[ Milan Aksic @ 02.06.2001. 19:22 ] @
Kako da (i dali moze) C/C++ program kopira samog sebe? Ja sam kao pocetnik pokusao sa funkcijom atexit() ali bez vidnog rezultata. Da li neko zna resenje?
Poz.
[ Vojislav Milunovic @ 02.06.2001. 21:54 ] @
Nerazumem sto ti nije uspleo ali evo ti kod :

#include<sys/types.h>
#include<sys/mman.h>
#include<sys/stat.h>
#include<unistd.h>
#include<fcntl.h>

int main(int argc,char **argv){
void *addr;
int fd,fd_tmp;
struct stat buf;
stat(argv[0],&buf);
fd=open(argv[0],O_RDONLY);
fd_tmp=open("/tmp/samog_sebe",O_CREAT|O_TRUNC|O_WRONLY,0111);
addr=mmap(NULL,buf.st_size,PROT_READ,MAP_SHARED,fd,0);
write(fd_tmp,addr,buf.st_size);
munmap(addr,buf.st_size);
close(fd);
close(fd_tmp);
}

I sada si prekopirao sav taj kod u neki drugi file ili drugim recima samo sebe u nejki drugi file
[ Milan Aksic @ 02.06.2001. 22:18 ] @
Hvala predator, ali da li bi mogao da mi pomognes oko programa za DOS ili Windows, i s'obzirom da sam pocetnik da mi, ako mozes, malo pojasnis kod.
Pozdrav.
[ Vojislav Milunovic @ 03.06.2001. 13:22 ] @
Za windows/dos ne znam ali evo da ti pojasnim sta sam kuckao za UNIX :

otvoris samog sebe tj argv[0] i taj file mapiras u memoriji sa mmap() tj. ceo file kao da si ubacio u memoriju.
Zatim sam sa drigim open() otvorio file /tmp/samog_sebe i u njega sa write() prepisao sadrzaj memorije tj. tog mapiranog filea ;o)
Pod DOSom mozes da probas da koristis blockove od po 4096 (ili vece zbog brzine(sto je veci block to se manje poziva rerad/write u toku programa)) byte za kopiranje.

Algoritam:
1: Otvori 2 file 1. samog sebe 2. file u koji ces da kopiras
2: Alociraj sa malloc(4096);
3: Sa read() protictaj 4096 byte iz prvog filea i sa write() ih upisi u drugi
int rd=read(fd,buf,4096);
write(fd,buf,rd);
4: ponavljas postupak dok read != 0 (tj. kraj filea) ili != -1 (greska)
5: zatvro oba file descriptora i to je to.

---------
p.s. Ovako nesto bi trebalo da radi u DOSu
[ Milan Aksic @ 03.06.2001. 20:00 ] @