otisao NTC.



[ mrkabrka @ 31.10.2018. 17:41 ] @
I još cena kod belog - TOP-250YN - 725rsd...i proveriti ili promeniti mrežni elko 150uF-400V...
[ zeoN_Rider @ 31.10.2018. 17:55 ] @
Da, elko se podrazumeva.
[ Totti- @ 17.12.2018. 17:44 ] @
Da se nadovezem na temu i ja imam Genius 5.1
Model No. SW-HF 5.1 5050 V2
Problem koji imam je da mi ne radi bass,9 godine ga imam i do sada nisam nikada imao problema ,dosta je koriscen ,prekjuce je radeo na 26 volume,odjednom je prestao bass da se cuje samo je ostao centralni centralni ,jer ostali sateliti nisu prikljuceni ,renoviraje stana pa dok se sredi a posle ce i oni da se nakace :) ,svakave kombinacije sam probao ali nista nece samo centrali radi ,odneo ga kod majstora dva dana je bio tamo , proverio mi plocu i kaze da mu ne salje signal od zucnika ,tj ne dolazi mu koliko vec treba oma da ima i ostao je pri tome da je zvucnik otisao ,nije hteo da ga otvara da ga ne bi ostetio jer je ceo zatvoren ,ja probao skinuo onu mrezicu ali vidim da je lepljen vucnik ,ostalo mi je jos njega da izvadim ,sta bi moglo biti ,kako ga proveriti ,ako je zaista crkao koji da stavim umesto njega pozzz
[ zeoN_Rider @ 17.12.2018. 18:34 ] @
Citat:
Totti-a probao skinuo onu mrezicu ali vidim da je lepljen vucnik ,sta bi moglo biti ,kako ga proveriti ,ako je zaista crkao koji da stavim umesto njega pozzz


Veoma prosto, ovrni šest zavrtnjeva koji drže ploču elektronike a koja se nalazi sa zadnje strane. Na nju osim tanjih dolaze i dve deblje žice crvena/crna to su žice od bas zvučnika. Isklju žice sa glavne ploče i probaj zvučnik mehanički da pomerašza zadnje strane, mada mislim da je on ispravan. E sad da bi bio siguran te dve žice prikači na izlaz za jedan od prednjih i pusti muziku.

Pazi, sve ti je otvoreno!
[ Totti- @ 17.12.2018. 22:03 ] @
povezao sam te dve zice a ilaz za srednji zvucnik i on se cuje radi mi zvucnik :) sta dalje ?

[Ovu poruku je menjao Totti- dana 17.12.2018. u 23:26 GMT+1]
[ zeoN_Rider @ 17.12.2018. 22:13 ] @
Detaljnije, pronađi žice koje idu ba bas zvučnik ili daj bar neku sliku.
[ Totti- @ 17.12.2018. 22:35 ] @
Da nije otisao izlaz za njega
[ zeoN_Rider @ 17.12.2018. 22:47 ] @
A kako neko sa druge strane ekrana da zna?

[Ovu poruku je menjao zeoN_Rider dana 18.12.2018. u 00:00 GMT+1]
[ Totti- @ 17.12.2018. 22:57 ] @
Nikako ali sta jos da probam ,sad znam da radi zvucnik i hvala ti ,ali sta dalje kako da dodjem do kvara
probao sam da promenim mesta bananicama ,bela bananica gde pise centar ona radi a crvena gde pise wofer ona ne radi a kada nju ubacim u belu onda centralni radi a kada prebacim belu bananicu u crveni cinc onda nece,ne znam da li ovo ima nekakve veze

[Ovu poruku je menjao Totti- dana 18.12.2018. u 00:25 GMT+1]
[ Totti- @ 31.01.2020. 21:09 ] @
Posle duzeg vremena evo mene opet
Re eno mi je da je otisao izlaz , da zvucnik radi , otislo je TDA 7294
A gde se ono ovde nalazi

[ puntoo @ 01.02.2020. 07:25 ] @
Mora biti na nekom masivnijem hladnjaku.
[ gilopile @ 01.02.2020. 07:39 ] @
Posto ti je ona prva slika samo napajanje, logicno je da se nalazi na toj zelenoj ploci. Na tom dugackom hladnjaku jedan od njih.
[ zeoN_Rider @ 01.02.2020. 07:45 ] @
Citat:
Totti-:
A gde se ono ovde nalazi


Koje ono?
[ gilopile @ 01.02.2020. 07:48 ] @
Zeonko, ono pa TDA 7294 :)
[ puntoo @ 01.02.2020. 07:55 ] @
Može biti i na plocici napajanja,onaj veliki rebrasti hladnjak šta je na njemu?
[ gilopile @ 01.02.2020. 08:05 ] @
Ne moze biti u delu napajanja nikako. Ne stavlja se ni pod razno pojacavacki IC na plocu napajanja. Tu je neki FET, najverovatnije.
Svi IC-evi su na zelenoj ploci ispod tog dugackog hladnjaka, nema sumnje.
[ puntoo @ 01.02.2020. 08:56 ] @
Ic je TDA7492MV a ne TDA 7294,radi u D klasi pa i ne treba neki veći hladnjak,tako da je dovoljan i onaj Al. U profil ,ostala tri Ic su TDA7492P,
[ puntoo @ 01.02.2020. 09:15 ] @
null
Link za service manual,ja bih prelemio najpre induktivitete na izlazima TDA 7492MV pa onda probao
[ gilopile @ 01.02.2020. 09:21 ] @
U to ne ulazim koliki mu hladnjak treba. Pogledaj bar konektor na PSU. Da je IC na toj ploci, trebao bi i jedan konektor sa skoro koliko i pinova ima IC da se veze na plocu. :) Na PSU ima 2 konektora ( klasika ) 230V i izlaz, obicno 2 napona, jedan 35V+ i drugi tipa 12V...
Do sada jos nisam video tu egzibiciju.
[ Totti- @ 01.02.2020. 09:35 ] @
U pravu ste ispod hladnjaka je , vidi se ostecenje
[ zeoN_Rider @ 01.02.2020. 12:21 ] @
Citat:
puntoo:
Ic je TDA7492MV a ne TDA 7294,radi u D klasi pa i ne treba neki veći hladnjak,tako da je dovoljan i onaj Al. U profil ,ostala tri Ic su TDA7492P,

To je i meni bilo čudno da se radi o TDA7294.
[ Totti- @ 01.02.2020. 17:47 ] @
Gde mogu naci TDA 7492 MV
Kako da znam koliko ima pcs lot

[ SASA M. @ 01.02.2020. 19:01 ] @
npr sa aliexpress
1pcs/lot TDA7492 TDA7492P SSOP36
US $0.62 / piece Free Shipping

Ako je verovati da su chipovi uopste videli STMicroelectronics o filipsu da i ne govorim
[ ademare @ 01.02.2020. 20:13 ] @
Dok ne prodje ova bolestina , narucivati iz Kine bice vrlo otezano .

Ne sto Kinezi nece da prodaju , vec ogromna vecina aviona vise ne leti Za i Iz Kine . Pitanje je kako ce to uopste da dodje jer je sve to letelo putnickim avionima .

Nije neki novcani rizik , sitnis , ali ima u najboljem slucaju da se ceka mesecima .
[ SASA M. @ 01.02.2020. 22:23 ] @
Moj komentar nije vodio u pravcu kupovine iz kine, naprotiv, pogotovo integralnih, kola tranzistora i sl. Dat je samo primer kako oznacavaju kolocinu gde 1 lot moze biti i 1pcs...
[ ademare @ 02.02.2020. 00:02 ] @
Ja sam kupovao , i to cesto . U neka srecnija vremena pre par godina , posebno leti je stizalo i za 15-20 dana , mali paketici sa najmanjim prioritetom .

Sad kad se ovo namestilo , ne bih uzimao sem onako kad bas nije hitno , pa da se nadje za neki sledeci put.
[ Totti- @ 02.02.2020. 11:54 ] @
Znaci mogao bih sa alija , nije mi priblen cekanje, i sitan novac je u pitanju i onako godinu dana po majstori bio ne moze da ga oprave, te mi ovo crklo te ono, nasao sam na aliju sa 1 pcs lot 169 din , sa 2 pcs lot 200 i nesto , da narucim ja sa 1 pcs
[ ademare @ 02.02.2020. 12:58 ] @
Naravno da moze sa Alija . Ja sam samo te sitne elektronike imao nekoliko stotina porudzbina . Jedno vreme sam vecinom to i kupovao . Bar 90 % paketa .

Sad dal 1 ili 2 . Vidi kakav je prodavac i pogledaj kakva je situacija sa postarinom . Ja bas ne nalazim tu ponudu .

Ostavi link slobodno .
[ Totti- @ 02.02.2020. 13:07 ] @
Ovaj sam mislio
#Aliexpress RSD 178.43 | TDA7492MV TDA7492MYS HSSOP36
https://a.aliexpress.com/_sgRMQ8
[ ademare @ 02.02.2020. 14:21 ] @
Taj sa postarinom je ukupno 2.8 $ komad . To je neka cena .

Jedino sam jos nasao ovaj 0.2 $ jeftinije ali je prodavac malo bolji jer ima 100 % pozitivnih , sto nije bas lako videti na Aliju , posebno kada prodavac radi 6 godina .

Kod njega je cena sa postarinom 2.57 $

https://www.aliexpress.com/ite...web201602_5,searchweb201603_53

Svakom prodavcu naglasi da ti treba bas MV , jer je to mono . Sa P oznakom je 2 X 25 Wati , a i oni su dosta jeftiniji .

To kod ovog prvog je poznati trik Ali prodavaca za cenu . Pise ta cena , ali kada oznacis 1 komad i postarina ispadne 368 din . Na Aliju je povoljnije kupovati u US $ . Ja tako stalno radim . Zato sam ovde i poredio cene u $ . Jer ovaj iz tvog linka u $ je 300 din. a u dinarima 368 , dosta vise zbog nepovoljnijeg kursa na sajtu .
[ Totti- @ 02.02.2020. 14:59 ] @
Kupovao sam do sada na aliju, ali nisam im naglasavao za nesto , da ja ovo porucim sto si mi poslao pa ne znam kako ide to naglasavanje poske porudzbine ili?
[ ademare @ 02.02.2020. 16:32 ] @
Kada porucis , stavis u korpu , pa na onom ekranu gde ispise sve cenu i ostalo ima mesto za poruku prodavcu . Tu mozes da napises , ali i ne moras . Na slici proizvoda pise MV i u naslovu i oznaka ali i 50W mono BTL class-D .

Tako da nije obavezno nista pisati , moze i bez toga .
[ Totti- @ 02.02.2020. 18:05 ] @
Ok hvala
sada cu da porucim
[ Totti- @ 23.07.2020. 21:15 ] @
Konacno izlaz stigao pre mesec ipo dana , oduzilo se zbog korone 😁, namestio i radilo sve kako treba do juce , desilo mi se da sada nista ne reaguje , upali se ali se nista ne cuje , kada se ranije upali iza na dugme cuo se bas, sada se nista ne cuje , ne radi ni srednji ,bas nista , sta sad moze da mu bude, opet ga otvarao , pogledao sve mu ok , struja bila nestajala par puta , ali radeo je , nema nista sto se tice da je izgorelo , sve delije ok , izlaze pogledao sve je super, sta da radim
[ Totti- @ 09.11.2020. 09:38 ] @
Da li mi neko moze reci kako da nadjem ovaj deo , kako se zove , mislim da su oni crkli, ne mogu nigde da nadjem , kucam i oznaku ali nista
[ SASA M. @ 09.11.2020. 11:18 ] @
To su ovi momci:


imas na prethodnoj strani link do sheme koju je dao Puntoo
[ DSL @ 09.11.2020. 20:46 ] @
Citat:
Totti-:
Da li mi neko moze reci kako da nadjem ovaj deo , kako se zove , mislim da su oni crkli, ne mogu nigde da nadjem , kucam i oznaku ali nista


To, ako je vrisnulo, onda ja nakapam carske vodice sebi u oči...da progledam.


[Ovu poruku je menjao DSL dana 09.11.2020. u 22:37 GMT+1]
[ puntoo @ 10.11.2020. 13:06 ] @
Proveri pvo napajanje,trealo bi da imaš 25v i 18v na konektoru napajanja.Krajnji izvodi konektora su + a unutrašnja dva -,tu i meri.
Osigurac si valjda gledao.
[ gilopile @ 10.11.2020. 13:37 ] @
Nisu te prigusnice/zavojnice crkle 100%.
Najverovatnije, ako je sam zvucnik OK, da je TDA-c crko.

Nisam gledao semu, ali ako ima LED svetlo kada se ukljuci, nije ni osigurac, jer ako stave, stave ga odmah iza primara/greca. Tako da je i to OK.


[ Totti- @ 29.11.2020. 21:25 ] @
Radi samo na izlazu fl-fr na ove ostale nece , izgleda da su izlazi , ovo gore sam sto sam naveo provereno i sve je u redu, zamenicu sva 4 izlaza pa ce da vidimo.
[ Totti- @ 10.11.2021. 18:10 ] @
Crkla mi sad 3 izlaza , ne moze vise da se lemi , sve izgorelo oko izlaza od lemljenja , da li neko moze da mi kaze gde bih mogao da nadjem samo plocu.