[ Milanović Ivan @ 03.05.2005. 08:22 ] @
Hitno !!! Molim Vas za savet.Danima razmišljam o kupovini digitalca (ne spavam noćima ) ali nikako da prelomim. Razmišljam konkretno o 2 modela
1. Canon a75
2. Nikon 4100

Molim sve one koji imaju iskustva sa jednim od ova 2 modela da odgovore na ovu temu posebno oni koji imaju Nikon 4100, jer Canon sam već isprobao i zaista mi se svidja naročito kvalitet fotki koje pravi, ali me sa druge strane privlači Nikon jer je manji, koristi 2 baterije ima neograničeno snimanje a takodje je 4Mpix u odnosu na 3.2Mpix. Interesuju me posebno iskustva ljudi koji su bili u prilici da isprobaju i Canon i Nikon aparate i njihovo mišljenje na ovu temu.


Napominjem da sam amater i da bih aparat koristi u specijalnim prilikam
rodjendani,žurke ,letovanja a ne za profesionalne ili umetničke fotografije
Ovo napominjem zato što znam da Canon ima ručna podešavanja a Nikon ne
pa me interesuje koliko se stvarno to često koristi i koliko znači u prilikama u kojima bih ja koristio aparat.

Pošto mi je ovo prvi aparat pomoć bi mi dobro došla
Unapred Hvala svima koji odgovore na ovu temu.
[ proton6 @ 10.05.2005. 19:49 ] @
Canon A75 je već stariji model, a ako porediš sa Nikonom 4100 koji ima 4.0 Mpixela koji ima dve baterije ja bih se pre odlučio za Canon A510 koji ima isto 4.0 Mpixela i korisi dve AA Ni-Mh baterije i ima više funkcija ( 4100 nema manuelne funkcije ).
[ cavaboss @ 15.05.2005. 00:01 ] @
Imao sam prilike da se detaljno upoznam sa mogucnostima bas ova dva modela aparata koje si pomenuo. Krajem aprila kupio sam nikon coolpix 4100, a canon a75 sam koristio prosle godine na letovanju. Ono sto je najvaznije napomenuti: kvalitet fotografija dobijenih canonom A75 i nikonom 4100 su istog kvaliteta, znaci sasvim O.K. Ipak ima sitnica na koje bih ti ukazao.

Nikon - prednosti:
Manjih je gabarita i laksi je, jer koristi 2 baterije.

Medjutim, ima dve mane u poredjenju sa canonom: