[ 4txx @ 02.11.2004. 14:35 ] @
Da li je neko ucestvovao na ovom takmicenju???
Ja sam trebao ove godine, ali nista...

PS Ali spremio sam intro, u dodatku!
[ Nemanja Dubravac @ 02.11.2004. 16:02 ] @
sve je ok.. ali... "BATERFLY EFECT" i "INCREESE"?
[ pajaja @ 05.01.2005. 22:49 ] @
Sine.... Strava....
Aj mi preporuci u kom si programu radio ovo?
[ 4txx @ 20.05.2005. 19:23 ] @
flash mx 2005
samo kad se krecu simboli, ja napravim trik:
taj simboj export-ujes u png pa otvoris photoshop pa ides motionblur pa to inportujes u flash...
[ Miloje Sekulic @ 14.06.2005. 09:04 ] @
Iskreno sam odusevljen programerskim znajnjem dizajnerskim umecem i idejama koje su prikazane na ovom takmicenju.

A sad zvanicno saopstenje Simensa

Join Multimedia 2005
Beograd, 10.jun 2005.


Proglašeni pobednici na nacionalnom finalu takmičenja
Siemens Join Multimedia 2005

Svečanom proglašenju nacionalnih pobednika takmičenja Siemens Join Multimedia 2005, održanom 10. juna u poslovnom centru kompanije Siemens d.o.o. Beograd, pored domaćina prisustvovali su svi nominovani timovi osnovnih i srednjih škola, članovi profesorskog, studentskog i novinarskog žirija, kao i predstavnici kompanije Fujitsu Siemens Computers, kao sponzor jedne od IT PRESS nagrada.

Pobednici nacionalnog finala, po takmičarskim kategorijama su:

Starosna grupa 12-15 godina:

1. mesto: OŠ Petefi brigada, Kula, tim: Cubes:reconnected
2. mesto: OŠ Dositej Obradović, Vranje, tim: Dositej
3. mesto: OŠ Ivan Goran Kovačić, Niška banja, tim: Titanic

Join Multimedia IT PRESS nagrada:
OŠ Petefi brigada, Kula, tim: Cubes:reconnected

Starosna grupa 16 – 21 godine:

1. mesto: Gimnazija Svetozar Marković, Niš, tim: Dirty South
2. mesto: Gimnazija 20. Oktobar, Bačka Palanka, tim: Kreativni centar
3. mesto: Gimnazija Laza Kostić, Novi Sad , tim: Flashback design

Join Multimedia IT PRESS nagrada:
Gimnazija 20. Oktobar, Bačka Palanka, tim: Kreativni centar