[ gti2 @ 10.12.2018. 20:04 ] @
Davno beše kad sam kupovao poslednji put...
Tada sam gledao da je class 10 i rešen problem.
Kod ovih današnjih su neke nove oznake (U1,U3,SDHC,SDXC...) pa ne znam šta tačno da gledam pošto nije kod svake naznačena brzina pisanja.
Kartica bi bila 32GB i koristila bi se za kameru u automobilu (DVR) u FHD rezoluciji.
Može i preporuka za brend što se tiče kvaliteta, Samsung, SanDisk ili nešto treće?


[Ovu poruku je menjao gti2 dana 10.12.2018. u 21:30 GMT+1]
[ Goran Mijailovic @ 10.12.2018. 20:45 ] @
Ja uvek uzmem Transcend, imam u kameri 32Gb Transcend i to fercera kao ludo.

Prvo gledaj da bude klasa 10 a onda nek piše i U1 a U3 još je i bolje. Prvo su bile SD pa SDHC pa su nam stigle i SDXC kartice.

Pogledaj oznake i brzine na slici.


[ gti2 @ 10.12.2018. 20:55 ] @
Jasno kao dan, hvala
[ Miroslav Cvejić @ 10.12.2018. 21:02 ] @
Pre svega, proveri šta tvoj uređaj može da primi.
SDHC će raditi u uređajima koji čitaju SDXC ali obratno ne.

Moja kamera na primer nije mogla da pročita 32GB SDXC. Nije htela ni da se upali sa njom, dok je SDHC 32GB radila normalno.
[ gti2 @ 10.12.2018. 21:28 ] @
Verovatno je i ovde isti slučaj (btw hvala na korisnom savetu) pošto na sajtu proizvođača ne nalazim takvu informaciju, a prodavac sa Ali-a nudi SanDisk SDHC U1 kao preporuku.
Link proizvođača https://www.70mai.com/en/dash-cam
[ Goran Mijailovic @ 10.12.2018. 21:48 ] @
Ja sam uflešovao Hama USB 2.0 card reader 19 in 1. Naime ovaj uređaj nije mogao da čita SDHC kartice pa sam ja iskopao negde da može da se u njega ubaci firmware od nekog isto Hama uređaja i sad on čita SDHC a nisam siguran ali sam skoro ubeđen da čita i SDXC.
Ovo pričam iz razloga što ne mora da znači da uređaj pogotovo noviji koji čita SDHC neće čitati SDXC, a sa današnjim cenama kartica to i nije neki problem.
[ ademare @ 11.12.2018. 10:46 ] @
Citat:
gti2:
Verovatno je i ovde isti slučaj (btw hvala na korisnom savetu) pošto na sajtu proizvođača ne nalazim takvu informaciju, a prodavac sa Ali-a nudi SanDisk SDHC U1 kao preporuku.
Link proizvođača https://www.70mai.com/en/dash-cam


Nemoj kupovati SD kartice iz Kine !

Razlika u ceni nije prevelika , ali kod nas je ipak u radnjama , proveren kvalitet , kao i garancija .

Ja kupujem kod nas Kingstonove i nisam nikada imao probleme . Garancija je 5 godina . Iz Kine sam kupovao sve i svasta ali SD samo u radnji .
[ gti2 @ 11.12.2018. 11:44 ] @
Nije mi to bila namera, samo sam napisao zbog pitanja kompatibilnosti.
Imam mogućnost kupovine Transcend SDHC U1 32GB za 6e sa 3 godine garancije (u Srbiji).
[ ademare @ 11.12.2018. 14:02 ] @
Tolika je cena i za Kingston isti kapacitet , ista brzina , plus 2 godine duza garancija .
[ gti2 @ 11.12.2018. 17:06 ] @
Ja juče tražio onako na brzinu po ovim poznatijim sajtovima, sve nešto 1500-2000, još malo pa skuplja kartica od DVR-a...
U principu i ova što sam je našao je skuplja za nekih 20-ak posto, ali sa rabatom izađe toliko.
Da li možeš da ostaviš link do tog Kingstona, ovde ili na pp?
[ ademare @ 11.12.2018. 18:08 ] @
Moze , da je tajna ne bih pisao

https://www.emmi.rs/memorijske...-i-10m.11.html?productId=69714

Sada vidim da je za ovaj model garancija takodje 3 godine ? Ja sam kupovao druge Kingston po 5 godina , pa sam mislio i da je za ovaj model , ali vidim da nije .
[ gti2 @ 11.12.2018. 18:25 ] @
Mene čudi da daju i 3 godine na artikle tog cenovnog ranga.
[ bakara @ 11.12.2018. 18:59 ] @
mene cudi da je 3 godine kada je garancija na kingston kartice 5 godina, tu je malo emmi krajcovao garanciju

https://www.kingston.com/en/company/warranty#duration

Ako ne daj boze rikne obratiti se uvozniku jer na njihovom sajtu za istu karticu stoji da je 5 godina garancija, a i na kingston sajtu stoji da je 5 godina tj lifetime.

U svakom slucaju garancija na fles memorije (narocito za intenzivno koriscenje kao sto je za kameru) ce ti itekako trebati, tako da memoriju obavezno kupi ovde.

btw, imam istu kameru
[ gti2 @ 12.12.2018. 16:03 ] @
Izgleda da je skraćena garancija u modi
Danas mi stigle kartice, kupljene od uvoznika, na sajtu piše 3 godine, na pakovanju 5.
[ bakara @ 12.12.2018. 19:46 ] @
Ti "zaboravi" tih 3 godine i pozovi se na tih 5 koje pise na ambalazi :)
[ calexx @ 12.12.2018. 20:40 ] @
Ako se nešto desi posle 3+ godine, verovatno će razmišljanje da bude ... ma ko će da gubi vreme sa karticom od samo 32GB.
[ gti2 @ 13.12.2018. 06:29 ] @
Za ove pare, ja sigurno necu :)
Snimljen materijal svakako nije od znacaja osim u slucaju udesa, a to lako moze da se prebaci na drugi uredjaj.
[ looker-on @ 22.02.2019. 06:59 ] @
Nedavno sam kupio u jednom tržnom centru karticu Kingston, 64gb, klasa 10 (1). Kartica uredno upakovana sa svim podacima na pakovanju kao i na samoj kartici.
Problem je nastao kada sam je priključio na kompjuter, formatirao i krenuo da prebacujem podatke sa stare kartice od 16gb. Sve sam prekopirao, karticu ubacio u telefon a ono svi folderi prazni?!
Bio sam prosto zbunjen. Ponovio sam operaciju i opet isto. Na kraju sam karticu "propustio" kroz RMPrepUSB i ispostavilo se da je kartica ustvari samo od 2gb?!
Karticu sam vratio ali uz čitavu prepirku i ubeđivanje da je to nemoguće mada su i sami proverili karticu i videli da je samo 2gb.
[ Branimir Maksimovic @ 22.02.2019. 07:13 ] @
To ti je kad prodaju kineske laznjake...
[ looker-on @ 22.02.2019. 08:04 ] @
Citat:
Branimir Maksimovic: To ti je kad prodaju kineske laznjake...

Da, ali kako se sa tim izboriti?
Ajde da sam kupio na pijaci pa da kažem da sam nasamaren ali u radnji i to u tržnom centru?!
Biće da se to radi po sistemu, ako se neko i požali, ok, zamenićemo?
Malo sam kopao pa netu i takve kartice se valjaju na veliko za siću. Verovatno su ostale zalihe takvih kartica a one više nisu nikome interesantne sa takvim kapacitetom. Neko ih je prepakovao, preštampao i pustio u prodaju.
[ bachi @ 22.02.2019. 08:23 ] @
Izboriti se tako što ćeš da odeš i vratiš proizvod i uzmeš novac nazad.
[ looker-on @ 22.02.2019. 08:55 ] @
Citat:
bachi: Izboriti se tako što ćeš da odeš i vratiš proizvod i uzmeš novac nazad.

To sam uradio. Na stranu što sam se iznervirao i gubio vreme na raspravu o celom problemu.
To bi trebalo nekako sankcionisati pa da nikome ne padne na pamet da tako nešto valja?
[ bachi @ 22.02.2019. 08:57 ] @
Slažem se.
[ bakara @ 22.02.2019. 09:05 ] @
Citat:
looker-on:
Nedavno sam kupio u jednom tržnom centru karticu Kingston, 64gb, klasa 10 (1). Kartica uredno upakovana sa svim podacima na pakovanju kao i na samoj kartici.

Pa pad je taj trzni centar kineski :)

Vidjao sam te kineske kartice po njihovim radnjama to nisu original kartice.
[ calexx @ 22.02.2019. 09:39 ] @
Koji tržni centar tj baš da li je kineski ili neki normalan? Koja tačno kartica? Možda bitan detalj, koja joj je bila cena? Sada su 64GB u normalnoj ponudi pa može da se porede cene, ako su blizu onih u "normalnim" prodavnicama, onda je već priča čudna.
[ looker-on @ 22.02.2019. 09:41 ] @
Citat:
bakara: Pa pad je taj trzni centar kineski :)

Vidjao sam te kineske kartice po njihovim radnjama to nisu original kartice.

Besmislen komentar!

[ bakara @ 22.02.2019. 10:36 ] @
Nije besmislen jer te kartice imas u svakoj kineskoj robnoj kuci, a ti se bas i nisi potrudio da na napises da si kupio na nekom mestu od poverenja.
[ looker-on @ 22.02.2019. 10:44 ] @
Razumem vašu moderatorsku podršku ali komentar ostaje besmislen jer na osnovu čega calexx može pisati gde sam kupio karticu?
Ne, nije kineski tc niti išta slično.
Napisao sam: "Ajde da sam kupio na pijaci pa da kažem da sam nasamaren ali u radnji i to u tržnom centru?!", pošto ja ne doživljavam kineska prodajna mesta kao tc, nego kao pijacu. Ako je nekome, onaj smrad i haos tc, ok, onda mogu razumeti takav komentar.
[ bakara @ 22.02.2019. 11:28 ] @
pa eto mi se pitamo gde si je kupio, a kinezi po gradu imaju sasvim pristojne citave robne kuce ali su i dalje to mesta gde se uvaljuje fake roba.


ne vidim problem da napises da si kupio u gigatronu, winwin, List kompjuteru, emmiju ili gde ?
[ looker-on @ 22.02.2019. 11:40 ] @
Citat:
bakara: pa eto mi se pitamo gde si je kupio...

"Pa pad je taj trzni centar kineski :)", i ovo je tebi pitanje?
Da ne dužimo više, jer je postalo besmisleno. Sad me još ubeđuješ da se vi pitate, samo ne znam ko to i kada je napisano pitanje?
Besmislena podrška besmislenom komentaru!
[ Miroslav Cvejić @ 22.02.2019. 12:34 ] @
Mogao si bar sliku kartice okačiti, screenshot iz tog programa, ako već nećeš da otkriješ gde je kupljena.

To bi bilo od koristi, da se još neko ne nasamari. Ovako je samo anegdota na temu.

Mislim, uvek može da se ide putanjom nalaženje istomišljenika, vikanje zavera, prikupljanje ličnih karti, reportaže na TVu i tako to.

Ili jednostavno na tom i tom mestu ovo valjaju. Nije to negativna reklama, već korisna informacija.
[ gilopile @ 22.02.2019. 12:37 ] @
Nista cudno. Ima tih fals kartica gde hocete. I u ozbiljnim prodavnicama zna da se zadesi poneki primerak. Naruce 1000 komada, i ubace im i nekoliko fals i cao.
Ne moze se provaliti po izgledu. Jedino test upisivanjem pa se vidi dokle ide. FW je identican i identicno ce je prijaviti u win-u kao i tu od 64GB.
[ ademare @ 22.02.2019. 13:27 ] @
Cela prica je besmislena , jer kupac ne zeli da kaze gde je kupio ?

Jel to neka tajna ?

U sustini , kartice treba kupovati , samo u pravim radnjama , neke od domacih napoznatijih su vec nabrojane .

Licno godinama , kupujem kartice samo u domacim prodavnicama , nista Internet , Kinezi i slicno . Nista mi se nikada neprijatno nije desilo , da neko umesto 64 GB uvali 2 , je je to Nemoguce .

Kartice su fabricke original , a ne Kineski bofl i trange frange .
[ calexx @ 22.02.2019. 13:46 ] @
Citat:
looker-on:Razumem vašu moderatorsku podršku ali komentar ostaje besmislen jer na osnovu čega calexx može pisati gde sam kupio karticu?
Ja sam pisao gde si kupio karticu? Ako dobro čitam, ja sam pitao gde si kupio a ne pisao. A pošto nećeš da odgovoriš, onda počinjem da verujem da je bakara u pravu.