[ Giga.RI @ 17.04.2005. 15:26 ] @
Instalirao sam micrsoft visual studio .net. Pokrenem new project/win 32 i sada upisem prvu vjezbu iz knjige demistificirani c++ i zanima me kako da pokrenem prevoditelja (compilera)? Knjiga kaze pokrenite odgovrajuceg prevoditelja,te nakon uspjesnog prevodenja pokrenite program....sto moram uciniti?
Da li to treba skinuti s neta ili to ima u programu,mislim na prevoditelja?
BTW Totalni sam pocetnik u ovome...
puno hvala!
[ Merics @ 17.04.2005. 15:43 ] @
pišeš win32 ili console aplikaciju??pa imaš negdje run&debug ili nešto slično...
[ ivbrcic @ 17.04.2005. 16:54 ] @
ctrl + shift + B --> bulid-anje
ctrl + F7 --> compile-iranje
ctrl + F5 --> pokretanje
[ Giga.RI @ 17.04.2005. 17:09 ] @
Pa pisem po knjizi,krenuo sam sa win 32.A koja je razlika izmedu cosole i win 32?

ctrl + shift + B --> bulid-anje,a moze objasnjenje sto je buildanje?
ctrl + F7 --> compile-iranje,ok ovo je prevodenje
ctrl + F5 --> pokretanje,a ovo pokretanje programa...
hvala puno!
Edit:
kod mene ne radi ovo ctrl+f7,moze neki drugi put do compiliranja...
Ja sam prilikom instalacije instalirao prva dva koraka(win componente update i visual stdui .net) ali nisam treci korak(service release) je li mozda zbog toga nemam prevoditelja? ja samo nagadam
[ xxxrugby @ 17.04.2005. 20:52 ] @
Console je msDos aplikacija.
A Win32 je za Windows!

Posto pises iz Demistificirani C++ onda trebas console app.

Skini si radje za to Bloodshed DevC++ kompajler.
Ima par megabajta nije velik!

Jesli li ga probao prevarit. npr napisat u notepadu i onda sajvat kao *.cpp i onda bi ga otvori studio kao Default
[ Giga.RI @ 17.04.2005. 23:13 ] @
Prevarit!? pa ja nemam pojma nis o c++ a kamo li ga prevariti!
ok skinut cu pa probat taj kompajler,ali kako radi ovaj sta je dosao uz visual studio?
[ sstanko78 @ 18.04.2005. 11:48 ] @
Skini sa interneta DevCpp. Ovaj IDE je manji, i lakši za upotrebu.
www.bloodshed.net
Nezaboravi da skineš onu verziju koja uključuje Mingw kompajler!