[ hack_007 @ 24.06.2005. 14:27 ] @
<REDNI BROJ ZADATKA> BROJ ZADATKA U ZBIRCI

1. 5
2. 29
3. 41
4. 57
5. 75
6. 83
7. 84
8. 128
9. 137
10. 165
11. 177
12. 218
13. 242
14. 245
15. 267
16. 279
17. 302

OVako su bili zadaci iz matematike , e sada , da li ima neki sistem po kome su zadaci birani ili su zadaci bili birani nasumicno !?
Ako neko zna kako su bili zadaci test sa prosle godine , neka postuje da uporedimo ovo .
[ peddja_stankovic @ 25.06.2005. 07:18 ] @
Nema tu nikakve pravilnosti. Imas 16 grupa zadataka iz raznih oblaasti a medju njima ima lakih zadataka, srednje tezine i nesto tezi. Zadaci iz svake grupe se biraju tako da ceo test bude laksi ili tezi. Posto vec dve godine zaredom dolaze laki testovi izgleda da je to politicka odluka da bez obzira na sastav cele zbirke, izaberu se oni laksi zadaci. Ja sa ucenicima prelazim celu zbirku vise puta i imam dosta dobre rezultate (da ne kazem izuzetne), medjutim, izgleda da cu da malo promenim strategiju od sledece godine, jer definitivno postoje ucenici ciji je potencijal takav da ako ne bi prepisivali ne bi osvojili ni jedan poen pa makar sa njima radio mesecima. Dakle, samo sa izuzetnim ucenicima cu raditi celu zbirku a sa onima srednjeg potencijala cu forsirati zadataka do srednje tezine a sa slabim djacima samo par oblasti koje obezbedjuju prolaz (mada kod ovih poslednjih ni to nije garancija).
[ nervozna @ 25.06.2005. 20:33 ] @
A koliko zaradiš?
[ djorvoz @ 27.06.2005. 13:47 ] @
O kom fakultetu je rec?
[ unicorn @ 27.06.2005. 22:49 ] @
O srednjoj shkoli, chini mi se Djole... ;)
[ R A V E N @ 07.02.2006. 16:10 ] @
Obično su teži zadaci u srednjoj školi(na fakultetu su uvijek specijalni slučajevi neke oblasti,nikada rutinsko gradivo te oblasti )takvi da zahtijevaju malo više mudrosti i "prisjećanja" nečega izvan oblasti iz koje je zadatak.

Npr.,ako je dat integral koji u sebi sadrži trigonometrijske funkcije,samo poznavanje integriranja generalno neće biti dovoljno da se uspješno riješi taj zadatak,nego će biti potrebno i da se iskoristi i neki,nešto "napredniji" identitet iz trigonometrije.

Citat:
peddja_stankovic: ... jer definitivno postoje ucenici ciji je potencijal takav da ako ne bi prepisivali ne bi osvojili ni jedan poen pa makar sa njima radio mesecima. ...


Ovdje ja data zanimljiva činjenica da jedina stvar koju neki nauče u srednjoj je-uspješno prepisati!

[Ovu poruku je menjao R A V E N dana 07.02.2006. u 17:13 GMT+1]
[ mickey6252 @ 07.02.2006. 23:10 ] @
Kao neko ko godinama predaje matematiku i u srednjoj i u osnovnoj skoli, odgovorno tvrdim da neki ne uspeju da nauce ni da prepisuju. Inace, sama koncepcija prijemnog ispita nije, po mom skromnom misljenju, dobra. Odnosno ne moze biti isti prijemni ispit za medicinsku skolu i prirodno matematicku gimnaziju, primera samo radi, bez namere da bilo kako favorizujem neku skolu. Ali, odosmo off topic. Mislim da je izbor prilicno RND, mislim ima zadataka od svih vrsta (laksi, srednji i tezi) kao i oblasti, ali da bas ima neki sablon po rednom broju, mislim da nema.
[ R A V E N @ 18.02.2006. 05:11 ] @
Sve to varira od predmeta do predmeta i od predavača do predavača.Npr. mi iz elektrotehnike znamo odakle će biti zadaci iz zbirke(tekst je isti,samo su brojevi promijenjeni).Dakle nikada oni s vježbe,ali u kojima je neophodno primjeniti pristupe rješavanja koji su pokazani na vježbama.Razlika je jedino što se tamo npr. integrali po zapremini kugle,a ovdje po zapremini valjka.

Nekada profesori daju učenicima i niz rednih brojeva zadataka u zbirci,te onda od recimo tih 50-ak zadataka ubace njih 6 za kontrolni.

Profesori matematike su obično strožiji u ovome.Dakle,ista tiplogija zadataka,ali nikada isti tekst,barem je tako bilo kod mene u gimnaziji.No ima i toga da se ubaci neki zadatak koji je već rađen tamo nekada na vježbama.

Ponekad imam utisak da profesori namjerno učenicima pružaju olakotne okolnosti "ispod stola" da kontrolni ne bi bio,kako to kažu "katastrofa",jer bi se onda stvorio utisak da profesor ništa ne radi ili još gore da ne zna svoj poasao.Zanimljiva je stvar da tada obično reaguju horde roditelja(tipa:"Nije normalna,šta je dala djeci!"),čega se dobro sjećam iz gimnazije,ali nikada u vezi profesora matematike,nego obično u vezi drugih hardcore predmeta tipa latinski,njemački...ili nam je profesorica bila zmaj.

Dakle,rezime je,koji se odnosi generalno na sve profesore,u ovome:ima i olakotnih okolnosti,ali su one uvijek kombinirane sa tim da se učeniku/studentu ne ponudi sve na tanjiru i kontrolni/ispit svede na neku formalnost.No pored i toga,neki od nas podbace i nekoliko puta prije nego polože i nauče ta neka pravila,prije ili kasnije...