[ VladetaK @ 10.03.2005. 19:45 ] @
0.5
1
2
5
10
20
50
100
200
500
1000
...
[ Bojan Basic @ 10.03.2005. 19:54 ] @
5000 (novčanice) :)

Pitanje za tebe: odakle izvlačiš sve ove zadatke? Pitam zato što sam ranije u jednoj diskusiji dokazao tvrdnju koja sve zadatke sa nastavljanjem nizova čini besmislenim. Ako te ne mrzi pročitaj tu temu pa reci svoje mišljenje.
[ s!c @ 10.03.2005. 20:32 ] @
Zar ne bi trebalo ići 2000 (1-2-5)? Ili se ja varam?
[ Bojan Basic @ 10.03.2005. 20:37 ] @
Pa nemaš novčanicu od 2000 dinara :)

Poenta je u tome da apsolutno svaki broj može biti nastavak ovog niza, detaljnija priča o tome nalazi se na linku iz prošle poruke.
[ VladetaK @ 10.03.2005. 21:14 ] @
Zdravo Bojane,

Procitao sam tvoje prethodno izlaganje, imas potpuno pravo.

Svojevremeno, cekajuci posao kao inzenjer, sam predavao klincima matematiku u osnovnoj skoli (bese to neka zamena od 3 meseca). Tada sam klincima morao objasniti pojam funkcije - pa otuda i ovi zadaci (primeri preslikavanja jednog skupa u drugi). Otuda i ispadose ovi zadacici koji su bili atipicni primeri funkcija (ne mora sve da se opise matematickom formulom) bitno je da se uspostavi pravilo preslikavanja jednog skupa u drugi.

Elem, i ti si kao i Filip ranije cuo za ovaj zadatak?
[ Bojan Basic @ 10.03.2005. 22:08 ] @
Nisam video zadatak ranije, lupio sam prvo što mi je palo napamet (a to su naravno pare - "ko o čemu baba o uštipcima" :)). Ako je to rešenje koje si i ti imao u vidu onda razmišljamo na sličan način.