[ UGY @ 01.04.2005. 12:53 ] @
"Rat" za pridobijanje korisnika se nastavlja...

Nakon što je Yahoo! najavio da podiže kvotu sa 250 MB na 1 GB google je uzvratio udarac... i koliko mogu da primjetim sada imamo na gmail account 2 GB.

[ boccio @ 01.04.2005. 12:57 ] @

You are currently using 36 MB (3%) of your 1261 MB

??
[ UGY @ 01.04.2005. 13:00 ] @
Da, trenutno imaš 1261 a već kroz koji minut imaćeš par MB više...

Prestaće da se povećava kad dođe do 2 GB. Toliko...

Inače razlog ovoga je zato što Gmail slavi svoju prvu godinu postojanja.


[ boccio @ 01.04.2005. 13:50 ] @
Vid' stvarno, u pravu si :)

You are currently using 36 MB (3%) of your 1291 MB.

Hehe...e jesu kraljevi...sve sto urade ima neki fazon. Povecavaju postepeno :)
[ dr ZiDoo @ 01.04.2005. 14:28 ] @
Keve mi ovi su bolesni :)
[ byM4k5 @ 01.04.2005. 14:52 ] @
Do ponoci ce biti 2GB. :)

[Ovu poruku je menjao boki dana 18.06.2005. u 12:50 GMT+1]
[ Zoran Milovanovic @ 01.04.2005. 14:58 ] @
volim googleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


:)
[ SmilieBG @ 01.04.2005. 16:44 ] @
Samo da izbace jos i browser i ... :)

Poz,
Sale

PS. genijalni su, nema sta!

[Ovu poruku je menjao boki dana 18.06.2005. u 12:51 GMT+1]
[ mcbane @ 01.04.2005. 17:32 ] @
Koristim i Yahoo i Gmail ali u poslednje vreme sve vise se prebacujem na Gmail jer mi se vise svidja (jedino im fali html podrska pri slanju mejla).
:)

[Ovu poruku je menjao boki dana 18.06.2005. u 12:51 GMT+1]
[ Ni ten ichi ryu @ 01.04.2005. 17:35 ] @
i ja koristim oba, ali gmail je užasno usporen u odnosu na pre nekoliko meseci... otkad je svaki korisnik dobio 50 pozivnica, mail putuje duže, čak i pri gmail-gmail slanju.

[Ovu poruku je menjao Ni ten ichi ryu dana 01.04.2005. u 18:36 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao boki dana 18.06.2005. u 12:51 GMT+1]
[ VRKY @ 01.04.2005. 17:35 ] @
Ovo je "početak" borbe giganata...Bit će zanimljivo pratit ovo :)

Edit: Srodna tema: http://www.elitesecurity.org/tema/106721

[Ovu poruku je menjao VRKY dana 01.04.2005. u 18:38 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao boki dana 18.06.2005. u 12:52 GMT+1]
[ mcbane @ 01.04.2005. 17:37 ] @
Sad videh da su ubacili rich text formatting.
Citat:
G is for growth
Storage is an important part of email, but that doesn't mean you should have to worry about it. To celebrate our one-year birthday, we're giving everyone one more gigabyte. But why stop the party there? Our plan is to continue growing your storage beyond 2GBs by giving you more space as we are able. We know that email will only become more important in people's lives, and we want Gmail to keep up with our users and their needs. From Gmail, you can expect more.

We're not in the plains anymore
Fonts, bullets and highlighting, oh my! Gmail now offers rich text formatting. And over 60 colors of the rainbow. Discover a land of more than just black and white.
[ LaMpiR @ 01.04.2005. 18:22 ] @
Pa google je dodao html podrsku za browsere koji nemaju active x podrsku :)

[Ovu poruku je menjao boki dana 18.06.2005. u 12:54 GMT+1]
[ Ni ten ichi ryu @ 01.04.2005. 18:33 ] @
khm... koji je ono datum danas?
[ dr ZiDoo @ 01.04.2005. 18:51 ] @
hehehehe mogo bi biti masan lažnjak :P
[ boki @ 01.04.2005. 19:24 ] @
Laznjak je da idu do infinity :)


Citat:
Gmail turns 1 today. And we've always loved a good joke. We know we won't reach infinity, but check out what we will do ...
[ UGY @ 01.04.2005. 21:02 ] @
Pa niko nije ni rekao da idu do infinity... idu dok ne dođe do 2 GB.

Svaka im čast.

[Ovu poruku je menjao boki dana 18.06.2005. u 12:54 GMT+1]
[ Corey @ 01.04.2005. 22:08 ] @
Google će ih pokopati,Yahoo nema nikakve šanse.
[ byM4k5 @ 01.04.2005. 23:40 ] @
Citat:
dr ZiDoo: hehehehe mogo bi biti masan lažnjak :P


Citat:
1626 MB.


Vec je 2. april. :) Ovi se ne sale...

Edit: Ali jos kod nije! :(
[ random @ 02.04.2005. 03:41 ] @
Yahoo još uvek ne podržava UTF-8. Dovoljan razlog za nas sa ne-engleskog govornog područja. A i Gmail je odličan webmail, barem što se interfejsa tiče.
[ set_X @ 02.04.2005. 07:22 ] @
Drugi je april, neverujem da se sale.
Inace, JAKO su bolji od Yahoo!, webmail je milion puta brzi...ma stvarno su najbolji, sve najbolje za gmail. Yahoo sux :)



[Ovu poruku je menjao boki dana 18.06.2005. u 12:55 GMT+1]
[ VRKY @ 02.04.2005. 10:38 ] @
Došao sam do "magične" cifre:

You are currently using 1 MB (0%) of your 2001 MB.

Ide li ovo preko ili? :)
[ sEaGhOsT @ 02.04.2005. 11:27 ] @
Ja kako se ulogujem svaki put mi se povecava kvota u mb... ne znam sta je...
[ Buum @ 02.04.2005. 11:34 ] @
Ide, ide!

[Ovu poruku je menjao boki dana 18.06.2005. u 12:58 GMT+1]
[ Mihail Miklaševskij @ 02.04.2005. 12:12 ] @
Pa kolike su im te hale za racunare kada trpaju toliko prostora. Kako li samo izgleda back-up tih servera. To mora da se bekapuje kamionima i dizalicama :)
[ Zekica @ 02.04.2005. 13:18 ] @
Oni samo placaju iskoriscen prostor.

Malo je verovatno da ce neko napuniti svih 2+GB za kratko vreme, jer postoji ograničenje na veličinu poruke (valjda beše 10MB).

Oni dokupljuju "prostor" po potrebi, i nemaju baš prostora da svi korisnici ispune svoju kvotu, jer se to neće nikad desiti. 90+% korisnika ima <20MB zauzetog na gMail-u, tako da im kvota nije veliki problem.

To je isto kao i kod providera, koji recimo daju 64k na 100 korisnika sa ukupnim linkom od recimo 2Mbit/s, jer znaju da je najmanje 60% vremena link jednog korisnika slobodan.
[ UGY @ 02.04.2005. 18:10 ] @
Stalo je na 2050 MB ali mislim da će kvota biti podignuta još malo zato što još uvjek odbrojava na home page-u www.gmail.com Ili im je ovo možda fora da se stalno povećava po malo ... možda 1 MB svaki dan ili kako već.

Uostalom uverićemo se još malo ima li ovo ikakve veze što ja iznosim :)
[ psihodel @ 02.04.2005. 18:46 ] @
Sjajan je Gmail, nema tu priče. Imaju odličan i brz interfejs na webmail-u, a sada povećaše mailbox na 2GB, pa ko će to iskoristiti :)
Još jedan veliki plus je to što nema reklamnih banera u vidu slika.
Jedino što mi smeta je to što su veoma probirljivi kada su u pitanju ekstenzije za priloge uz poruke (danas sam pokušao da pošaljem .zip fajl, a on mi poruči da u arhivi postoji izvršni fajl i da ga ne može poslati).
[ boki @ 03.04.2005. 13:19 ] @
Po mom proracunu im treba oko 8 sati za jedan MB

[Ovu poruku je menjao boki dana 18.06.2005. u 13:10 GMT+1]
[ WiZaRd1015 @ 04.04.2005. 09:24 ] @
Ali 2 GB-a prostora, to je nesto sto se ne baca sigurno;) Ja sam i dalje na serbiancafe.com webmail; ne zalim se.
[ Sauron @ 10.04.2005. 14:54 ] @
E sad lepo trk na http://www.viksoe.dk/gmail/ i napravite gmail disk
Lepo je imati gigabajte za bekap.
A još lepše imati gigabajte za skladištenje knjiga
[ Ni ten ichi ryu @ 04.05.2005. 16:28 ] @
evo yahoo! je skočio na 1GB.
[ Sauron @ 04.05.2005. 16:34 ] @
Pevac ili krelac, biće dobro pečenje
[ ton_majstor @ 06.05.2005. 12:55 ] @
Citat:
evo yahoo! je skočio na 1GB.


I to je postenom coveku sasvim dovoljno.

Sto se tice Gmail-a i njegovih "rastegljivih" kapaciteta, jasno je da taj sistem DINAMICKI rasporedjuje slobodan prostor, pa samim tim mogu da navedu bilo koji kapacitet...

hehehe....
[ techtris @ 02.06.2005. 07:44 ] @
Jel još neko primetio da pop3 server na GMail-u na momente kilavo radi, već par dana?
[ optix @ 08.06.2005. 19:06 ] @
Meni je dosta zanimljivo to sto mail server ne prosledjuje vasu IP adresu kada mail saljete preko web-a. Nisam siguran da li im je to politika, ili cisto neki bug(?), posto se IP adresa uredno prosledjuje kada saljete preko SSL SMTP-a. Da li je ovo prednost ili ne u odnosu na Yahoo... ima naravno i dobre i lose strane.


Poz.

[Ovu poruku je menjao optix dana 18.06.2005. u 19:41 GMT+1]
[ boki @ 18.06.2005. 12:34 ] @
tema je debelo ociscena :)

Ukoliko nekog u buduce bude zanimalo koliko trenutno Gmail nudi prostora moze da ode na http://www.gmail.com i da vidi. Nema potrebe da se to ovde svaki cas ispisuje...
[ amerix @ 18.06.2005. 16:41 ] @
meni je bilo dosta na yahoo i 250 mb ni to nisam potrošio hhehe
[ bmatrix @ 31.08.2006. 01:03 ] @
Gmail je zakon! Brži je, ima više prostora, interfejs jednostavan i funkcionalan. I što je najvažnije..nema reklama. Verujem da je to onima koji imaju dial-up noćna mora.
[ markulja @ 31.08.2006. 13:43 ] @
Izgleda da sam ja ovde jedini koji koristi hotmail :) Ima i na njemu 2gb prostora za poruke, i svidja mi se ona fora sa menijem na desnom kliku ako otvarate sa explorerom...
[ Jezdimir Lončar @ 01.09.2006. 11:12 ] @
Gmail RuLez!!!
You are currently using 2 MB (0%) of your 2760 MB.
Nevjerovatno!!!
A tek sto je GUI ... Kolko Ajaxa, JavaSkripta, dinamike :D
Ma zakon su!
[ mitar1982 @ 01.09.2006. 11:50 ] @
Očigledno nisi video yahoo mail beta, i microsoft live mail, daleko je gmail od toga...
[ Miroslav Strugarevic @ 01.09.2006. 12:01 ] @
Ja lično preferiram GMail i samo njega i koristim. Yahoo Mail Beta izgleda odlično, ipak mislim da je GMail daleko ispred njih po pitanju AntiSpam zaštite i ostalog. Izgled interfejsa nije najvažniji.
[ mitar1982 @ 01.09.2006. 12:06 ] @
Neo pomenu GUI, pa sam to i komentarisao. Anti-spam deo je definitivno najslabiji deo yahoo maila. Svaki dan moram da brišem spam iz inboxa, a u inbox se nonstop provlače i standardni spamovi poput onog za viagru, i australijskog lota...
[ ton_majstor @ 17.09.2006. 20:03 ] @
[img][att_url][/img]

Daklem, srce me zabolelo zbog ovoga! Neću menjati browser zbog maila.

Naravno, koristim Operu.

Pozdrav!
[ boki @ 17.09.2006. 21:55 ] @
Pa onda promeni mail :)



Gmail is your friend :)
[ Danilo Cvjeticanin @ 18.09.2006. 09:01 ] @
Razlikujem ih samo po dizajnu, po 1gb mail prostora je sasvim dovoljno, cak i previse. Meni su odlicni, ali gmail je nekako za korak ispred yahoo.
[ axx420 @ 18.09.2006. 09:58 ] @
Po meni, gmail je i dva koraka ispred yahoo beta.

Kod yahoo beta stalno imam osećaj da moram maksimizovati prozor jer mi je deo za pregled poruka premali (verovatno zbog reklama sa desne strane).

[ Deda_Mraz @ 18.09.2006. 19:53 ] @
Gmail mora još da Gmail-iše da bi bio u paraleli sa Yahoo, a daleko od toga da je dva korak ispred njega... ljudi nemoj te se zavaravati da je Gmail bolji od Yahoo-a.

Inače koristim Gmail i Yahoo
[ WawaHOO! @ 18.09.2006. 20:50 ] @
Citat:
axx420: Po meni, gmail je i dva koraka ispred yahoo beta.

Kod yahoo beta stalno imam osećaj da moram maksimizovati prozor jer mi je deo za pregled poruka premali (verovatno zbog reklama sa desne strane).


Google-ove reklame zauzimaju mnogo vise mesta nego Yahoo-ove, jeste da su tekstualne ali zauzimaju vise. Pritom, trebale bi da se prikazuju reklame relevantne tekstu poruke a stalno se prikazuju iste reklame (neke hrvatske) kada je tekst maila na srpskom.
[ WawaHOO! @ 18.09.2006. 20:52 ] @
A kada otvorim neki mail sa tekstom na engleskom prikaze vise od deset linkova i slicnih stranica a to zauzima duplo vise mesta nego na Yahoo-u.
Google pravi monopol, briga njega za 'ljubav' korisnika !!!
[ axx420 @ 18.09.2006. 21:57 ] @
Čisto da se vidi da ne izmišljam:
[att_img]

Crvenom linijom je ograničen deo koji prikazuje Inbox. Razlika je očigledna.

Citat:
WawaHOO!: Google-ove reklame zauzimaju mnogo vise mesta nego Yahoo-ove, jeste da su tekstualne ali zauzimaju vise. Pritom, trebale bi da se prikazuju reklame relevantne tekstu poruke a stalno se prikazuju iste reklame (neke hrvatske) kada je tekst maila na srpskom.

Zbunjuješ me, osim jednog reda iznad dugmadi kod mene nema reklama na gmail, ili su toliko neupadljive da ih još uvek nisam primetio

Citat:
WawaHOO!:Google pravi monopol, briga njega za 'ljubav' korisnika !!!

Google uopšte ne treba da me "voli". Uvek koristim alat koji mi je bolji i praktičniji. Ako ti je razlog za korišćenje yahoo-a "ljubav" onda nema rasprave, ti si u svoj mail zaljubljen "do ušiju" i tačka.

[ mitar1982 @ 18.09.2006. 22:36 ] @
Izgleda da tebe google "voli" čim ti ne prikazuje reklame. Umesto što si uzeo screenshot inboxa, mogao si da pogledaš poruku. U tom slučaju bi možda i primetio reklame...

[att_img]

btw oni zaokruženi dugmići služe da se poruka otvori u zasebnom prozoru, ako se ne vidi lepo.
[ losmipfc @ 18.09.2006. 22:45 ] @
Iskreno da kazem nikada u Google-u nisam video reklamu. Evo upravu sam pogledao u inboxu, i otvorio nekoliko poruka i nema reklama.
Pogledao sam ovu prethodnu sliku, i to mi se nikada nije pojavljivalo.

Nije mi jasno, ali mogu napraviti screenshot ako zelite.
[ axx420 @ 18.09.2006. 22:47 ] @
Meni je puno bitniji Inbox pregled i na njega sam mislio kada sam rekao da tražim da maksimizujem prozor.

Citat:
mitar1982: Izgleda da tebe google "voli" čim ti ne prikazuje reklame. Umesto što si uzeo screenshot inboxa, mogao si da pogledaš poruku. U tom slučaju bi možda i primetio reklame...

Vrlo moguće (ili sam slep) ali reklama nema. Baš ću pratiti neko vreme da li se pojavljuju.
Edit: Odnosno, da li su se ponekad javljale reklame ali ih ja nisam primećivao, o ovom trenutku ih evidentno nema.

[att_img]
[ axx420 @ 18.09.2006. 22:48 ] @
Evo još nekih razlika koje su me navele da koristim gmail umesto yahoo:

- u besplatnom nalogu gmail ima podršku za POP3, yahoo nema
- gmail je mnogo ali mnogo brži (na mojoj mašini da se ogradim)
- u Inbox-u pored subjecta gmail nastavlja sam tekst poruke (koliko stane) što mi se vrlo svidelo, daje mi bolju preglednost poruka.
- gmail veže poruke kao diskusiju što je odlična ideja i toliko sam se navikao da me stari način čitanja zamara.
- otprilike u isto vreme sam otvorio i gmail i yahoo nalog. Posle dužeg perioda korišćenja: za nedelju dana u spam folderu imam: 110 poruka za yahoo a 9 poruka za gmail. Gmail je sve spamove prepoznao (desi se jednom u dva meseca da ne uspe) a yahoo nije, već mi je 7 poruka koje su spam stavio u Inbox. Naravno, samo klijentima sam dao mail adrese.
Zanimljivo je da je yahoo dva dana posle otvaranja već imao jednu spam poruku. Gmail sam mesecima koristio pre nego što se pojavila prva. U ovom trenutku deset puta više klijenata zna gmail adresu u odnosu na yahoo. Samo se još poneki zalutali klijent javlja na yahoo adresu.

Realno, dao sam šansu i jednom i drugom okruženju (osim njih i Hotmail je bio u opciji). Kada sam prešao na Yahoo Mail Beta jednostavno sam prestao da ga koristim (toliko me je odbio). Na Yahoo se može vrlo solidno koristiti mail ali je gmail puno brži, efikasniji i jednostavniji.
[ WawaHOO! @ 19.09.2006. 07:13 ] @
Nema reklama ???

[ ton_majstor @ 19.09.2006. 10:28 ] @
Ipak su te reklame praktično linkovi... na Yahoo su mahom banneri i Flash animacije koje se čekaju i na broadbandu. One sitne i ne računam... Gmail je tu malo manje agresivan.

Ni kod babe nema džabe.

Pozdrav!
[ WawaHOO! @ 19.09.2006. 12:02 ] @
Citat:
ton_majstor:
Ni kod babe nema džabe.


Podrazumeva se, samo mi je glupo da pricaju da ih nema.
[ axx420 @ 19.09.2006. 12:06 ] @
Citat:
WawaHOO!: Nema reklama ???

Priznaj, šta si radio da imaš "protekcije" kod gmail-a

Citat:
ton_majstor: Ipak su te reklame praktično linkovi... na Yahoo su mahom banneri i Flash animacije koje se čekaju i na broadbandu. One sitne i ne računam... Gmail je tu malo manje agresivan.

Ni kod babe nema džabe.

Slažem se, uvek kada mi se nešto ponudi besplatno očekujem ono "ali...".
Nije sporno da gmail ima koristi od moje upotrebe mail-a, slično je sa yahoo i hotmail.
Sve se to kompenzuje ako i ti imaš koristi, bez obzira koji mail izabereš.
[ axx420 @ 19.09.2006. 12:08 ] @
Citat:
WawaHOO!: Podrazumeva se, samo mi je glupo da pricaju da ih nema.


Zašto je glupo ako je istina?
[ WawaHOO! @ 19.09.2006. 12:27 ] @
Pokazao sam ti da nije istina, razumem da ne vidis reklame (mozda su ti poruke kratke i na srpskom pa ih nema) ali na predhodnoj stranici sam okacio sliku koju bi i corav video.

Od cega zive ako nema reklama, to je normalna stvar ???
[ Sauron @ 19.09.2006. 12:50 ] @
Gmail veoma lako može da nema reklama.
U firefoxu instalirate customize google, i u opcijama sklonite svuda oglase.
https://addons.mozilla.org/firefox/743/
I sve bude čisto i pregledno.

Po meni najveća prednost googla, pored pop-a je hosted email.
https://www.google.com/a/
Ja sam za sve moje domene dobio google mail i po 100 naloga(po domenu).
Svaki moj korisnik može da ima email sa mojim domenom i prednostima gmaila(pop,webmail,2Gb+).
[ axx420 @ 19.09.2006. 14:27 ] @
Citat:
WawaHOO!: ...mozda su ti poruke kratke i na srpskom pa ih nema...

Pazi stvarno, kad otvorim poruku na engleskom onda se pojave i reklame.

Znači nije samo:
"govori srpski da te ceo svet razume"

nego i:
"govori srpski dati gmail ne šalje reklame"

Zanimljivo je i da gmail ispisuje reklama samo koliko je dugačka poruka.
Još jedan plus za neagresivnost što se za Yahoo ne može reći.
[ WawaHOO! @ 19.09.2006. 14:43 ] @
Konacno si ukapirao
[ boki @ 19.09.2006. 16:19 ] @
Takodje yahoo nema mail farwarding i promenu domena sa kog idu poruke.

+ i integracija sa GTalk.

I sto je vec nabrojano:
jednostavniji i bolji i inovativniji interface
manje agresivne reklame
konverzacije
pop3


Mislim da je dalja diskusija suvisna...
[ Deda_Mraz @ 21.09.2006. 10:56 ] @
Mislim da je diskusija o mogućnosti nekog WEBMAIL-a i njegovom pop3 i smtp pristupu, više nego idiotska!
Pola vas koji navodite cinično taj pop3 ni ne koristi, možda i grešim ali u 77% slučajeva je tako.
Drugo, zar vam nije ejdnostavnije da pregledavate poštu on-line preko browser-a, bez ikakvi programa, mejl klijenata, mail washer (kako se već piše), i ostalih gluposti koji vam opterećuju računar?

A mislim da je dalja diskusija oko prednosti Gmail-a u odnosu na Yahoo...zaista suvišna, jer dovoljno je pogledati plavu depresivnu boju i monotonost Gmail interface i Yahoo-a sa mogućnosti menjanja tema i boja.

Organajzer u Gmail-u gde je?
Sinhgornizacija u Gmail-u gde je?
Kalendar za podestnike i rodjendane u Gmail-u gde je?
Notepad u Gmail-u gde je?
QuickBuilder u Gmail-u gde je?
Fax u Gmail-u gde je?
Mail via SMS u Gmail-u gde je?
Holiday Response u Gmail-u gde je?

Mogu ja još nije problem samo recite!?

Jel ono beše Gmail i dalje posle x godina u test beta fazi??
Jel i dalje ima jako lošu klasifikaciju i kategorizaciju SPAM sadržaja?
I dalje koliko se sećam daje ono SPAM poruke u text-u? (tipa ja napišem NOKIA a on mi markuje taj text u žuto i izbaci reklamu za to)

Hoćemo da uporedjujemo Yahoo Messenger i GTalk? Nije problem samo recite???!!!

Samo da dodam da intezivnije koristim Gmail nego Yahoo, ali to je iz razloga zbog Spama, koji dobijam u nenormalnim količinama kada se registrujem na neki sajt normalnog sadržaja i porekla. I koristiću ga i dalje pored Yahoo-a, samo me je iznervirala činjenica da ljudi toliko uzdižu jedan polovična WebMail servis a spuštaj jedan on najstarijih i najboljih, sa najviše korisnika.


Hoće neko da ispravi naslov teme i stavi "Yahoo + Inbox.com VS Gmail" ?

P.S. Uporedite ova dva interfejsa sa Gmail-ovim...!!!


Citat:
Gmail veoma lako može da nema reklama.
U firefoxu instalirate customize google, i u opcijama sklonite svuda oglase.
https://addons.mozilla.org/firefox/743/
I sve bude čisto i pregledno.


Pa da ceo svet koristi Mozillu i Firefox...niko više ne koristi Operu, Maxton, IE2, Internet Explorer 6 i 7... Argument ti je totalno na mestu!
[ Sauron @ 21.09.2006. 11:14 ] @
Citat:
Deda_Mraz:
Pa da ceo svet koristi Mozillu i Firefox...niko više ne koristi Operu, Maxton, IE2, Internet Explorer 6 i 7... Argument ti je totalno na mestu!

Lepo sam rekao da "MOŽE DA NEMA".
Što znači ako nekom baš smetaju oglasi, neka koristi pravi browser, ili neka nauči kako da ih otkloni.
Tako da mi je argument totalno na mestu.

A ako pop ne koristi 77% korisnika, koliko ih koristi organajzer, fax, mail to sms(koji ne radi za našu državu) i ostale džidžabidže?
Menjanje boja??!!! Ko se još pali na to?
Korisnicima treba funkcionalnost, a ne šminka.

A poruku možeš pisati i 10 puta, neće imati veću težinu
[ dejankr @ 21.09.2006. 11:22 ] @
Citat:
Deda_Mraz: Mislim da je diskusija o mogućnosti nekog WEBMAIL-a i njegovom pop3 i smtp pristupu, više nego idiotska!
Pola vas koji navodite cinično taj pop3 ni ne koristi, možda i grešim ali u 77% slučajeva je tako.
Drugo, zar vam nije ejdnostavnije da pregledavate poštu on-line preko browser-a, bez ikakvi programa, mejl klijenata, mail washer (kako se već piše), i ostalih gluposti koji vam opterećuju računar?


Nisi u pravu. Pop3 pristup jeste bitan, da nije tako, ne bi ga Yahoo naplaćivao. Ja imam nekoliko naloga i lakše mi je da iz mail klijenta pregledam poštu, nego da idem pojedinačno na svaki web mail nalog.

Citat:
Deda_Mraz:
Organajzer u Gmail-u gde je?

Kalendar za podestnike i rodjendane u Gmail-u gde je?


http://www.google.com/calendar

Citat:
Deda_Mraz:
Sinhgornizacija u Gmail-u gde je?

Sinhronizacija čega? Ako misliš na kontakte, ima mogućnost importovanja i eksportovanja kontakta

Citat:
Deda_Mraz:
Notepad u Gmail-u gde je?

http://www.google.com/notebook/
Citat:
Deda_Mraz:
QuickBuilder u Gmail-u gde je?
Fax u Gmail-u gde je?
Mail via SMS u Gmail-u gde je?


Ne koristim ovo pa nisam siguran da li podržava.
Citat:
Deda_Mraz:
Holiday Response u Gmail-u gde je?

Ima ga samo se zove Vacation Responder!



Citat:
Deda_Mraz:
Jel ono beše Gmail i dalje posle x godina u test beta fazi??
Jel i dalje ima jako lošu klasifikaciju i kategorizaciju SPAM sadržaja?
I dalje koliko se sećam daje ono SPAM poruke u text-u? (tipa ja napišem NOKIA a on mi markuje taj text u žuto i izbaci reklamu za to)


Da li je proizvod u Beti ili ne, zavisi od odluke proizvođača a često ne od objektivnih kvaliteta. Lično nemam problema sa a koristim ga od kada se pojavio. A što se tiče SPAM-a, meni GMail gotovo nepogrešivo radi za razliku od Yahoo. Istina, Yahoo mail koristim mnogo duže i za razne sumnjive sajtove koristim taj nalog, pa nije ni čudo što ima više spama.

E sad, ne pljujem uopšte Yahoo Mail, i u principu koristim oba. Sa AJAX interfejsom izgleda mnogo bolje nego ranije, ali mi je i dalje lakše da radim u GMailu. Takođe, ono što mi se najviše sviđa u GMailu jeste kategorizacija i organizacija poruka.
Sa pop3 pristupom sam svojevremeno imao određenih problema na GMailu, ali zadnjim meseci to radi perfektno. S druge strane, moja firma koristi Yahoo Small Business E-mail, gde postoji POP3, i mnogo često imamo problema. Često prijavljuje greške kada mu se pristupa preko POP3, a nekada se dešava da poslata poruka putuje po nekoliko sati.

Dejan
[ axx420 @ 21.09.2006. 12:22 ] @
Citat:
Deda_Mraz: A mislim da je dalja diskusija oko prednosti Gmail-a u odnosu na Yahoo...zaista suvišna, jer dovoljno je pogledati plavu depresivnu boju i monotonost Gmail interface i Yahoo-a sa mogućnosti menjanja tema i boja.

Biće da svim korisnicima smeta "plava depresivna" boja i "monotonost" gmail interfejsa jer, naravno, svi moraju imati ukus kao deda a mogućnost menjanja boja je previše bitna opcija za jedan WebMail tako da je svaka diskusija zaista suvišna.

Molim sve korisnike gmail-a da što hitnije pređu na yahoo. To deda važi i za tebe.
[ Deda_Mraz @ 21.09.2006. 12:29 ] @
Hvala na odgovoru, cenim tvoj post!

Inače nisam ja rekao da pop3 ne igra bitnu ulogu, neću u to da ulazim, svako ima pravo da na svoj način koristi e-mail (pop3 ili webmail), samo sam govorio da ljudi koji pominju taj pop3 KAO NEŠTO VELIKO, ima dosta bitnijih mogućnosti od pop3.

Citat:
Da li je proizvod u Beti ili ne, zavisi od odluke proizvođača a često ne od objektivnih kvaliteta. Lično nemam problema sa a koristim ga od kada se pojavio. A što se tiče SPAM-a, meni GMail gotovo nepogrešivo radi za razliku od Yahoo.


Pa onda im je odluka na pogrešnom mestu? Kapiraš šta hoću da kažem!
A vidiš ja imam obrnuto mišljenje i iskustvo, meni je redovno spam folder na Gmail-u pun ~25 min mejlova devno, dok to na Yahoo nije slučaj, a koristim ih manje više jednako.
Pre godinu dana sam napravio nalog za devojku da kada ode kući može nekada da mi pošalje mejl, ona jako retko koristi kom uopšte net. Koristila je možda 2-3 puta taj nalog i na kraju izgubila lozinku i nije se logovala jedno 5-6 meseci. Skoro udjem u njen nalog i vidim oko 280 spma poruka.. A niti se registrovala negde, niti posećivala porno sajtove () i ostavljal adrese...
isto tako je i meni slučaj...recimo imao sam tu sreću da budem medju prvih 1000 beta testera Gmail naloga u svetu, dobio sam pozivnicu pre par godina da učestvujem u njihovom novom servisu... i već tada mi se nagomilavao spam do zla boga, ja im redovno slao feedback a oni mi odgovarali kako je to do neke kompanije koja radi te filtracije ne do njih...mislim!

Citat:
Sauron: Što znači ako nekom baš smetaju oglasi, neka koristi pravi browser, ili neka nauči kako da ih otkloni.


Da ovo su sve lažnjaci i totalno amaterski web čitači zar ne?

Citat:
Sauron: A ako pop ne koristi 77% korisnika, koliko ih koristi organajzer, fax, mail to sms(koji ne radi za našu državu) i ostale džidžabidže?


Gde sam i kada ja to napisao da 77% KORISNIKA ne koristi POP3? Nije lepo da se sa nekim upuštaš u diskusiju a brzopleto pišeš, ne misliš i ne saslušaš ga do kraja!

Citat:
Sauron: Menjanje boja??!!! Ko se još pali na to?
Korisnicima treba funkcionalnost, a ne šminka.


Pa da tipičan odgovor na pitanje o dizajnu i bojama... svaka ti čast opet su ti Argumenti na mestu!
[ Deda_Mraz @ 21.09.2006. 12:32 ] @
Citat:
axx420: Biće da svim korisnicima smeta "plava depresivna" boja i "monotonost" gmail interfejsa jer, naravno, svi moraju imati ukus kao deda a mogućnost menjanja boja je previše bitna opcija za jedan WebMail tako da je svaka diskusija zaista suvišna.

Molim sve korisnike gmail-a da što hitnije pređu na yahoo. To deda važi i za tebe.


Wooow šmekeru...ajde idi se igraj!
[ boki @ 21.09.2006. 13:45 ] @
Citat:
A vidiš ja imam obrnuto mišljenje i iskustvo, meni je redovno spam folder na Gmail-u pun ~25 min mejlova devno, dok to na Yahoo nije slučaj, a koristim ih manje više jednako.


Pa to bas znaci da je spam filter dobar :)
Ti si prvi koji kaze da yahoo ima dobar filter...

to sto se neko dokacio tvoje gmail adrese nije problem google-a, zar ne ?


Citat:
jer dovoljno je pogledati plavu depresivnu boju i monotonost Gmail interface i Yahoo-a sa mogućnosti menjanja tema i boja.


Koliko ja vidim vecina ljudi to bas ceni. Minimalisticki i vrlo funkcionalan interface je ono sto je krasilo svaki google projekat do sada. Zbog toga su i popularni.
Ako bas oces da ti interface bude barbi pink boji imas firefox extenziju za to.

[ Sauron @ 21.09.2006. 14:38 ] @
Citat:
Deda_Mraz:
Gde sam i kada ja to napisao da 77% KORISNIKA ne koristi POP3? Nije lepo da se sa nekim upuštaš u diskusiju a brzopleto pišeš, ne misliš i ne saslušaš ga do kraja!

Čoveče čitaš li ti šta pišeš?
->
Citat:
Deda_Mraz: Mislim da je diskusija o mogućnosti nekog WEBMAIL-a i njegovom pop3 i smtp pristupu, više nego idiotska!
Pola vas koji navodite cinično taj pop3 ni ne koristi, možda i grešim ali u 77% slučajeva je tako.

Pažljivo čitam, i još pažljivije pišem.

Citat:
Deda_Mraza ovo su sve lažnjaci i totalno amaterski web čitači zar ne?

Ko je pričao da su amaterski?
Rekao sam da ako nekom smetaju oglasi postoji način da se uklone.
A to što u IE-u/Operi/Maxtonu ne postoje takvi dodaci, nije moj problem...


Citat:
Deda_Mraz:Pa da tipičan odgovor na pitanje o dizajnu i bojama... svaka ti čast opet su ti Argumenti na mestu!

Što tipičan odgovor? Ajde napravi anketu ovde da vidiš koliko ljudima znači boja.
Od webmaila tražim da je jednostavan, da ne opterećuje oči, da se brzo učitava.
Jer želim da čitam mail, ne da buljim okolo.


A ti ako nemaš šta pametno govoriti, bolje nemoj. Jer nije lepo vređati ljude samo što drugačije misle od tebe. Pogotovo kada ti pobiju sve argumente...
[ boki @ 21.09.2006. 17:03 ] @
Citat:
možda i grešim ali u 77% slučajeva je tako.


Lepo se covek ogradio :)
Ostavio tih 23% za slucaj da nije u pravu
lol
Dobra fora, mislim da cu da stavim u potpis... onda sam neunistiv :)

Citat:
ima dosta bitnijih mogućnosti od pop3.

Kao recimo mail via SMS u americi ili roze interface by-design sa sve flash roto-reklamicama :)


[ Sauron @ 21.09.2006. 17:28 ] @
Citat:
boki: Lepo se covek ogradio
Ostavio tih 23% za slucaj da nije u pravu
lol
Dobra fora, mislim da cu da stavim u potpis... onda sam neunistiv

@offtopic

Imam nešto bolje za potpis. Tekst jedne narodne pesme:
Ide Mara pokraj sela,
60% nevesela

[ WawaHOO! @ 22.09.2006. 07:21 ] @
Sad videh da su dodali i "prozor" sa vestima, zabavom, sportom... Jel tako i kod vas?
[ mitar1982 @ 26.09.2006. 15:45 ] @
Opera v9.02 otvara Yahoo Mail Beta. Radi sporije nego sa IE, ali radi...
[ vaderru @ 05.10.2006. 19:53 ] @
Jos jedna tema unistena??????
[ Jezdimir Lončar @ 18.11.2006. 10:18 ] @
Ljudi, Ajmooooo !!!! BUĐENJE!!!!!!
Pa znate li vi šta je GMail + GTalk + ostale Google usluge za Yahoo! ???
Pa pogledajte interfejs Google-a koliko je moćniji od Yahoo-a!
Evo da posmatram malo sa Web-developer strane:
75% stvari "ukrašava" Ajax - o opcijama Ajaxa u kombinaciji sa PHP-om i MySQL-om ne smijem ni da pricam....
A sto se tiče dizaina - sve fino i jasno u dugu ostalih Google projekata -
Raspored boja: plava,bjela,zelena i ponegdje crvena.
Google je Google i mislim da većina zna na šta mislim...
Sa 1 Google Accountom imate sva vrata na Googleu širom otvorena!
Sad su nam dodali (bar meni) 50-ak pozivnica pa ko hoće GMail neka se javi...
Što se tiče pop3 access-a, pa nije baš tako “ne korišten” .
Mada ja uvijek više volim da odem na GMailov sajt, vidim inbox itd. sa svim onim opcijama koje nudi.
Evo, pogledajte ovo:
https://mail.google.com/mail/help/about_whatsnew.html

I što je najbolje na Googleu je skoro sve besplatno (naravno za ove obične korisnike).
Evo vam zašto da koristite GMail:
https://mail.google.com/mail/help/why_gmail.html
A evo da i ja navedem par stvari zašto ga koristiti:
• Besplatan je
• Extra interfejs
• Odlična funkcionalnost (Ajax,JavaScript...)
• Google brine o korisnicima i uvažava njihovo mišljenje ( https://mail.google.com/support/bin/request.py?contact=1 )
• Za većinu telefona može da se pristupi (nije bitna lokacija) GMailu - Mobile verzija
• Reklame koje su često i interesantne (ovo nije citat sa googleovog sajta već istina)
• Lako uklanjanje reklama (ako koristite FireFox)
• Reklame nisu napadne i samo su u obliku Google AdWordsa.
• Mnooooooooogo opcija: Potpisi, Pogrška za naš jezik, MyPicture, Contacts' pictures, Vacation responder, Outgoing message encoding, Gmail Notifier za PC, „Send mail as”, Labels, Extra spam filteri + mogućnost da se automatski brišu/preusmjere u spam folder poruke sa nekog emaila, Forwarding and POP, Chat, Web Clips...
• I još mnoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooogo toga ali me mrzi da pišem.
Što se tiče mjenjanja dizaina: nema potrebe. GMail je u bojama google-a. Takav i treba da ostane.
Uvijek ima tip za korišćenje Gtalka (napredno). Npr.
Citat:

Get new mail notifications. Download the Gmail Notifier. Learn more

Eto, ako treba ja ću još pričati o Google Mailu.
I za kraj: Postujte ovde i zatražite GMail invitaciju! Odmah ću vam je poslati! Zaboravite Yahoo! mail i Pređite na Google Mail ;) !
[ Zoran Milovanovic @ 18.11.2006. 10:36 ] @
Citat:
Što se tiče mjenjanja dizaina: nema potrebe. GMail je u bojama google-a. Takav i treba da ostane.



Za one kojima se ipak ne svidja google izgled, mogu ga lako promeniti ako koriste FF i instaliraju sledecu extenziju:
https://addons.mozilla.org/firefox/2127/

;)


p.s. Srecan ti rodjendan.
p.s2. drz te mi palceve danas imam ispit.
[ Jezdimir Lončar @ 18.11.2006. 11:22 ] @
Citat:
Zoran Milovanovic:
p.s. Srecan ti rodjendan.
p.s2. drz te mi palceve danas imam ispit.

Prvo: Ako si mislio na mene, onda hvala :) Evo pozivam ekipu ESa (ne mislim samo na tim već i na šire) na kolačiće (samo pokrenite skriptu sa kodom:
Code:

<?php
setcookie("torta","Jezdova Torta!",time()+7200,"/","",0);
setcookie("grickalice","Mnooogo grickalica",time()+7200,"/","",0);
setcookie("rucak","Ruuuucak ....",time()+7200,"/","",0);
echo "Posluzeni ste sa cookima: torta, grickalice i rucak!";
?>

I bićete posluženi ;) ....
Drugo: Evo ja i moji friendovi ti držimo palčeve da prođeš...
[ darko86 @ 20.11.2006. 19:56 ] @
Licno meni vise odgovara gmail od yahoo-a, stvar ukusa.
[ mindspace @ 23.11.2006. 12:16 ] @
Ovaj yahoo mail beta je dosta dobar.
[ Ch1r0n @ 30.11.2006. 21:07 ] @
Glas za gmail.
[ Danilo Cvjeticanin @ 30.11.2006. 21:14 ] @
Gmail mi se vise svidjao od Yahoo-a, ali u poslednje vreme i Gmail svakim danom ubacuje sve vise novih stvari, a ne volim kada je pretrpano i nepregledno :( ...
[ Ciprijani @ 05.12.2006. 13:49 ] @
Definitivno mi je bolji gmail,prvenstveno sto mail mogu primati u outlooku besplatno
[ zoran_dojkic @ 11.12.2006. 22:05 ] @
Gmail i Portable Thunderbird, izgleda šašavo, ali mene glava više ne boli. Provajderi su sve jeftiniji, tako da kada menjam provajdera više ne moram da menja e-mail. Google je Google.
[ Cvrcko @ 15.12.2006. 21:04 ] @
Glas za Yahoo!