[ techtris @ 20.04.2005. 17:05 ] @
Pozdrav,

prvi put postujem na ovom podforumu, i može se reći da sam početnik.
Imam problem sa Visual Studiom 2003. Kada pokušam da napravim C# ASP.NET aplikaciju, kompajliranje prolazi, ali pri pokretanju aplikacije bilo sa Run bilo sa Run without debbuging, čak i kada na aplikaciji nema ni jedne jedine kontrole - Internet Explorer se otvara i beskonačno učitava stranu, nemoguće je prekinuti IE, a posle ALT+CTRL+DELETE taskbar nestaje i kompjuter se mora restartovati na dugme.

Pokušao sam da ponovo instaliram ISS, NET.Framework, VS 2003 i Front Page Server Extensions, ali ništa što sam uradio ne pomaže. Poruka o greškama nema.

Koristim WinXP SP2 sa svim sigurnosnim zakrpama, instalirana je i zakrpa za .NET Framework 1.1. Da li je u pitanju neki bug, ili radim nešto pogrešno pošto u knjizi koju imam ne piše ništa o podešavanjima pre početka programiranja ASP.NET aplikacija?

[Ovu poruku je menjao techtris dana 07.05.2005. u 20:18 GMT+1]
[ kul-rom @ 01.05.2005. 22:41 ] @
Mislim da to nema nikakve veze sa bilo kakvim podesavanjem ... a sta bi se tu i moglo podesiti u VS.NET?
Probaj ti proveriti IIS Web konfiguraciju (ukljuci IP adresu i status)
Pozdrav
[ aleksandarpopov @ 02.05.2005. 15:10 ] @
Mnoge stvari kod ASP.NET a resava kada pokrenes program regiis, pogledaj temu "Kako resiti gresku u ASP.NET-u" za tacno pokretanje programa iz comandne linije samo proveri putanju do programa moguce da se razlikuje kod VS2003 , meni je to resilo dosta problema
[ techtris @ 07.05.2005. 19:17 ] @
Ništa mi ne pomaže, i dalje se računar blokira. Sve sam probao, jedino što sam primetio da se u IIS konfiguraciji u koloni status ne pojavljuje ništa. IP adresa je podešena kao 127.0.0.1, radim sve prema uputstvima iz skripte koju imam, ali mi jednostavno ne uspeva. Šta dalje?
[ bigtime @ 08.05.2005. 12:53 ] @