[ B_E_N_K_O_ @ 28.05.2005. 09:28 ] @
Pocetnik sam u C-u hteo bih da povezem C i Excel nekako i dali je to moguce. Posto su mi one funkcije u Excelu slabe(ili ih jos nepoznajem).
[ dragansm @ 28.05.2005. 09:40 ] @
Postoji mnogo nacina da povezes C i Excel.
Najprostije je da koristis txt fajl ili xml fajl.
Naprednije tehnologije se baziraju da koristis COM objekat.
Medjutim, EXCEL ti pruza i vise mogucnosti nego sto ce ti ikad trebati, samo malo detaljnije pogledaj help. Ukoliko ne nadjes to sto ti treba onda verovatno Excel i nije pravo resenje sa kojim treba da resavas "problem".
[ B_E_N_K_O_ @ 30.05.2005. 13:07 ] @
da ali i dalje mi nista nisi rekao.(ja sam pocetnik). Napisi mi neki sajt na kome je objasnjenje ili neki primer takvih stvari.Ili neki forum de si nekome objasnjavao problem.U svakom sl. hvala
[ dragansm @ 30.05.2005. 14:50 ] @
Napisi, molim te, detaljno, lepo, koncizno sta zapravo zelis da postignes koristeci Excel, pa cemo brzo doci do odgovora ukoliko ga uopste ima kad je Excel u pitanju.

[ B_E_N_K_O_ @ 31.05.2005. 12:09 ] @
ja mislim da sam vec postavio negde na forumu ali nema veze evo sad cu ponovo:
Ovako pravim neke obrasce u excelu i sada napravio sam formule funkcije da on sabira i sve to. E sad treba mi recimo da excel pomera rezultat u odnosu na to koliko redova korisnik upise primer:
5
6
7
=sum(a1:a3)=18npr.
e sada ako korisnik upise 4 reda ovaj prebacuje
sum(a1:a4) u polje a5 a ne u a4 de je bilo.
ili nekako da taj sheet radi kao program kada uneses podatke lupis enter i on onda pomera u funkcije u te redove gde treba. Hvala na pomoci...
[ dragansm @ 31.05.2005. 13:32 ] @
Ne znam bas da li ce radi sa lupanjem enter-a, posto excel kako god nesto promenis i potvrdis izmenu preracunava sve sheet-ove.
Ovo bi trebalo da ti zavrsi posao. Napravi makro:
nadji Visual Basic Editor (Alt+F11) i dodaj
Code:

Sub Macro1()
'
' Macro1 Macro
' Macro recorded 5/31/2005 by smix
'

Dim i, j
    j = 6
    For i = 6 To 10000
    Range("B" + CStr(i)).Select