[ stojakovicv @ 15.04.2005. 00:17 ] @
da li vam se desilo da besplatni - sample- uzorci nece da rade?

to su uzorci koje salju razne firme koje prave IC kola, npr. Dalas Maxim, posalju ti 1-2 uzorka, a da li vam se desilo da ta kola nece da rade kako treba?
[ virtualx @ 15.04.2005. 11:29 ] @
gdje se mogu naruciti ti uzorci
naravno ako su potpuno besplatni,da se neplaca ni postarina.
sa kojih stranica se moze naruciti?
[ stojakovicv @ 15.04.2005. 20:11 ] @
A jesi ti neki?!
Pa naveo sam DALAS MAXIM, potrazi njihov sajt, kod njih sam narucio
[ virtualx @ 15.04.2005. 20:54 ] @
uclanio sam se na taj sajt,ali nisam vidio free sample.
pisalo je nesto da se moram registrirati za sample.
pojavi se okvir za narucivanje gdje pise search.
[ _str_ @ 15.04.2005. 23:00 ] @
HE HE koliko para tolko i muzike!
[ stojakovicv @ 17.04.2005. 01:54 ] @
http://www.maxim-ic.com/samples/index.cfm?Action�d&PartNo=MAX1472

ovo je link da dodas max1472 u sample cart, idi tamo I dodavaj komponente
koje ti trebaju
[ virtualx @ 17.04.2005. 10:49 ] @
evo sta pise:
We're sorry, the Maxim/Dallas site is currently undergoing maintenance.
Please check back later.

kako cu znati koje su komponente besplatne i koliko ih mogu naruciti dzabe.
[ stojakovicv @ 18.04.2005. 00:16 ] @
Virtualx: Da li ti znas sta ti uopste treba ili hoces samo bezveze da nesto
narucis da probas kako to izgleda kad je za dzabe?!
Da ti je nesto konktretno trebalo verujem da bi se vec snasao I ne bi
postavljao ovakva pitanja!
Lepo sam dao gore link kako sam ja narucio kolo koje mi je trebalo.

Evo objasnjnenja jos jednom , iako je zaista krajnje glupo da to pisem: Odes
lepo na http://www.maxim-ic.com/

I tamo se registrujes. Posle toga lepo u polju SEARCH ukucas sta te
interesuje npr. MAX232 ili slicno...opisno...
Onda ti se otvori prozor u kome je opis kola, linkovi ka raznim
objasnjenjima, LINKS TO MORE INFORMATION. Tu imas da kliknes Request
Samples:....
Kad kliknes na to , odvede te na Sample CART I tu ukucas koliko ti treba.
Naravno oni su ponudili da ti posalju 2 komada, ,od svakog kola, al ako ti
treba vise, verovatno moras da im objasnis zasto ti treba vise!!!


Eto toliko I nadam se da je sada sve razumljivo!
[ zoran @ 18.04.2005. 01:31 ] @
Kupi 1 ispravan , napravi neki sklop , pa onda turi onaj sampler.......
[ bobale @ 25.04.2005. 20:55 ] @
Nego, da li su nekome stigli ovi uzorci iz MAX-a, i da li je platio postarinu za njih?

Pozdrav
[ mikk @ 25.04.2005. 23:13 ] @
Meni jesu pre par dana i nisam platio nista.
[ virtualx @ 25.04.2005. 23:38 ] @
ok skuzio sam postupak narucivanja.
samo nekontam te brojeve koji se upisuju u search.
nasao sam listu dijelova.
nista ne kuzim
sve neka digitalna kola i sklopovi.
kliknem na nesto i onda na samples i ubaci mi 2 uzorka ,bez cijene.
koliko toga se moze naruciti.
ja sam narucio 3 puta,koliko jos moze.
nasao sam neki digitalni termometar.
imali tu klasicnih cipova i elemenata.
[ zoran @ 26.04.2005. 01:32 ] @
Ja sam poručio šta god sam stigao Javiću vam ako mi stigne.
Klikao sam na sve slike , napunio sam korpu k'o u megamaketu.
[ zoran @ 26.04.2005. 01:34 ] @
Citat:
mikk: Meni jesu pre par dana i nisam platio nista.


Mikk , jel ti rade uzorci ?


Meni će poštari morati kamionom da donesu , nadam se da neće tražiti za poštarinu , jer ću bankrotirati.
[ mikk @ 26.04.2005. 15:54 ] @
Nema postarine momci,jedino National naplacuje troskove slanja koliko ja znam.Sto se tice toga da li rade ,ja sam narucio neke digitalne potenciometre za audio ali posto jos uvek trazim neki projekat sa PIC-om i softverom na NET-u nisam ih jos uvek isprobao.
[ virtualx @ 26.04.2005. 17:53 ] @
ispod search ima link zvani search tips
kad na njega kliknem pojavi se prozor gdje imaju liste dijelova (valjda)
pise ds1*ds2*ds3...
a ispod max1*max2*max3...
jesu tu svi dijelovi koji se mogu naruciti.

sve neki komplicirani digitalni sklopovi.
ima li gdje izgled sa slikama
[ virtualx @ 06.05.2005. 17:33 ] @
evo doslo mi je nesto sto sam narucio prije jedno 2 sedmice.
u koverti dosla mala kutijica sa spuzvom u kojoj se nalaze 2 cipa MAX3055
nemam pojma za sta se koriste,jer sam to narucio da pokusam.
pokusacu naci nesto sto mi treba jer nekontam ta njihova kola za sto sluze.
i nema klasicnih komponenti i cipova .
nisam vidio cipove cmos ili tipa 74LS ,ttl i slicnih upotrebljivih cipova.
ovo sta oni imaju nista nekontam,sve neka nepoznata kola
[ bobale @ 06.05.2005. 23:43 ] @
Mikk, jesi li sačuvao e-mail koji su ti poslali kao potvrdu? Mislim na ovo:
Citat:
We have received your samples order. Your order number for this request is 508998

The requested items will be shipped to:

Slobodan Jovanovic
Home
Moja adresa

Leskovac, 16000
Serbia-Montenegro

E sad, buni me to što piše Leskovac, pa tek onda 1600. Pitam se da li zbog toga neću dobiti pošiljku (iako sam siguran da sam podatke uneo na pravo mesto)? Inače, komponente sam poručio još 24. 04, a one još uvek nisu stigle.

Pozdrav
[ mikk @ 07.05.2005. 16:49 ] @
Nemoj da brines,isto je pisalo i kod mene.Sto se tice vremena ja se ne secam posle koliko su stigli ali drugu narudzbinu sam obavio 27.04 i meni takodje jos nista nije stiglo ali mislim da stizu otprilike za 10-14 dana.
[ Arnold Layne @ 07.05.2005. 17:17 ] @
Ja sam narucio od maxim dallasa dva komada ICL7107CPL - za kontrolu LED displeja, to jos nije stiglo.

Ali isto to sam narucio i od intersila (www.intersil.com), i stiglo je u roku od 7 dana, i to tako upakovano da je za ne verovati.

naime stavili su ta dva kola (cca 20grama) u plasticnu cev duzine pola metra, zatim tu cev u crnu kartonsku kesu, zatim kesu u kutiju, kutiju umotali u tacno 2 metra one kese za puckanje i sve to nabili u jos jednu kutiju. Krajnji format je oko 60x30x12cm. Tezina oko 800 grama. Sve je to stiglo DHL expressom, avionom iz hong-konga, bez dinara placenje postarine!

To se zove usluga:)
[ virtualx @ 07.05.2005. 22:39 ] @
meni je dosla dva primjerka max3055 cipova.
u koverti dosli papiri i mala plasticna kutijica u kojoj se nalaze crne spuzve izmedju kojih su cipovi.
zbilja su ih upakovali.
koliko sam vidio nemogu se bas svi dijelovi naruciti dzabe.
nasao sam nesto za serijski port i nema opcije samples kad kliknem na to.
[ zkaiser @ 08.05.2005. 13:07 ] @
Ej sta mislite da li ja snosim bilo kakvu odgovornost ako narucim nesto kao free sample a onda se ispostavi da postaru moram da platim. Jel mogu samo da ga oteram u pm. i kazem da ja to nisam narucio. Da li ce mi oni iz Intersila poslati i uzarak onih a/d convertorskih cipova koji kostaju i do 40$ kom. ?

P.S. ja sam vec dva puta porucivao na maxim-u neke cipove ali nista nije stiglo

prvi put

We have received your samples order. Your order number for this request is 471362

The requested items will be shipped to:

Zeljko Kaiser
-------
--------------

Sombor, 25000
Serbia-Montenegro



drugi put

We have received your samples order. Your order number for this request is 510135

The requested items will be shipped to:

Zeljko Kaiser
--------
----------------

Sombor, 25000
Serbia-Montenegro

Molim da mi iskusni narucioci free sample-ova kazi sta misle o ovome ?
[ Arnold Layne @ 08.05.2005. 13:24 ] @
koliko sam ja shvatio oni kao procene da li ce da ti salju ili ne. Zato ne treba biti alav i traziti uzorke u vrednosti koja se meri stotinama dolara. Jer u tom slucaju oni provere kakva je to firma koja im to trazi pa procenjuju da li uopste da salju.

a male klicine i jeftine uzorke ne proveravaju, jer bi ih to vise kostalo nego da ih jendostavno posalju.

A nema sanse da ti traze da platis. Znaci ili ces dobiti besplatno ili neces dobiti uopste.

Evo mog odgovora iz maxim dallasa, za porudzbinu koja jos nije stigla


We have received your samples order. Your order number for this request is 509714

The requested items will be shipped to:

Čedomir Jokanović
_______________
__________________
______________
Belgrade, 11000
Serbia-Montenegro

[ zoran @ 08.05.2005. 17:57 ] @
I ja sam dobio takvu poruku i stiglo je posle oko 2 nedelje .
Uzorci koji nisu free , nemaju opciju sample i nisi nikako ni mogao da ih poručiš.
Još samo da stignem da ih isprobam.
[ virtualx @ 08.05.2005. 18:15 ] @
spomenuta je stranica:
http://www.intersil.com/

da li oni salju besplatne uzorke?

[ Arnold Layne @ 08.05.2005. 19:32 ] @
da, od njih sam dobio dva kola ICL7107 i to u roku od 4 dana.

[ djordje @ 08.05.2005. 20:36 ] @
Ljudi, nemojte narucivati nesto ako vam ne treba, posebno u ogromnim kolicinama. Nema svrhe da zbog zajebancije oni prestanu da daju sampleove
[ virtualx @ 08.05.2005. 22:20 ] @
naravno da necemo narucivati ono sto nam netreba.
ljudima nestane zaliha ,pa onda ni onaj kome treba nece imati.
znaci samo sta mi treba to narucujem.
da li je to potpuno dzabe sa http://www.intersil.com/
znaci da se neplaca ni postarina.
kakve dijelove oni imaju
moze li netko pomoci u vezi uclanjenja
evo linka za uclanjenje:
http://www.intersil.com/samples/samporder.asp
moze li tko pomoci,ne znam sve upisati.
gdje da nadjem koja je komponenta koji broj
dajte objasnjenje
[ stojakovicv @ 09.05.2005. 00:09 ] @
Da da nece niko narucivati...

A nekoliko postova pre mozete videti da je neko siklikao punu korpu raznih
stvari....
Nasa posla!
Nije bitno sto nam ne treba, samo nek je dzabe!
[ zoran @ 09.05.2005. 00:53 ] @
Xa a xaxaxa , ja sam to napisao i šalio sam se naravno.
imaš PP od mene.

vozdra______
[ Arnold Layne @ 09.05.2005. 00:58 ] @
Na pamet mi ne pada da narucujem nesto sto mi ne treba, ova dva kola sam tako lepo udomio u LED termometar koji sam ugradio na kuciste kompa.

Sta bi koji djavo radio sa IC kolima koja mi ne trebaju, i ovako ih ne volim... :)

Za virtualx:

Ja ne znam koliko komplikovano moze biti popuniti formular, a kola nalazis tako sto znas sta ti treba pa ukucas u search....

sto se postarine tiche mislim da sam lepo objasnio jos pre jedno 2 posta

[ virtualx @ 09.05.2005. 12:19 ] @
sta je ovo:
end costomer name
end costomer location

sta da tu upisem

i ima li gdje spisak dijelova da oznakama brojeva.
posto ne znam sta mi treba pa da upisem u search?
onako kad vidim neki dio na spisku sjetim se da mi treba za nesto.
a ovako se nemogu sjetiti dok ne naletim na njega.

evo naprimjer napisao sam u search 4017 i nasao je cd4017 cip.
sad kad kliknem na njega pojavi se part no i znaci to upisem u formular?

i jos nesto vezano za prijavu:
pored broja komponente treba izabrati qty je li to kolicina?
i treba upisati application program:sta tu treba upisati?
i est. annual usage: sta tu treba

help!
[ adusan @ 09.05.2005. 15:27 ] @
Tri cipa sam zadzabe dobio od maxima nijedan neradi.Narucio sam da kupim 2 kom javicu vam kad mi stignu placeni uzorci.Zvao sam Maxim-ovu podrsku samo su me lepo odslusali i rekli mi to neznamo.
[ stojakovicv @ 09.05.2005. 17:24 ] @
Evo najzad jedan covek da odgovori na postavljenu temu!
Hvala, to mi je trerbalo, jer sumnjam u istu stvar!
[ virtualx @ 09.05.2005. 18:49 ] @
nije valjda da se skar dijelova rjesevaju tako sto salju dzabe
[ djordje @ 09.05.2005. 19:15 ] @
Citat:
virtualx: nije valjda da se skar dijelova rjesevaju tako sto salju dzabe


Narevno da ne. Kakva bi to reklama bila? Vise bi im se isplatilo da to zapale
[ virtualx @ 09.05.2005. 22:49 ] @
zna li tko rjesenje mojih problema koje sam gore naveo.
plz. help me
[ ludak-np @ 10.05.2005. 07:48 ] @
Ja sam prosle nedelj porucio delove iz Maxima ii stigla su dva dela (koliko sam napisao) dzabakaaaa keva nije nista platila. Danas pocinjem to da sastavljam i recicu vam sutra dali rade il ne .
[ zoran @ 10.05.2005. 22:57 ] @
Možda se oni tako oslobađaju radioaktivnog otpada besplatno
Pa ako neko to može da ispita , neka proba, pa nam javi . Da li da bacam u kantu ove čipove , koji možda sijaju u mraku .

Da li je neko možda razmišljao o ovome ??!i?
Logično objašnjenje ako čipovi ne rade.
[ virtualx @ 11.05.2005. 20:26 ] @
evo dosla mi je jos jedna kovertsa od maxim dallas.
MAX2320,totalno je malen.
nemam ga cim lemiti ,ako mislim nesto praviti,a nesjecam se zasta i sluzi.
moracu ponovo na tu stranicu da vidim sta je to.

[ ludak-np @ 13.05.2005. 09:56 ] @
IIIIiiii najzad uzorciiii


radeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee





radeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee





radeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

bar meni sto su poslali max2606 i to 2 komada jedan radi ovaj drugi nisam kacio probacu i njega pa cu vam reci
MENI RADE TO NEZNACI DA CE SVI RADITI
[ stojakovicv @ 14.05.2005. 01:21 ] @
Taj max2606 je predajnik u FM podrucju.
Kako radi I na kojoj daljini se cuje na otvorenom?
Kako radi pri prenosu zvuka iz prostorije u prostoriju, odnosno koliko mu
smetaju zidovi I koji mu je domet u tom slucaju?

Da li si pravio uredjaj prema shemi na sajtu maxim-a, a plocica?


Reci nesto vise?
[ zoran @ 14.05.2005. 01:29 ] @
Citat:
virtualx: evo dosla mi je jos jedna kovertsa od maxim dallas.
MAX2320,totalno je malen.
nemam ga cim lemiti ,ako mislim nesto praviti,a nesjecam se zasta i sluzi.
moracu ponovo na tu stranicu da vidim sta je to.


Baš si me nasmejao
Javi kad proradi , možda sija u mraku !
[ virtualx @ 14.05.2005. 17:48 ] @
e zanima me taj predajnik.
je li to fm
kako se spaja,ima li tko semu pa da i ja probam.
[ stojakovicv @ 14.05.2005. 20:57 ] @
Pa lepo odes na maxim-ov sajt I ukucas max2606 i......sve ce ti se samo
kazati...sto se tice sheme! To bar nije problem!

Problem je odgovarajuca plocica I kako radi.
[ ludak-np @ 16.05.2005. 11:53 ] @
Pa na otvorenom od 150 do 200m nisam bas erio a u kuci iz sobe u sobu ok nema smetnji ali iz sobe napolju na nekih 100m vec se cuje sustanje a drugi uzorak nisam jos uvek proverio (crko mi vrh na lemilici)
[ virtualx @ 16.05.2005. 19:20 ] @
jeli tko narucivao besplatne uzorke sa http://www.intersil.com/
dajte malo pojasnite kako se uclanjuje i kako naruciti uzorak.
vidim da tamo ima boljih cipova.
[ stojakovicv @ 17.05.2005. 10:40 ] @
Da li je frekvencija stabilna kad drzis uredjaj u ruci I kad ga ostavis
negde u dzep ili na sto npr.Da li se u tim slucajevima promeni predajna
frekvencija zbog tvog uticaja? Ako se ne menja, onda je ovo izvrsna
minijaturna bezicna bubica uz male prepravke ulaznog dela kola za mikrofon
naravno!
[ zkaiser @ 17.05.2005. 11:31 ] @
12:23 17.05.2005

Evo bas pre 5 min. dodje mi neki covek sa kombijem pred kapiju i pita Zeljko Kaiser
, i nosi kutuju od pola metra , a na njoj INTERSIL logo, a narucio sam uzorke 09.05.2005.

trazio sam icl7107 1kom on je stigao i ispravan je, isproban na stampanoj ploci ovakvog voltmetra jer sam se pre nekih 6 meseci se zanimao time, pa mi je ostala jedna plocica napola dovrsena i u nju stavim i radi ok.

ali nigde nema ostal 2 cipa to su neki HIP___ pa nesto Mosfet low, high side drajveri ali se oni ni ne spominju na pakovanju tako da mislim da cu njih naknadno da dobijem jer su i oni bili navedeni kao narudzba u mail-u kojim su mi potvrdili da je moj zahtev prihvacen.

I opet sve zapakovano u plasticnu sinu, pa u kesu otpornu na UV i vlagu pa u jednu kutiju pa u kasu 'pucavac. pa sve u veliku kutiju, i to samo zbog jednog cipa !!!
[ virtualx @ 17.05.2005. 17:16 ] @
pa jesu besplatni ti intersil cipovi da i ja narucim svega.
i sta se upisuje u end customer name i end customer location?
treba li dati tacan broj telefona?
i sta izabrati u qty oznaci i est. annual usage?
a u application program se valjda treba napisati za sto ce mo koristiti cipove.
dajte molim vas odgovorite.
[ Marcony @ 17.05.2005. 17:35 ] @
Citat:
virtualx:...naravno da necemo narucivati ono sto nam netreba.
ljudima nestane zaliha ,pa onda ni onaj kome treba nece imati.
znaci samo sta mi treba to narucujem.


Citat:
virtualx: pa jesu besplatni ti intersil cipovi da i ja narucim svega.


Ti ne znas ni zasta sluze ti cipovi, klikces svuda, pa sta stigne. Zbog takvih likova se desava da stopiraju slanje sample-ova ka pojedinim zemljama.
[ stojakovicv @ 17.05.2005. 23:01 ] @
" pa jesu besplatni ti intersil cipovi da i ja narucim svega."

Stvarno nema smisla! Ja sam ovu temu postavio, iz prostog razloga da
otkrijemo da li I kako rade ti sample uzorci!
Uopste mi nije bio cilj da privucem ljude koji ce narucivati gluposti, sve
zivo sto im treba I ne treba, tako da bih molio pojedince da se uzdrze od
bezobzirnog klikanja I narucivanja svega I svacega sto im padne pod misha!
Naravno da je tako pocelo I sa Microchip-om koji je delio besplatne PIC-eve
a sad ih vise ne deli (koliko sam cuo samo nama) bas zbog alavih ljudi sa
nasih prostora.
[ Marcony @ 18.05.2005. 00:34 ] @
Citat:
stojakovicv:Naravno da je tako pocelo I sa Microchip-om koji je delio besplatne PIC-eve
a sad ih vise ne deli (koliko sam cuo samo nama) bas zbog alavih ljudi sa
nasih prostora.


Ja sam jednom dobio od njih posiljku sa 3 ili 4 cipa, da bi mi prijatelj posle par meseci rekao da vise ne salju u nasu zemlju. Zalosno.
[ Arnold Layne @ 18.05.2005. 02:02 ] @
Ja da javim da ovo sto sam narucio radi.

ICL7107 sam udomio u mali termometar koji stoji na zidu (LED display)
a ICL7106 je dobio pocasno mesto na kucistu kompa (LCD)

posto su mi poslali duplo nego sto sam trazio (ja trazio po 1 oni poslali po 2), nisam testirao druga dva, posto me mrzi da sve sada rasklapam. Ali mislim da je sigurno pretpostaviti da rade.

a sto se tiche:

/////////////////////////////////////////////////////////////////////
// pa jesu besplatni ti intersil cipovi da i ja narucim svega. ///
///////////////////////////////////////////////////////////////////

no comment

Samo da on provali kako rade te registracije i narucivanja (mnogo bre komplikovano)...
[ virtualx @ 18.05.2005. 12:37 ] @
dajte ljudi ...nista valjda mislili za ozbiljno to sto kazem.
:)

sta ce mi dijelovi koje netrebam,gdje cu sa njima???
ne znam ni sta cu sa nekimdijelovima sto imam , nemogu od toga nista napraviti a kamoli da narucujem jos bespotrebnih dijelova ,kad ne znam sta cu sa njima.
da ih drzim za ukras na zidu?
mislim da nema smisla.
a na tim stranicama nema bas ni izbora za dijelove koje trebam.
evo narucio sam onaj cip za fm bubu pa cu probati,ako dodje.

[ stojakovicv @ 18.05.2005. 21:50 ] @
" dajte ljudi ...nista valjda mislili za ozbiljno to sto kazem.
:)

sta ce mi dijelovi koje netrebam,gdje cu sa njima???
ne znam ni sta cu sa nekimdijelovima sto imam , nemogu od toga nista
napraviti a kamoli da narucujem jos bespotrebnih dijelova ,kad ne znam sta cu
sa njima.
da ih drzim za ukras na zidu?
mislim da nema smisla.
a na tim stranicama nema bas ni izbora za dijelove koje trebam.
evo narucio sam onaj cip za fm bubu pa cu probati,ako dodje."


A zasto si se ti nasao prozvan? :)
[ virtualx @ 19.05.2005. 18:49 ] @
pa poceli ste me kritirizirati.
no nema frke,zezao sam se sa onom izjavom,tako nikom nista.
to je to.
poz
[ djordje @ 01.06.2005. 12:15 ] @
Stvarno nemam reci.

Virtualx:

Citat:
naravno da necemo narucivati ono sto nam netreba.
ljudima nestane zaliha ,pa onda ni onaj kome treba nece imati.
znaci samo sta mi treba to narucujem.


Citat:
MAX2320,totalno je malen.
nemam ga cim lemiti ,ako mislim nesto praviti,a nesjecam se zasta i sluzi.
moracu ponovo na tu stranicu da vidim sta je to.


Citat:
pa jesu besplatni ti intersil cipovi da i ja narucim svega.


Citat:
nista valjda mislili za ozbiljno to sto kazem.


[ mbursac @ 23.01.2007. 09:38 ] @
Posto vidim da je tema od pre 2 godine, interesuje me da li se nesto promenilo u vezi ovog narucivanja. cuo sam da i kad nam posalju besplatne uzorke, nasi opet nesto naplate sto bude nekoliko puta skuplje od narucenog uzorka.
Ja bih da uzmem jedan uzorak u Maximu za kontrolu punjenja baterija, ali ne bih voleo da dobijem besplatan uzorak i da platim "lezarinu" na carini kod nas. Da li je neko u medjuvremenu nesto narucivao i da li mu je stiglo na opisani nacin.
[ LPFM @ 23.01.2007. 10:11 ] @
U Srbiju jos niko ne salje.
[ djordje @ 23.01.2007. 11:26 ] @
Citat:
U Srbiju jos niko ne salje.


Ne pricaj svasta.
[ yu1ny @ 23.01.2007. 13:00 ] @
Sve sto sam trazio od AD, dobio za nedelju dana, u Beograd.
[ mbursac @ 23.01.2007. 13:12 ] @
totaly free? odmah jurim taj sajt, naravno ako ima to sto trazim. hvala
[ yugaja @ 23.01.2007. 14:10 ] @
Maxim ne salje za Srbiju Postoji sansa da ipak dodjes do samplea ako imas poznanike u nekoj od okolnih zemalja ili...
Inace je potpuno besplatno (cini mi se da je po 5 pcs max), stize u koverti na kojoj pise "No Commercial Value", tako da se ne placa ni carina...

Nadam se da necete klikcati u "kolekcionarske svrhe"...



[Ovu poruku je menjao yugaja dana 23.01.2007. u 15:34 GMT+1]
[ vladd @ 23.01.2007. 15:50 ] @
Salju, bez problema, za nedelju dana, provereno, stiglo, i "radi".

Poz.
[ djordje @ 23.01.2007. 15:53 ] @
takodje
[ mbursac @ 23.01.2007. 17:28 ] @
da , imam rodbinu u bosni tamo ce ici par uzoraka Maxima, nista vise, nema potreba za nekulturnim natrpavanjem. a ovde cu da uzmem iz Analog-a. tako da kad stigne odmah vas obavestavam.
[ mbursac @ 23.01.2007. 17:31 ] @
da, ovo sam nasao juce, mozda nekom zatreba. u svakom slucaju ne skodi....

http://www.dutchforce.com/~eforum/index.php?showtopic=4241
[ virtualx @ 23.01.2007. 20:34 ] @
bilo bi dobro ako bi netko stavio sa koje stranice se moze naruciti sa nasih prostora i da stvarno dodje.
i naravno da nema dodatnih troskova, postarina ,carina i slicno.
ja sam evo narucivao led dioda sa vishay i uvijek dodje, samo netreba pretjerivati.
[ mbursac @ 25.01.2007. 06:08 ] @
U AD imaju nekih problema da registracijom vec 2 dana. Kakav sam baksuz.....
[ mbursac @ 27.01.2007. 18:04 ] @
upravo hocu nesto da narucim iz Maxima preko Bosne, ali dodjem samo na shipping information, (ima jos 2 koraka), i kad kliknem na continue, nista se ne desava. Ne obavestava me ako sam nesto pogresio, niti ide na drugi korak.Registrovao sam se bez problema i ulogovan sam.Jel imao neko slicna iskustva?
[ mbursac @ 09.02.2007. 06:27 ] @
Posto mi niko ne odgovara, da odgovorim sam sebi :)
Salim se. Juce mi je stigla posiljka iz AD-a naravno potpuno besplatno. 2 integrisana kola razlicite namene.
A preko maxima sam uspeo da se registrujem, malo me dial up zezao.
[ lestrigonac @ 18.09.2009. 13:33 ] @
Unapred se izvinjavam moderatorima sto dizem temu, ali mislim da ce biti zanimljiva svima...

Da li neko moze da napise koje "firme" salju free samples za Srbiju i da li se neka carina placa, a da je to provereno? (Ovo sve sto je navedeno u ovoj temi je bilo pre par godina, pa ne znam kakva je novonastala situacija)

Evo za pocetak znam da MAXIM-IC salje free samples bez da se placaju
A Texas Instruments trazi naplatu carine koja je najcesce veca od vrednosti samih cipova...

Hvala svima na odgovorima i jos jednom se izvinjavam zbog podizanja teme...
Pozdrav
[ djordje @ 18.09.2009. 16:00 ] @
"A Texas Instruments trazi naplatu carine"

Ne mogu oni da traze da se plati carina. Carinu placas u odredisnoj drzavi, dakle kod nas. Mislis na troskove pakovanja?
[ lestrigonac @ 18.09.2009. 16:07 ] @
Ne traze ti oni... Lose sam se izrazio... Drzava to naplati, ali ostale firme za samples napisu da nema vrednost i onda nasi nemaju na sta da ti naplate carinu... Ili tako nekako... Izvinjavam se ako gresim oko termina i toga :)

Pozdrav...
[ djordje @ 18.09.2009. 16:13 ] @
a kolika je cena kod ovih koji ti je napisu? Zar ne bi trebalo da bude 0 ako je besplatno? Jesi li probao da ih kontaktiras?

Inace, carina se valjda placa na robu skuplju od 20e
[ lestrigonac @ 18.09.2009. 16:19 ] @
Pa jeste nula sto se tice Texas Instruments-a, ali nije sto se tice nase drzave...

Nisam probao, a i nisam jos nista konkretno sam narucivao, ali jeste drug i to je sto mi je rekao da zna...

Mene zanima da li neko iz iskustva zna koje su to firme koje daju free samples, a da se ne mora i neka velika carina platiti ili uopste ne mora i da to stize u Srbiju...?
[ djordje @ 18.09.2009. 16:25 ] @
Mislim da to nema veze sa tim ko salje, vec vise sa tim kakva te sreca na carini zadesi. Kad primas nesto na cemu pise da je free, nasi pametnjakovici misle da hoces da ih zeznes i lupe ti carinu po svojoj proceni. Desava mi se kad narucujem sa eBay... Bukvalno procenjuju odokativno
[ lestrigonac @ 18.09.2009. 16:27 ] @
Sto se ovoga tice nije tako... Od MAXIMA uvek sve dodje besplatno... A stizalo je i od Texasa isto, sve dok nisu valjda promenili dobavljaca za Evropu ili tako nesto i od tada se naplacuje... Do njih je, veruj mi, ali to sada i nije toliko bitno za ovu temu...

Pozdrav...