[ Brutalno dobro @ 13.06.2005. 08:27 ] @
Napravio sam web site, i na jednoj od stranica koristim IFRAME. u IFRAME-u se prikazuje stranica koja treba da ucita 10-15 slika od po 50kb.
Kako da izvedem da se (dok traje ucitavanje) pojavi neka slicica koja salje poruku "loading.." ili "sacekajte..." . Da li postoji opcija kod page load da se postavi neka slika ili animacija dok se stranica ne ucita u potpunosti.
Ne bih zeleo da se stranica parcijalno pojavljuje, nego da se pojavi kad se sve ucita..
Trenutno me nervira to sto se meni sa slikama pojavi, i klikom na neku od slika (zavisno da li se ucitala ili ne) pojavi ili nepojavi...

Samo da naglasim da sam pocetniku u ovoj oblasti...
[ old @ 13.06.2005. 09:19 ] @
Thumbnails rule.

(Nisam odoleo)
[ Brutalno dobro @ 13.06.2005. 13:52 ] @
moze li malo konkretnije pomoci... Gde se to setuje u Dreamweaveru MX 2004..

Znaci, slicka dok se ne ucitaju sve slike ???
[ MileG @ 13.06.2005. 20:01 ] @
Citat:
Samo da naglasim da sam pocetniku u ovoj oblasti...
tesko tesko...
[ Radovan__III @ 13.06.2005. 20:45 ] @
Nisam nikada probao, ali probaj da pretrazis js deo foruma, bilo je reci o slicnim stvarima pa mozda bude od pomoci.
[ Brutalno dobro @ 14.06.2005. 14:52 ] @
moze li se sa macromedia fireworks mx 2004 dobiti na brzini... neka optimizacija... ??
[ dzonileon @ 15.06.2005. 09:39 ] @
Evo ga jedno od mogucih resenja:

U IFRAME-u razvuces layer preko cele strane i u njega stavis neku slicicu "Loading..."

U body tagu stavis da ukloni layer po ucitavanju strane

Layer nacrtas u Dreamweaver-u i u body tagu stavis opciju hide layer koja se aktivira na onLoad.

nadam se da ce ti ovo pomoci :)
[ Brutalno dobro @ 15.06.2005. 13:35 ] @
Hvala Nikola to mi je prvo palo napamet kad sam se malo bolje fokusirao na problem...

U svakom slucaju hvala, mislim da ce to ici...
[ Brutalno dobro @ 16.06.2005. 07:34 ] @