[ vukasinb @ 08.05.2005. 19:45 ] @
Postovanje,
Pratio sam pricu o voip-u preko foruma elitesecurity, i pozeleo sam da vam postavim jedno pitanje. Posto vidim da se vi malo i mozda malo vise razumete u voip, da li mi mozete pomoci da dodjem do sledecih odgtovora.

zeleo bih da napravim jedan mali programcic koji ce mi obezbediti to da kada ga instaliram na dva kompjutera, uz pomoc njih obavljam obicnu komunikaciju putem mikrofona i slusalica, znaci NE preko ip telefona i slicno...U prevodu obezbedim prenos zvuka sa racunara A na racunar B. Verujem da ti nije bas toliko komplikovano...znaci samo preneti zvuk sa jedne tacne na drugu uz pomoc racunara i interneta naravno.
E sada da li mozete da mi posaljete neki jednostavni kod programa koji to moze da obezbedi ili me uputite na neku internet adresu odakle mogu to da nabavim.
A drugo posto sam ja pocetnik i zelim da naucim programiranje (inace se bavim video montazom i animacijom) voleo bih da imam nesto od cega bi mogao da pocnem, neki osnovni primer. A inace imam i drugove koji su programeri i koji ce mi taj kod blize pojasniti.
Znaci mene iskljucivo interesuje pisanje koda i pravljenje programa za prenos zvuka u REAL-TIME-u putem interneta.

Molim vas ako mozete na neki nacin da mi pomognete i posaljete mail sa bilo kakvom informacijom.

naravno ako mozete i da mi preporucite koji je programski jezik najpogodnijji za pisanje ovakvog tipa programa i koje alate dodatne preporucujete.

unapred zahvalan
Vukasin

email : [email protected]
email : [email protected]
email : [email protected]
email : [email protected]
[ Nikola Denić @ 09.05.2005. 02:01 ] @
prvo moraš da izabereš kompresiju koju ćeš da koristiš za zvuk ...druga stvar ...da li hoćeš da praviš standalone aplikaciju ili hoćeš da koristiš neki server za sve to ...

for.exp > Flash remote server ....


[ tesa @ 20.05.2005. 22:37 ] @
Citat:
posto sam ja pocetnik i zelim da naucim programiranje


Citat: